Se iScribble iltamakin on vielä ilmeisesti suunnittelematta. Ellei siitä olla sovittu niin ettei minulle saa kertoa.
Joo, suunnitellaan sitä salassa sulta >:o No ei, sitä ei ole vielä viety sen pidemmälle, mutta kyllä semmonen ajateltiin pitää. Jahka löytyy sopiva rako.
TNFssä oli alkuvuosina YKSI iso joulurope, mihin sai kaikki pelaajat änkee minkä tahansa hahmon. Siinä yhden pelaajan hahmo oli lähettänyt kaikkialle kutsuja joulujuhlaan, joka pidettiin metsän keskellä - muistaakseni - mutta se rope ei mennyt kovin hyvin. Hauskaa se kyllä oli. Toisaalta.
Yks syy miks se ei toiminu oli se et porukalla oli joulu menoja ja siinä ei ollu mitään vakituista vuorotteluja. Kaikki kirjotti sillon ku sattu paikalle.
En tiedä pitäiskö mun tehdä kaks isoa joukkoropea - haltioiden ja ihmisten puolelle - kun oon saanu sen epic tarinan kirjotettua ja foorumin uusittua -> uudistuten myötä olis hyvä sarka - varsinkin ton "epic" tarinan osalta - pitää kyseiset isot rope, kun sellatteelle joukkotapahtumille olis aihe.
Tosin ajattelin vaan kirjottaa sen tarinana. Dunno.