Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Syys 2011, 14:17

Oletettavasti ykkösen. Kakkosessa on jo selvästi kehittyneempää kameran käyttöä. Mitähän sulle sitten vois ehdottaa~ *____* .. ehdottaisin varmaan tekkeneitä, niitä voi pelata kahdestaan mutta nekin on loppujen lopuksi aika paljon saman toistoa eivätkä jaksa loppupeleissä kiinnostaa kovin pitkään. Osta Sly 3: Honor Among Thieves. Siinä vasta onkin asiapeli vaikka onkin vähän nuoremille suunnattu *3*

Vielä kaksi tuntia ja sitten pääsen sammuttamaan nälkäni kotiin. KOKKAAMAAN ! Ja sitten Lord Of The Rings onlinea loppupäivä mikäli kiinnostun siitä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2011, 14:26

Tekken löytyy hyllystä, mutta Slytä en oo kokeillu.. Voisipa siis harkita.

Meinasin tänään taas hukkua uimahallissa ku alko ajatukset lagaamaan uidessa. Si ku sukelsin niin peli-ihmisenä jäin odottamaan että hengitysmittari ilmestyis silmäkulmaan.........
Joku päivä mä vielä oikeesti hukun sinne. Aksu has died. Res anyone?

ooo Lotr online.. Pitäny kokeilla jo pitkään mut en ikinä oo päässy niin pitkälle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Syys 2011, 14:30

Jonkun täytyy mennä kyttäämään Aksua kun se ui nii jättimäisen haavin kanssa sinne jonneki altaan reunalle.

Itse ei ole koskaan kiinnostanut aloittaa mokomaa kun pelaan jo valmiiksi niin montaa mmo:ta. Tällä kertaa kaveri kuitenkin kinusi minua niin kovasti tankiksi niille sinne että latasinpa pelin ja testi hengessä lähden kokeilemaan mimmonen peli tuo Lotro oikein on. Toivottavasti ainakin ulkoasultaan nätti. Mä kun niin helposti annan miinuspojoja jos ulkoasu ei ole nätti.

Lol paloharjoitus ... nauran ... lähdenpä palelemaan pihalle <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Nipustin » 29 Syys 2011, 14:31

Joskus pelattiin kaverin kanssa kaikkia Slyt läpi, se oli Sly fani.

Haha! Vitja tuo Aksun uimahalli juttu ;----D Itellä on käyny sillee että ku ollaa veneilee lähetty, istunu siel keulasa, kahtellu vaa veteen... Ja aloin vaa miettii että ompa huonosti animoituu vettä :D

Ja nyt kaikista aiheista poiketan, Arvaatkaa ketä suuresti V:ttää kun on ensin syysloman töissä tääl koululla, sitten on jouluaaton, joulupäivän ja tapanin päivän töissä vaan täällä ja kun viimein pääsee pois ni BAM! Töistä toisiin töihin! Lähen samantien äitin mukaan töihin. Sitä loppuloma sitte. Woho...
Onko tääl muitaki joita ahistaa ja pelottaa burn out ja ajatukset ei ennää pysy kasassa ku ei muista mikä piti muistaa?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Syys 2011, 16:45

Fail Aksu :< Ite lähden huomenna Espanjaan, adios kaikki. Jätän teidät tänne kylmään Suomeen. Muahaha.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2011, 17:01

Koska sä tuut takas Agna? Paree tuoda mulle tuliaisia.

JA MINÄ OLEN PARAS UIMARI IKINÄ! Hyst! Huomenna taas uimahalliin. Saa nähdä miten huomenna käy. Kuka tulee vahtiin muo ku vedän kellukkeiden kanssa siellä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Syys 2011, 17:08

Ensperjantaina eli seittemäs päiväkö se sitten on. Tuon tuliaisia joo. Mitä sä haluat? Oot ainakin viides jolle pitää ostaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2011, 17:23

Tuo jotain minkä postitat si 17. päivään mennessä mulle synttäri lahjaks Kuva
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Syys 2011, 17:56

Tuon sulle turistikrääsää! (-D Merkkasin sinut facebookissa kuvaan, jossa minä ja mmupu lähetetään sulle monokkeliterveisiä.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Daniella » 29 Syys 2011, 22:26

Jaa kuinkas monta vuotta olen ollut poissa...?
Ja Agna, tener un buen viaje! aka have a nice trip
Ja mulla on Kingdom heartsi jaa sly kolmonen, näin tähän väliin xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 08:59

Voi ku iteki pääsis joskus käymään jossain ulkomailla >:
Hauskaa matkaa sinulle kuitenkin Agna minunkin puolestani ! o/

On mukava olla töissä kun vatsa sanoo haista kakka, nenä ja silmät vuotaa kuin viimeistä päivää ja hyvä että jalat kantaa alla. Olenkohan kipeä *____* Tais mennä illan suunnitelmat uusiksi >:

edit// alkaa käydä minun kuvismaikan hommat erikoiseksi kun nyt joudun jo valvomaan lukion kokeitakin *______*
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2011, 09:25

Mä en tykkää matkailusta, mutta se johtuu vaan siitä että eka Egyptin lomamatka meni mun osalta aika huonosti :/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Syys 2011, 12:34

Mä taas niin tahtoisin lähteä välillä käymään muuallakin~
Olen eläessäni kerran käynyt päiväseltään Tallinnassa ja Tukholmassa ja siihen loppuukin sitten suuri maailman matkailuni ;____; Ranskaan olis kiva päästä. Ja Japaniin. Kiinaankin. Lontoossa haluisin kyllä myös käydä *3*

Oishan nuita. Kun sais rahaa jostain ja jonkun mukaan nii vois lähteäkin reissaamaan jonneki kauemmas.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Syys 2011, 12:48

Mä haluaisin käydä Irlannissa, Englannissa, Saksassa ja Italiassa... Etelässä tullu käytyä naperona perheen kans, rohdoksella ja bulgaariassa... Turkin matka tais olla viimesin missä käytiin.
Tallinna ja ruotsi ny totta kai käyty laivalla tutkimassa, mutta empä niihinkään sen enempää oo tutustunu.
Se raha ois kyllä ihan jees ni vois toteuttaakkin joitakin matkoja.

Lotdow, lähtikö Agna sinne reissuun kenen kanssa?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Syys 2011, 13:22

C.S.I:n uusi tuotantokausi alkoi eileen! < 3

Ja uuh, uusi Pulina < 3 Olen sairaana täällä kotona... D;
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut