Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Joulu 2011, 21:25

*aplodit, toiset ja kolmannetkin*

Ja hän teki sen, hyvä yleisö! Hän todella teki sen! Ja hän saapuu maaliin voittajana, ja hän nousee! Yleisö nousee seisomaan! Tämä - on - mahtavaa!

Ja Lotdow, aina voi improta. Hiroi voi koukistaa polviaan tai ojentaa kätensä erittäin alas.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Joulu 2011, 21:33

*aplodeja ja hurrauksia* Tiesin että pysty siihen ShockCrimwave!

Improa tai älä, kuvastasi tulee kiero!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Joulu 2011, 21:48

Ou jee! *voiton tanssi* Kiitoksia Agna ja Lotscream! Uuden sivun aloittajan pestissäni teen kuitenkin vain työtäni mikä minulle on uskottu~ *3*

Mutta pulinaa on pulistu 100 sivua. Sitten vaan pulisemaan lisää, että saadaan seuraavakin sata täyteen \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Joulu 2011, 21:51

No sitten pitää keksiä uusi puheenaihe. Joululahjat! Mitäs kaikki on toivonut? Tai sotanut kavereille ja läheisille? Kertokaa, janoan tietoa!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Joulu 2011, 22:22

Jos olisin Transformer, olisin Agnazz.

Ja joululahjoja mm:
- Tuollainen haalari
- Tällainen yökkäri vaikkakin eri kuosilla, harmaana ja mustia lumihiutalekuvioita.
- Eräänlainen sormus
- Rahnaa
- Karkkia
- Söpraises
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Joulu 2011, 22:30

Jos olisit Transformer, Crim ja mä oltaisiin jo tapettu sut >:D (Ja jos olisit Agnazz, Megatron olisi jo tappanut siut jo vuonna 2007^^)

Mitäs mulla löytyy:

-Transformers 3 Dark of the moon DVD
- -||- mutta Nintendo wille pelinä
-Transformers Animated books volumet 1 ja 10
-Transfromers aiheinen T-paita, musta jonka selkään on brodeerattu valkoisella: To punish and enslave
-Fyrkkaa
-Suprises

Jotain tuollaista.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Joulu 2011, 22:51

Jos olisit Transformer, Crim ja mä oltaisiin jo tapettu sut >:D (Ja jos olisit Agnazz, Megatron olisi jo tappanut siut jo vuonna 2007^^)

Oh yes indeed~

Joululahjalistalta itseltäni löytyy
- Michael Bayn transformers leffoista koottu boksi, joka sisältää kaikki kolme elokuvaa <3
- Uusi piirtopöytä <3
- Dark Souls - Limited edition peli kera nuo lukuisat sälät mitä tuossa boksissa tulisi mukana <3

Sitten toivon kaikkea muuta pientä sälää, mitä tavallisestikin jouluna saan - shampoita ja saippuaa ja muuta mukavaa hyödyllistä. Lisäksi tahdon poikaystäväni luokseni!

Mikä noissa OnePiece haalareissa porukkaa miellyttää! Minä en laittaisi tuollaista päälleni, pukeudun mielummin silkkipyjamaani! *tuntee olonsa Garrettiksi*
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Joulu 2011, 23:01

On ne omalla tavallaan hauskoja, mutta mulle tulisi mieleen pakkopaita, jossa et saa housuja laskettua, laskematta paitaa, tai paitaa pois päältä laskematta housuja.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Joulu 2011, 23:59

Jos te olisitte transformereita, minä olisin syöny teidät ja teidän kotiplaneetan ajat sitten.
OMONOMONOM Aksunator tulee.

Joululahjoja.
Mitään en toivo.
Paitsi parempaa elämää kaikille läheisille.
Ja että Bay lopettaa Transformers leffojen ohjaamisen ja joku parempi tulee tilalle. FFS I WANNA SEE ROBOTS NOT SOME TEENAGE MUSSUMUSSU ANGST LOVE.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Joulu 2011, 00:06

AGREED AKSU! Musumusu love jonnekkin päin sensuroitua ja enemmän aitoja robotti taisteluita! Sellaista että robotit repii toiiaan niin että mutterit lentää ja niin että ohjukset sinkoilee PADAPUM! Sitten sää, huomenna on luvassa sadetta ja pilvistä...

Onpas vilkasta näin myöhään illasta. Hienoa, meh likes!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Joulu 2011, 12:11

Juu joulua ei ole meillä vietetty vuosikausiin, tänä vuonna mennään mummolaan ja mummun ja papan iloksi kasaan joulukuusen niille, ei kai sitten kummempia. Eli lahjoja en toivo, kunhan sais hyvää ruokaa ja suklaata =3

Transformers leffoista oon nähny vaan yhen, ja sen jälkeen oonki ettiny semmosta keltasta transformer autoa, vielä ei ole kaupasta löytynyt, miksiköhän ^^

Hahaa ja kun pidin koulun korjaamopuolella asiakkaalle seuraa yli puol tuntia ja kehuin sen autoa sain siltä semmosen optimusprime boble head nuken. It is so awesome.
Kitty

ViestiKirjoittaja jester » 11 Joulu 2011, 13:50

Kauheesti puhetta fransformersista ja mä en tiedä niistä oikeestaan mitään, ekan leffan katoin tosin. ja mua häiritsee jotain kk meidän lukion parkkipaikalle parkkeerattu pikkurekka, tai sellane, joka on väreiltään vähän niinkun Optimus Prime rekkana..... Häiritsevää, ylipäätään se, että kiinnitin koko juttuun huomiota :'D

Ja mulla ei oo joululahjatoiveita, ku ei viitsi turhaan niitäkään heittää ku kerran ei joululahjoja jaeta...
Tietty olis ihan kiva jos sisko osais kerranki käyttäytyä.

Meiän kissanpenikka ei osaa yhtään hallita kynsiensä käyttöä. En yhtn ihmettele et toi vanhempi otus ei halua leikkiä sen kanssa. En haluais minäkään.
jester

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Joulu 2011, 15:07

Transformereista en ole nähnyt kun ykkösen, mutta haluisin nähdä enemmänkin.

Joululahjaksi en pyydä mitään, koska ei ole varaa ostaa kellekään mitään (taaskaan). Jos pyytäisin niin ainut olisi varmaankin pöytätiskikone, joka oikeasti olisi tarpeellinen.

Crim, jos satut lukemaan tämän, niin käy Harlekiinin korttipakkahanketta katsomassa (tai kuka tahansa muukin) ja kerro jooko mielipiteesi mihin kolmesta mun vaihtoehdosta Albine sopisi parhaiten. Kitoos. (Voisin tietysti laittaa yksiäriä tästä mutta en jaksa) Kuka tahansa muukin jos haluaa antaa mielipiteensä tästä asiasta niin olisi kiva. En vaan osaa itse päättää niistä vaihtoehdoista.

Pää on yhä täynnä räkää, joten pelaaminen ei suju. Ollut nyt huimat kaksi tuntia hereillä ja pakko kaivautua takaisin sängynpohjalle.
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2011, 15:49

Voi Ylva parka >: Mä olen kuin ihmeen kaupalla selviytyny ilman syys/talvi flunssaa tähän asti... Kumminkin iskee sitten nyt kun siitä hehkutin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Joulu 2011, 16:09

Crim, jos satut lukemaan tämän

Kyllä satuin lukemaan sen! Täytyy käydä vilkaisemassa johonkin väliin kun ehtii.

Mulla on pari kertaa ollu inhottavat flunssa oireet, mut ne on tavallisesti lähteny sit päivän mittaan veks, enkä täten vielä ole tuota kuuluisaa talvi flunssaa sairastanut. Sitten kun sairastan, lähtee ääni ja taju ja vaan kuolen. Kattokaa vaan niin se tulee ny si joululomalla, kuten tavallista <3
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut