m'kay lets see..
Mä vihaan junia. Aina ko oon Ivylle menny käymyään niin oon sattunu just siihen vaunuun, siihen penkille minkä takana tai edessä istuu joku hemmetin rasittava, yksin matkustava kersa. Kerran yks istu mun takana ja potki koko matkan sitä mun penkkiä. Huomautuin siitä sille ja se alko si kiipeilemään siinä. Onneks oli lähes tyhjä vaunu, joten siirryin si vapaalle paikalle loppu matkasta.
Kaikki tuntuu puhuvan tai mumisevan unissaan, mut mä nauran. Oon jopa itte heränny siihen että nauran unissani ja sen jälkeen on ollu aika wtf olo. Ja mä muistan melki aina kaikki unet mitä nään ja joskus pystyn jopa vaikuttaan siihen, minkälaisia unia nään. creepy n stuff.
No näinhän se menee :D Onhan se kiva niitä ukkeleita siellä murhata ku viimenen mohikaani soi taustalla ja veri lentää... Ja hetkes sitä on vallannu koko pelikentän.
kuulostaapa eeppisen koomiselta :D
Mää yleensä muistan... Ja sieltähän ne mun sekoideat hyppivätkin <.< Tosin hauskin uni oli se, jossa hypin Splinterinä, ja menin Blackin asunnolle... Taisin jo kertoo sen tääl joskus? Ku se ei avannut ovea?
Ton sä kerroit ainakin mulle mesessä.
ja mä en ees lähe kertomaan omia uniani.. ne on turhan häröjä tai sekavia kenenkään ymmärrettäväks.
aaaaaah. Tää on nyt vähän offtopic, mutta koska ei oo virallinenkaan ilmotus ni kerrompa täällä:
Ajattelin että alotettas sota si joulukuun jälkeen, tammikuun aikana. Turha sitä pidemmälle venyttää ku kaikki on kutakuinkin suunniteltu.
Sodan julistus tapahtuman mä varmaan kirjotan ihan tarinana ja postaan sen si tänne, mikäli jotakuta se kiinnostaa. Sitä on ihan turha pelata kenenkään kanssa, ko si pitäis ottaa valtava ryhmärämä rope (eliittikenraalit n stuff).
JA MEIL ON PIPAREITA JA GLÖGIÄ <3