Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 06 Joulu 2009, 19:14

Agna, mm, minkä tyylistä musaa kuuntelet?
Meikäläisellekin voisi ehdottaa, kun alkaa tulla suurinsa osaa bändeistä jo korvista ulos. x)
Kohta tulee taas kuunneltua itse valtiaita koko ilta... 8'D

C-vitamiinin puutosoire on väsymys. x) Terveisiä terveystiedontunnilta. Epäilen tätä itselläni, kun aina väsyttää, sama se, vaikka nukun hyvin.. -.-
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Joulu 2009, 20:59

ZZW// musiikin suhteen olen aikalailla kaikkiruokainen :] Heavy metal ei tosin uppoa...

C-vitamiinin puutosoire... No siinä ilmeisesti syy miksi äiti syötti mulle eilen 4 vitamiinitablettia. Ei kyllä tullut sen virkeämpi olo :P Ja nyt voisi hakea keittiöstä pannaria kun sellaistakin on tarjolla.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2009, 21:55

moondance <3
Tai sitten pikku Agna menee selaamaan "mitä kappaletta kuuntelet tällä hetkellä" ja "arvostele edellisen kappale" osiota ja katsoo mite sieltä löytyy =3=
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Joulu 2009, 22:23

Suurkiitos ZZW:lle noista, sieltähän löytyi vaikka mitä kivaa ♥

Aksu// Hmm, guud aidiö. Sinne voisikin mennä ziigailemaan, sieltä kun on kaikkea jännää löytynyt tähänkin asti. Tosin nyt pitää päästää sisko pelailemaan Mount&Bladea >.> Keskiaikaiset sotapelit, ah. We will defeat Kingdom og Nords!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2009, 22:50

Mount&blade... jo ekan kerran ko kuulin sen nimen niin mieleen tuli äijä joka hyppää hevosen selkään miekalla huitoen. En si sen enempää oo jaksanu siitä kiinnostua, siitä tais olla tiltissä joskus juttua ni ei ees herättäny.. vai oliko se pelit/pelaaja lehdessä. Anyways
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 09 Joulu 2009, 19:31

Nah, meikäläinen ei pleikkarilla pelaa kuin singstareja...
Koneella sitten sims kakkosta, Star Wars Battlefronteja (kakkonen on parempi..) ja Kotoreita (oiskohan kakkonen taas parempi.. No, taisteluiltaan ainakin.). Joo ja Kotorit ovat sitten niitä, joita rakastan. x)
Roolipelit rulz, nääs - niin netissä kuin romppupeleissäkin. 8DD
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Zaubares » 10 Joulu 2009, 18:37

Roolipelit on ihan parhaita. Sain juuri kaverilta lainaan final fantasy IX ja tulen varmaan pelaamaan sitä läpi huomenna alkavan koeviikon.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Akselmo » 10 Joulu 2009, 19:24

Roolipelifanit, testatkaa The Elder Scrolls 3: Morrowindia! Ette takuulla pety. :D Oblivionin edeltäjä, mutta minusta paljon parempi vaikka onkin vanhempi peli.
Akselmo

ViestiKirjoittaja Zaubares » 10 Joulu 2009, 22:05

Morrowind on ihan paras! Kertaalleen on läpi pelattu, on niin pitkä (ja vaikea) peli. Sitä paitsi siinä on mukavampaa tutkia sitä maailmaa kuin tehä tehtäviä. Itse asiassa Morrowind oli eka roolipeli jota mää kokeilin.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Lithium » 11 Joulu 2009, 00:30

Hei!
pyydän anteeksi niiltä joiden kanssa mulla on pelejä kesken, meidän netti ei toimi kunnolla niin ottaa pattiin olla koneella... Tää toimii vaan puolella teholla ja lataa sivuja hirveen pitkään yms.

Koitan vastailla kunhan saan tämän toimimaan....

Kiitos!
Lithium

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2009, 07:30

Aah, mä en pahemmin pelejä osaa ees lokeroida - mikä mihinkin kategoriaan kuuluu - mä vaan pelaan >: Si löytyy hyviä pelejä ja huonoja pelejä, siinä on mun kategoriat.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 17 Joulu 2009, 21:35

Käyhän se noinkin tosiaan, mutta sitten tulee peli josta ei osaa sanoa onko hyvä vai huono.

Asiastapa toiseenpa. Joululoma lähestyy ja koeviikko lähestyy loppuaan. Ruotsin koe huomenna, pitäisi lukea. EI JAKSA. Telkkarista alkaa sitäpaitsi kohta Mentalist. Se pitää nähdä.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Joulu 2009, 21:48

Ei edelleenkään digiboxia -> ei voi kattoa teeveetä. Pöh.

Meil oli just inhottava koe... Mukamas helppo... Mikä ihme on R-arvo kromatiografiassa? Jos joku täällä tietää, kyseinen heppu on minua parempi laboratin alalla! Ja sille hepulle kumarran!

Onneks tulee loma... Pääsee leppävirralle pariks päivää u_u''
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 17 Joulu 2009, 21:57

Sullahan on kiva! Mun setä päätti mennä uudestaan naimisiin vuodenvaihteessa ja mulla menee uusvuosi häissä. Hyvä kun saa edes olla joulun kotona.
Zaubares

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut