Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Joulu 2011, 11:51

Ensilumi!! Paras ystäväni sanoi "Kenen kanssa täällä täytyy mennä sänkyyn, jotta saadaan vähän lunta?". Taidanpa kysyä, kenen kanssa onnisti : D
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Joulu 2011, 12:49

Hyvää
itsenäisyyspäivää!

+ Karkkilakko loppui tänään. Vihdoin Kinder-joulukalenteri, vihdoin tuo amerikkalainen karkkipussi, vihdoin MAOAM.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2011, 12:49

Hyi lunta. Täältäkin löyty näin aamusella sitä. Nyt si suotana jos toi sulaa pois ja jäätyy ja kaikki kuolee kun lyö päänsä maahan kaatuessaan..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Joulu 2011, 13:11

Hei, ei negatiivisia ajatuksia jouluna. Lumi kuuluu Suomen talveen :>
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2011, 13:24

Tulis vaan kunnolla lunta >: Eikä enää mitään plussa kelejä ennen kevättä
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Joulu 2011, 16:21

niimp. >:
Misä kaikki on? Oon ollu aikani täälä ykkin >o haluun et jotku muukki tänne tullee
Demintty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 06 Joulu 2011, 16:22

Taas on tänään pariin otteeseen tullu täällä lunta. Ois hyvä jos pysys nollan alapuolella lukemat ja tulis vähä lisää.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Joulu 2011, 17:50

Rakastan hissan kokeita, vihaan öidin kyselyjä. Siihen on mennyt tämän päivän aika ja tietty dramaattisen tehtävän ratkomiseen. Hyi kauhia, en uskaltanut pelata ilman Agnan läsnäoloa x.x
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Joulu 2011, 18:47

No jo on... ovat tällä kertaa todella piilottaneet tuon aksun, kun en löydä mitenkään :D Well... parempi selata koko foorumi tässä läpi, jotta aksun löytäisin ^^

Meilläkin lunta! Ihanaa (: Teimme eilen mamman kanssa vaikka mitä ihanaa, kun on itsenäisyyspäivä!! (: Tänään sitten söimme hyvällä ruokahalulla vieraiden kera ^^
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Joulu 2011, 18:58

Minä oon löytäny jokaisen aksun, niitä huviksi etin, en kuitenkaan osaalistunu kisaan ku en haluu mitää palkintoo >:o ja muutenki en jaksais enää ruveta uuelleen niitä ettii, on monta muutakin syytä miks en haluu liittyy :D

Minä tein kaverilla kaks minilumiukkoo mut sen jälkeen en ookka jaksanu iloita siitä et on lunta..
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2011, 21:14

Aksun etsinnästä pitää tehä vähän vaikeempaa. And so it shall be.

Yh, pewkeleen foorumi takkuaa taas. Rage mailia foorumi.infolle lähdössä jos tää jatkuu pitkään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Joulu 2011, 21:18

Mö en löytäny tän päivän Aksua.... Ainakaan vielä.

AI FOORUMI VAMMAA NIINKÖ ! Jukupätkä mä oon vastannu tänään ainakin kahteen peliin ja todennu et vitura se vastaus EI NÄYKKÄÄN ! ENKÄ TIETENKÄÄN KIRJOTTANU WORDILLA ! VANN NETISSÄ ! Nyt pitää sitten koittaa rauhottua ja muistella mitä meni kirjottamaan, it will never be the same answer again ;____;
Kitty

ViestiKirjoittaja jester » 06 Joulu 2011, 21:31

Vähän muute ärsyttää, mulla on kanssa kieltäytynyt foorumi toimimasta tänään muutamia kertoja (on tosin tehnyt samaa aiemminkin), mutta sentään niinä kertoina on aina tullut kirjoitettua koneelle ennen nettiin laittamista...

Vois varmaan huvikseen alkaa etsiskellä niitä aksuja.. jos jaksaisi ja ehtisi ja viitsisi....

Toivottavasti tulis lisää lunta D8
jester

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Joulu 2011, 21:43

Mulla on foorumi toiminut moiteettomasti, mutta kun kirjoitan netissä nii nettijohto lähtee aina irti ku kirjotan ja minä en sitä huomaa, sit ku painan "lähetä" nii tää kone ei sit saa yhteyttä ku se johto on irti ;_;
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 06 Joulu 2011, 22:13

Hei, en ole ainoa! Juhuu. Oon yrittäny viimesen puolen tunnin aikana päästä tänne, mutta "palvelinta ei löydy".
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut