Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2011, 17:18

Revin kohta perseeni tän saamattomuuteni kanssa. Kiroan sinut, kaamosmasennus!
Ehkä huomenna saan loppuihin peleihin vastattua.. ehkä.. toivottavasti T_T

Siellä sataa töhnää taivaalta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Joulu 2011, 17:22

Oivoi Aksu, kyllä se siitä, toivottavasti.

Huhuu ootan innoissani jos joku vaikka vastais mun peliviestiin manasses saarilla, taitaapi muutes olla mun eka kuka vain saa liittyä peli, siis semmonen minkä olen itte startannut. Jänsää.

Täälläkin tulee mähmää taivaalta, isoina hiutaleina <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 11 Joulu 2011, 17:23

Loskaa ja räntää. Mikäs sen jouluisempaa? Huomenna on kiva mennä pyörällä aamusta töihin, kun yön aikana pakkasta ja sitten on jäiset urat mitä pitkin pyöräillä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Joulu 2011, 17:25

Kaamosmasennus on pyllystä .. liian tuttu tunne itselläkin tällähetkellä =____= Ehkä sitä huomenna taas jaksais ryhdistäytyä nyt kun tuo uusi hahmokin tänne pöllähti \o/

Naapurin pikkuiset tuli pyytämään mua tänää aikasemmin tekemään lumiukkoa niitten kanssa. Täällä on siis ainakin jo päälle 20cm lunta maassa <3 Märkää ja tosi painavaa sellaista. No meitsi meni kiltisti siinä toivossa pihalle, että saan haukata vähän raitista ilmaakin välillä keuhkoihini ja tottakai mua ootti joku saakelin väijytys siellä. Lensi varmaan kymmenkunta lumipalloa päälle salamana ko astuin ovesta ulos .. siinä hetki käytiin lumisotaa, mutta tuli se lumiukkokin tehtyä ohessa \o\
On kaunis hanki taas kun se on täynnä jalanjälkiä. Tulis pia lisää lunta että katoaisivat ja tulis taas ehyt hanki *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2011, 17:57

Huhuu ootan innoissani jos joku vaikka vastais mun peliviestiin manasses saarilla

Itte oisin Samhainan sinne läiskässy, mutkun on pelit täynnä ja pari odottamassa ni en voi >:

Loskaa ja räntää. Mikäs sen jouluisempaa?

Kai se on kuitenkin parempi mitä se lumeton, synkkä maa?

Crim parka. En itte koskaan oo pitäny lumisodasta. Sen vaaroista oli hyvänä esimerkkinä yläasteen kässän opettaja. Joku oli sitä nuorena heittäny lumipallolla/kököllä päin naamaa ja siellä olikin sitten ollu jäätä pallon sisällä. Sillä oli menny sitten kasvot siinä, oikee puoli ihan murskana ja nykyäänkin on epäsymmetrinen kallo.
Että kattokaa ny lapset pienet mitä heitätte ja ketä päin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Joulu 2011, 18:25

En itte koskaan oo pitäny lumisodasta.

En minäkään. Pienempänä muistan ala-asteella kun kävi monesti tapaturmia kun tavallisesti pojat innostuivat nakkelemaan jäisiä lumipalloja toisia päin. Itku pitkästä ilosta, kuten tupataan sanoa. Onneksi ei tälläkertaa kuitenkaan mitään kivisiä ja jäisiä palloja iskeytynyt meitsiä päin. Pehmeitä palloja oli, hyvä jos edes palloksi oli pyöritelty.

Huhuu ootan innoissani jos joku vaikka vastais mun peliviestiin manasses saarilla

Itte oisin Samhainan sinne läiskässy, mutkun on pelit täynnä ja pari odottamassa ni en voi >:

Jos kukaan muu ei, niin sitten Crim tullee pelastamaan päivän \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2011, 20:00

Eniten käyttäjiä online on ollut 15 ,päiväys 11 Jou 2011 04:41 pm

WOHOO we did it.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Joulu 2011, 20:10

Ahahahah ! VOITTO !

Nyt avataan shamppanja pullot ja biletetään. *poks !*
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Joulu 2011, 20:39

Y-you did it and I wasn't even here? Q___Q Hyi häpeä. Olin lukemassa uskontoa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2011, 20:58

Y-you did it and I wasn't even here? Q___Q

But it happend so fast D:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 11 Joulu 2011, 20:58

Jeij ja minäpä olin paikalla! >3 Tuijotellessani tota tota.. Mikäs se on.. foorumin päävalikkoa tuijotellesani tuli enkka :3 *pökrää lattialle shampanjapullon korkin takia joka lens takaraivoon* Ajattelinkin et tuleekohan ennätystä ennen ku vuosi vaihtuu :D
Pitäs saaha yks tyyppi vielä nii tulis taas uus ennätys, samanapäivänä >]
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Joulu 2011, 22:04

Leikitään että olin siellä.

Kyllä, aivan mahtavaa! Hienoa, shampanjaa, kokista ja kakku tänne!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Joulu 2011, 22:04

Eniten käyttäjiä online on ollut 15 ,päiväys 11 Jou 2011 04:41 pm

WOHOO we did it.

Sille pienet! \o/ Olin mukana tekemässä sitä! *aplodeja* Milloinkohan mahtaa mennä seuraavan kerran rikk tuoi *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 11 Joulu 2011, 22:23

Pitäs kato suunnitella semmonen ilta et kaikki maholliset pelaajat yms. tulis tänne ja sit tulis paaaljon tyyppejä O.O
Kyllä nyt ärsyttää ku kirjotin hirmusen pitkän jutun nettisivuille ja sit se puff! hävis.. tai no syy oli osaksi minun mut silti!
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Joulu 2011, 23:01

Joku yhteispeli-ilta voisi olla hauska. Joku juhla jossain tai jotain mihin ihmiset saa tunkea hahmojaan yms. Siitä voisi saada hienoa arttiakin aikaiseksi.

Lumisota on kivaa paitsi silloin kun lumipalloissa on jääkökkäreitä ja saa sellaisen suoraan nenänvarteen XD Lumipesut ei ole kivoja, olen pienenä meinannut tukehtua lumeen kyseisellä tavalla koulukiusaamisaikoina eikä se jätkä edes saanut jälki-istuntoa. Tasan ei mee nallekarkit.

Jotenkin lumisodasta tuli mieleen, että haluisin niiiiiin päästä pelaamaan laser-sotaa tai värikuulasotaa. Vitsi se olisi siistiä, vaikka kunto on olematon. Maksaa vaan niin hirveästi ja tarvitsisi olla paljon ihmisiä ja kunnon porukka.

Pitäisi mennä nukkumaan, mutta alkaa kyrsiä tuo nukkuminen kun haluaisi tehdäkin jotain muttei pysty (joten käyn kitisemässä täälläXD) Katsoin juuri "parhaimmat huonoimmat leffan ikinä" ja jösses. Muistakaa lapset, goblineja vastaan on salainen ase: tuplapekonihampurilainen!
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut