Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Joulu 2009, 22:04

Mä en pääsis muuten viettää jouluu, ellen menis leppävirralle. Mutsi nimittäin rupes jouluhössötysvastaiseks: Hiiteen kaikki laatikot ja joululaulut, lahjat vaan nopeesti kehiin ja se on siitä ainakin ens vuoteen!

Kiva vaan kun junalippu maksaa yhteen suuntaan 70... opiskelija alennut ihana juttu, mut silti tulee ton verran maksettavaa. Silhän hoitais sähkölaskun ja puolet nettimaksust kerral pois!

Mut hei, sääli sun uuttavuotta... Mäkään en sitä viettää pääse perinteiseen tapaani. <.< Toivottavasti sul on sit kivaa siel häissä? Jos vaikka kakku tipahtais jonkun päälle! Juu sori väsyneenä jutut hieman...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 17 Joulu 2009, 22:17

Huonoja muistoja junareissuista... Viime syyslomalla Kemistä olin tulossa ja mut survottiin lastenosastolle! Ja sitten ajettiin väärälle raiteelle ja matka piteni tunnilla. Oli lastenlippu sentään halpa.

Kuulisit mut väsyneenä. Pitkä valvominen käynnistää mulla unissapuhumisen. Oon sillon kuulemma aika töykee.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Joulu 2009, 22:28

xD Junista mie tykkään, matkustan aina junal jos mahollist ^^ Jostain syyst luotan enemmän junaan kun autoon (joutunut kolmesti kolariin <.<)

Mä puhun kuulema japania, ranskaa ja englantia, kun nukun O.O Mumisen unissani... Ja kerran pidin kuulema saksan oppitunnin (istuin 10 min sängyllä, ja pajatin saksaa... nukkuessani!). Kiva, mistäköhän mä sitäkin oli oppinut, tietääkseni mä osaan vaan ranskaa jotenkuten...

ja kerran kuulema rupesin halailee vieres nukkuvaa kaverii...

Ja joku sanoin et läppäsin sitä takamukselle...

Mitäköhän unia mä oon nähnyt?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 17 Joulu 2009, 22:58

Huh huh, aekamoista. Sääli että unia harvemmin muistaa. Mä puhun unissani kuulemma ihan selkosuomee, vähän sammaltaen kyllä, mutta ymmärrettävää silti (ikävä kyllä).
Zaubares

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Joulu 2009, 23:02

Mää yleensä muistan... Ja sieltähän ne mun sekoideat hyppivätkin <.< Tosin hauskin uni oli se, jossa hypin Splinterinä, ja menin Blackin asunnolle... Taisin jo kertoo sen tääl joskus? Ku se ei avannut ovea?

Hee, yhel tutul on toi sama juttu, se puhuu suomee niin selkeesti unissaan, ja liikkukiin siihen päälle... vaikuttaa miltein silt, kuin se olis hereil xD

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Joulu 2009, 14:15

akumaTD kirjoitti:Mount&blade... jo ekan kerran ko kuulin sen nimen niin mieleen tuli äijä joka hyppää hevosen selkään miekalla huitoen. En si sen enempää oo jaksanu siitä kiinnostua, siitä tais olla tiltissä joskus juttua ni ei ees herättäny.. vai oliko se pelit/pelaaja lehdessä. Anyways

No näinhän se menee :D Onhan se kiva niitä ukkeleita siellä murhata ku viimenen mohikaani soi taustalla ja veri lentää... Ja hetkes sitä on vallannu koko pelikentän.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 19 Joulu 2009, 17:22

teeeeeeesti :`DDDD
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 19 Joulu 2009, 23:27

Mun mielestä se on aika romantiikkaa, jos Zeu.. setäsi menee uutena vuotena naimisiin. Onhan se harmillista, jos tahtoisi viettää toisenlaisessa seurassa.
Jes vielä pystyy tekemään pahuutta, vaikka murros ikä jää taakse. Se oli aika mukavaa, että ei narahtunut kiinni.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Joulu 2009, 10:59

m'kay lets see..
Mä vihaan junia. Aina ko oon Ivylle menny käymyään niin oon sattunu just siihen vaunuun, siihen penkille minkä takana tai edessä istuu joku hemmetin rasittava, yksin matkustava kersa. Kerran yks istu mun takana ja potki koko matkan sitä mun penkkiä. Huomautuin siitä sille ja se alko si kiipeilemään siinä. Onneks oli lähes tyhjä vaunu, joten siirryin si vapaalle paikalle loppu matkasta.

Kaikki tuntuu puhuvan tai mumisevan unissaan, mut mä nauran. Oon jopa itte heränny siihen että nauran unissani ja sen jälkeen on ollu aika wtf olo. Ja mä muistan melki aina kaikki unet mitä nään ja joskus pystyn jopa vaikuttaan siihen, minkälaisia unia nään. creepy n stuff.
No näinhän se menee :D Onhan se kiva niitä ukkeleita siellä murhata ku viimenen mohikaani soi taustalla ja veri lentää... Ja hetkes sitä on vallannu koko pelikentän.

kuulostaapa eeppisen koomiselta :D
Mää yleensä muistan... Ja sieltähän ne mun sekoideat hyppivätkin <.< Tosin hauskin uni oli se, jossa hypin Splinterinä, ja menin Blackin asunnolle... Taisin jo kertoo sen tääl joskus? Ku se ei avannut ovea?

Ton sä kerroit ainakin mulle mesessä.

ja mä en ees lähe kertomaan omia uniani.. ne on turhan häröjä tai sekavia kenenkään ymmärrettäväks.

aaaaaah. Tää on nyt vähän offtopic, mutta koska ei oo virallinenkaan ilmotus ni kerrompa täällä:
Ajattelin että alotettas sota si joulukuun jälkeen, tammikuun aikana. Turha sitä pidemmälle venyttää ku kaikki on kutakuinkin suunniteltu.
Sodan julistus tapahtuman mä varmaan kirjotan ihan tarinana ja postaan sen si tänne, mikäli jotakuta se kiinnostaa. Sitä on ihan turha pelata kenenkään kanssa, ko si pitäis ottaa valtava ryhmärämä rope (eliittikenraalit n stuff).

JA MEIL ON PIPAREITA JA GLÖGIÄ <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 20 Joulu 2009, 13:11

Bah... Kuinkas moni täällä on päässyt jo joululomalle?

Arvatkaas, pänniikö, kun suurin osa nettikavereista on jo joululomalla, ja mitä minulla on huomenna?
Terveystiedon koe. Jipiaijee.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 20 Joulu 2009, 13:34

Meh, mul on viel huomen yks päivä kouluu... Mulla ja paril muul meidän luokkalaisel. Tehään rästihommat pois, ja sit vast päästään lomil... Tosin oma mokanihan se oli, kun se tehtävä jäi, kun en älynyt tallentaa tikulle ennen ku kone kaatu <.< Ei vaan jaksanut kirjottaa enää uusiks... Mut onnee kuiteski kokeeseen, ZZW!

Jaahas, että talvella kuiteski alkaa sota?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Joulu 2009, 15:47

Jaahas, että talvella kuiteski alkaa sota?

Guess so, ellei porukka halua oottaa kevääseen
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Miwra » 24 Joulu 2009, 00:03

Miulla piti joululoman alkaa 18.12. mutta antoivatki perjantain vapaaks eli alkoki loma jo 17.12 8D

Toivotanpa tässä samalla hyvät joulut kaikille jos en huomenna koneelle ennätä :D

Eli perkuleen hyvvää jouluu kaikille! ^^
Miwra

ViestiKirjoittaja Ros » 24 Joulu 2009, 09:18

Hyvää joulua~
Ros

ViestiKirjoittaja Akselmo » 24 Joulu 2009, 23:00

Joulut kaikille!
Akselmo

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut