Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 04:12

Heijj, pitäähän nyt bändin saada rehuja >8DD

Ja pikkusisko kuulemma kohta oksentaa kokista huoneeni lattialle. Laitas paremmaksi. >8DD

Ja nyt soi Battery. Metallicaa, yllätysyllätys? Järkyttävä mättöbiisi, jossa on hämäävän nätti, akustinen alkusoitto. 8D Tää on aika järkyttävä soittaa siitä GHssa...
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 04:15

Battery on hyvä biisi! Mie tykkään ^^

Nooh, mäpä kohta oksennan näppäimistölle... yliannostut kofeiinia, ja nyt alko lasku... kauhee päänsärky tähän lisäks >.< Tai sit oon flunnsas, serkun faija on siin.

Tiedän myös yhen hirveen kolmoses... Ööh, army of me, Freddy vs. Jason, jos oikein muistin (pitää ladata netistä, jos käsitin oikein)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 04:23

Battery kieltämättä on hyvä. Meikäläinen tyksii erityisesti tosta alkusoitosta, vaikkei loppukappalekaan nyt huono ole. Minä nyt soolot kuulostaa siltä, että Hammett yrittää saada sen kitaran palasiksi tai syttymään kitkan vaikutuksesta tuleen tai jtn, mutta siltähän ne aina...
Tosin, ite tyksin tota enemmän... Mmmm. The Unforgivenista ja Master of Puppetsista, ainakin. Ja ehkä Cyanidesta. Vikasta en tiedä, miksi. Olen aikanut pitämään vasta pari päivää sitten. x)

Näppäimistölle oksentaminen ei ole terveellistä koneelle! Soosoo. Tähtää mielummin kohti lattiaa. x) Niinkuin se pikkusisko meinasi tehdä...

Ja ei, en ole kuullutkaan - en ole pahemmin lataillut netistä. Mutta jos yhtä pikkusiskon kaverin veljeä uskoo, niin Dyers Eve on pahakin soitettava tossa GH Metallicassa. Minä en ole kokeillut. Tosin, minusta kaikki olisi vaikeaa, jos minä soittaisin Expert-tasolla, kuten se tyyppi... Kokeilin Practicellä Onen fast soloa Expertillä. Sitä sooloa kuvaa hyvin kaksi sanaa. Voi luoja.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 04:27

Hehe ^^ Mä oon vaan niin surkee musan kaa... mä vaan lokeroin biisien mukaan pariin kategoriaan: Hyvä, laulettavat, ja inhottavat. Ja inhottavien lista on aikasen lyhyt... ite asias siel ei ookaan kuin pari tunnaria.

Ei oo mun kone xDDD Mut aattelin kuiteski tähätä tohon kuiteski. Tai muovipussiin.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 04:32

Meikäläinen luokittelee musiikin hyvin omituisesti ja mielivaltaisesti. x) Ja minähän pidän laulettavana kappaletta kuin kappaletta >8D
Ne jotka eivät osaa laulaa, laulavat lujaa. x)

Mmm, muovipussi voisi olla paras vaihtoehto. Vessanpönttö on myös varsin suosittu kohde, mutta sinne täytyisi matkustaa ensin...
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 04:36

Hmm, voisinahn mä yrittää nukkuu tän pois... Huh, nyt ainakin tajuan, miks mutsi aina valitti krapulaa (krapulahan johtuu vierotusoireista...)

Sain aika kyrpiintyneen Hopean kuvan just tussattua + puoliks väritettyä... Toi ilme vaan on niin ärsyyntynyt, et mua alkaa naurattaa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 04:42

Ainahan sinä voisit yrittää. x)
Meikäläinen taitaa olla aika immuuni kofeiinille tai jtn, kun vedän niin pirun vahvaa teetä oikeastaan päivittäin. Ei muuten, mutta se on hyvää. x)

Ja onnekas, jos se sinua vaan naurattaa - kun minä jotakin piirrän, niin ensimmäinen ajatus on "mitkä kaikki näistä virheistä saan muokattua photofiltrellä piiloon". x) Perfektionistin luonto ja huono itsetunto ei sovi yhteen.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 04:47

Kyl mää itekkin virheet huomaan, ja yleensä just sillon kun oon tussanut kuvan. Mä en pysty piirtämään koneella, joten pitää tehdä vanhanaikaisesti ^^' Tosin mä olen oppinut nauramaan omille virheilleni... Tosin nyt nauran tolle ilmeelle xDD Hopea ei taida oikein tykätä olla kuvissa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 04:52

Bah. En itsekään yleensä koneella osaa piirtää, mutta muokkailu on vähän eri asia...
Esimerkiksi, kun en oikein osaa käytellä värikyniä syystä eli toisesta (pitäisi vaihtaa vesiliukoisiin, ne tottelevat kuvistunnilla parhaiten..), niin kyllä tuo photofiltren tasoitus/värinsekoitustyökalu on kätevä. 8D

Tosin, kun anyway olen sellainen "inspiraatiopiirtäjä", eli piirrän jotain hyvällä onnella kerran kuukaudessa, ei ehkä tarvitse vaivautua sen hienompien värien hankintaan.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Tammi 2010, 05:03

Plääh, mä en osaa ees muokkailla koneel mitään kuvia, hieman kontrassia säätää, samoin kuin kokoa, mutta väriä ite en osaa hallita.

Mää piirrän kun tulee tylsää <.<

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Tammi 2010, 05:08

Muah, ei se nyt kovin vaikeaa ole...
Tai no, jos sillä peruspaintilla yrittäisi, niin voisi ollakin, mutta photofiltre on ainakin omasta mielestä ihan jees. Näin ilmaisohjelmaksi. x)

Jos mulla on tylsää... Mm. Koneelle, TVtä tuijottamaan tai lukemaan. Pitäisi kai tehdä viimeistä vielä useammin, joululahjaksikin tuli lisää Zahnin englanninkielistä tuotantoa (mitäs menin toivomaan..) ja kaksi edellistäkin hankintaa vielä lukematta ^^'
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Tammi 2010, 15:34

Guitar Herosta puhutaan? Meillä on World Tour, ja silläkään en pääse edes mediumilla puhtaasti läpi mitään :D Yksi kitara omistetaan, toisen hankinta harkinnassa ja rumpuja ei olla edes mietitty... Tosin voisihan se olla kiehtovaa.
Mäkin tykkään enemmän siitä bassopuolesta, kun kitara vaatii niin hirmuisesti sorminäppäryyttä vaikeissa kappaleissa... Sitähän ei multa kauheasti löydy, heh.

Ah, tänään tuli ne BJD:n vaatteet ja hiukset vihdoin, ja kyllä neiti kauniilta näyttääkin. Odotus palkittiin.

Ja mitä mä teen kun mulla on tylsää... Otan kummallisia valokuvia (tyyliin sohvanreunasta tai lattialle leijailleesta höyhenestä), piirtelen tai olen koneella. Telkkua ei tule kauheasti tapitettua.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Anyki » 07 Tammi 2010, 23:22

Hei vaan kaikille! Ihan uutena täällä pelaamassa ei voi muuta sanoa, ku että ihana kun _jostain_ löytää vielä oikeasti aktiivisen roolipelin. Kaikissa edellisissä peleissä pulinatkin ovat kuolleet pois. Tai ehkä se on vaan huonoa karmaa, heti kun minä liityn, niin kaikki pelit kuolee siinä 8kk sisällä. :p

Meillä on band hero ja se rumpujen soittaminen on ihan älyttömän vaikeaa. Kompit saa toimimaan, mutta iskujen saaminen täysin oikeille kohdille (= pisteiden ja onnistuinettein iskujen saanti) on todella vaikeaa.

En ole pitkään aikaan piirtänyt mitään suurempaa. Pieniä puolen sivun tuherruksia on tullut tehtyä kouluvihkoihin yms, mutta jos tässä ennen hiihtolomaa (krhm) saisi hahmollekin kuvan aikaiseksi. Perfektionistin vikaa kun on niin sitä ei välttämättä täällä nähdä, piirrän koko ajan vain uusia ja uusia, kun totean osaavani piirtävän paremmin. Tai voisi kokeilla grafiikkaakin...
Anyki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Tammi 2010, 00:15

Teretulemasta vaan! Ja toivotaan ettet tuonut sitä pahaa karmaa tänne :D Kyllä täällä aktiivisa ollaan, ainakin vielä ja toivottavasti jatkossakin.

mjeh, mä en oo musikaalisesti lahjakas ollenkaan, joten band heroet ja guitar heroet jätän väliin. Singstaria sillon tällön lallattelen kavereiden kanssa, mutta siihen se jää. Sen sijaan oon keskittyny piirtämiseen, kuten näkyykin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Tammi 2010, 13:39

Hee'h, tuttua toi et foorumi kuolee ^^' osanottoni, tiedän tunteen jos joku rakas paikka menee nurin.

Mun suosikki GH on aina, ja iankaikkisesti basso. Rummut on hyvä kakkonen. (tosin oon tainnut sanoa sen jo kerran?)

*hiipii, hiipii, hiipii... -> loikkaa ja ruttaa kaikki liian lähelle tulleet!*
Jaa miksi on hyvä päivä? Koska armas, rakas, kaikkien rakastama siskoni EI tulekkaan ensiviikolla käymään ^^ Jei~

Meikä piirtää... Kerran viikossa yhen "kunnollisen" kuvan, kerran kuussa julkaisukelposen kuvan, ja monta kertaa päivässä pieniä luonnoksia. paperin suurkuluttaja ilmottauttu (Ei, en piirrä koneella edelleenkään. Tähän mitään piirrustusohjelmia saa, ja Paintilla en rupea säheltämään <.<)

Mitä muitten päivään kuuluu?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut