Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2010, 14:57

Omg Agna on elossa. No et sie ainoo oo joka on hiljasena ollu. Ittelläni on kymmenen peliä ja yhteen jaksan nipin napin aktiivisesti vastailla monta kertaa päivässä <.< mutta TÄNÄÄN mä tein sen ja vastasin kaikkiin ropeihini \o/ aina yhtä vapauttava tunne kun tietää, ettei tarvii minnekkään vastata juuri tällä sekunnilla. ah.

Nyt voin hyvillä mielin wowittaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 10 Helmi 2010, 19:34

- 3 peliä jonne on oltu vastaamatta varmaan kuukauden
- Yksi peli joka on kaivannut vastausta yli viikon
- Yksi peli, joka on kaivannut vastausta 4 päivää
- Niin ja yhdessä ropessa en ole edes käynyt sitten viimeviikon.

Ei kannattaisi päästää ropetustaan tälläiseen jamaan, eihän? x)
Nooh, jos nyt saisi inspiraatiokohtauksen. Onneksi nuo kuukauden odottaneet ovat sen verran hyviä kavereitani, etteivät vedä herneitä nenään. (Sitä paitsi, niillä kestää vastauksissaan melkein yhtä kauan! >8D)

Ja tuli tuomio siitä, että tulee terveydenhoitajalla käväisy. Pah. Minä yritän päättää, otanko todennäköisen lähetyksen psykiatrille ja kerron sille ajatusmaailmastani totuudenmukaisesti, vai valehtelenko päin naamaa ja saan olla rauhassa.
Tosin, eivät ne ehkä laita psykiatrille kuin itsetuhoiset masennuspotilaat, mitä en taida olla.
Niin ja saan taas kuulla kaikennäköistä olematonta itsetuntoani tappavaa ylipainostani. Huoh. Viimeksi epäiltiin diabetesta, josta sitten vetäisin sellaisen masennuksen, etten kolmeen päivään syönyt mitään ja käytännössä edes poistunut huoneestani.
Valitan ruikutustani, mutta vähän stressaa tuo terveydenhoitajajuttu, eikä paikalla ole ketään, jolle sitä stressata. Sen ylös kirjoittaminen on jotenkin...rauhoittavaa.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Akselmo » 10 Helmi 2010, 19:42

Mwaaahahaaa! Vanhemmat lähtee viikonlopuksi Helsinkiin ja jään tänne yksin! ^,-,^
Akselmo

ViestiKirjoittaja Anyki » 10 Helmi 2010, 23:16

Vastaaminen ilman inspiraatiota on hirveää ja varsinkin kun on sellainen olo, että toinen on jo odottanut vastausta ihan tarpeeksi kauan. Itselläni ei onneksi ole ihan nooooin pitkiksi vastausajat levähtäneet, vaikkakin ei sillä ole mtn väliä jos pelikaverikin pelaa peliä samaan tahtiin.

Akselmo, onko kavereita tulossa vai rauhallinen kotiviikonloppu? : D

Tänään amerikkalainen setäni saapui yllätyslahjaksi vaarini 70v. synttäreille. Mahtaa saada slaagin huomenna, kun ei kuitenkaan kovin usein häntä nähdä.

Onko kukaan teistä muuten käynyt Meksikossa?
Anyki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Helmi 2010, 14:07

Niin ja saan taas kuulla kaikennäköistä olematonta itsetuntoani tappavaa ylipainostani.

Jotenkin ottaa pattiin se, että terveydenhoitajat, lääkärit, psykologit ja psykiatrit ajattelevat aina, että ylipaino on ihmisillä suurin ongelma masennuksiin sun muuta. No onhan se osa ongelmaa, kun tämä maailma on nykyään niin pinnallinen ja vararenkaat eivät ole in, mutta itse olen TÄYSIN TYYTYVÄINEN lievään ylipainoisuuteeni. Olen pehmustettu malli ja matka kokoa mukavuus syistä, jos jollekulle ei kelpaa niin ei tarvitse katsella.

ja ylipainosta pikku tarina siitä angstaaville:

VALAS VAI MERENNEITO?

Äskettäin Ranskassa suuren kaupungin erään kuntosalin ikkunaan ilmestyi juliste. Siinä oli kuva nuoresta, hoikasta ja ruskettuneesta naisesta ja teksti, joka kuului: "Haluatko sinä olla tänä kesänä valas vai merenneito?!"

Keski-ikäinen nainen, jonka fyysinen olemus ei ollut samankaltainen kuin kuvan naisella, vastasi julkisesti kysymykseen joka julisteessa esitettiin.
Niille, joita asia mahdollisesti kiinnostaa:

Valaita ympäröi aina parvi ystäviä (delfiinejä, merileijonia ja uteliaita ihmisiä). Niillä on aktiivinen seksielämä, ne tulevat raskaaksi ja synnyttävät hurmaavia vauva-valaita. Ne viettävät ihanaa elämää delfiinien kanssa ja ahtavat itseensä katkarapuja. Ne leikkivät ja uivat meressä ja näkevät upeita paikkoja, kuten Patagonian, Beringinsalmen ja Polynesian koralliriutat. Valaat laulavat kauniisti ja ovat jopa levyttäneet laulujaan. Ne ovat upeita otuksia eikä niillä ihmisen lisäksi ole lainkaan luontaisia vihollisia. Niistä pitävät lähes kaikki ympäri maailman ja ne ovat rakastettuja, suojeltuja ja ihailtuja.

Merenneitoja ei ole olemassa. Jos niitä olisi, ne jonottaisivat psykoanalyysiin jossa pyrittäisiin helpottamaan niiden identiteettikriisiä ja selvittämään sitä ovatko ne ihmisiä vai kaloja. Niillä ei ole seksielämää koska ne tappavat miehet jotka menevät niiden lähelle. Kuinka ihmeessä ne voisivat edes harrastaa seksiä? Ne eivät voi saada lapsia ja kuka edes tahtoisi mennä lähelle tyttöä, joka haisee kuin kalatori?

Valinta on minulle itsestäänselvyys.
Minä tahdon olla valas.

P.S. Elämme aikakautta, jolloin media laittaa päähämme ajatuksia siitä, että vain hyvin hoikat ihmiset ovat kauniita. Minä mieluummin syön jätskiä lasteni kanssa, hyvän aterian miehen kanssa joka saa minut värisemään tai palan suklaata ystävieni seuraksi. Ajan mittaan painomme lisääntyy koska sisäistämme niin paljon tietoa ja viisautta. Kun se ei enää mahdu päähämme, se levittäytyy muualle kehoomme. Joten: me emme ole painavia, vaan suurenmoisen sivistyneitä, koulutettuja ja onnellisia. Alkaen tästä päivästä, aina kun katson peilistä takapuoltani, ajattelen: "Herran pieksut, katsokaa kuinka fiksu minä olen!"

Vastaaminen ilman inspiraatiota on hirveää ja varsinkin kun on sellainen olo, että toinen on jo odottanut vastausta ihan tarpeeksi kauan.

Vastaaminen ilman inspiraatiota on kuin joisi tervaa >: Ei siitä tule mitään muuta kuin huonoja ja lyhyitä vastauksia, jonka takia sitten leimataan huonoksi ropettajaksi. Ei kivaa.
Itse vastaan vaan ja ainoastaan silloin kun edes jotenkuten inspaa. Muuten jätän suosiolla vastaamatta.

ja minä en myönnä meksikossa käyneeni, enkä kyllä sinne kauheasti olisi menossakaan. Mä oon näitä suomeen juurtuneita ihmisiä, jotka ei tykkää matkustaa viroa pidemmälle ): paitsi haluan yhä käydä irlannissa ja saksassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Akselmo » 11 Helmi 2010, 15:38

Anyki kirjoitti:Akselmo, onko kavereita tulossa vai rauhallinen kotiviikonloppu? : D

Rauhallinen kotiviikonloppu. :D Saatan ehkä D&D:tä käydä pelaamassa kaverilla, en ole niin varma vielä.
Akselmo

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 13 Helmi 2010, 12:17

Akuma, sai tuo tarina hymyilemään. 8 )
Itellä on vain se, että ilmeisesti tätä ylipainoa pidetään jo terveydellisenä riskinä, joten kaipa se on sitten otettava tosissaan... Tällä itsetunnolla minusta ei omissa silmissäni saa kaunista tekemälläkään, joten kaipa se on muuten samantekevää, vaikka muistuttaisinkin erehdyttävästi panssarivaunua. x) (Pitkä, leveä ja ruumiinrakenteeltaan hivenen roteva. Jei. Minustahan tulisi hyvä ulosheittäjä.)

Ooh, Meksiko <3
Käyty on, oltiin viikko Meridassa ja toinen Playa del Carmenissa ja ensi kesän lopussa ollaan menossa vissiin 12 päiväksi Cancuniin. Jumaloitava paikka, Mayojen rauniot on oikeastaan aika kiinnostavia, siellä on lämmin, karibianmeri on ihanan turkoosi... Niin ja siellä on jenkkituristeja joiden puheita salakuunnella, ainakin turistirysissä. (Meridassa ei niinkään ollut...) Ja kukaan ei ymmärrä suomen kielestä sanaakaan. :'D
Kyllä, pidän siitä maasta...

Ja jos minulla ei ole inspistä, kirjauksen kirjoittamisesta tulee sitä, että kirjoitan neljä riviä tänään ja seuraavat neljä seuraavana päivänä ja niin edelleen. Kyllä siitä lopulta jonkinlainen kirjaus on aina sulkeutunut. Tässä kohtaa nojaan äidinkielenopettajani toteamukseen siitä, että kirjoittaminen ei ole inspiraatiohommaa, vaan raakaa työtä.~
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Helmi 2010, 15:25

Aksu, siinä oli hiano stoori liikalihavuudesta.

Tänään illalla mmupulle (osa tuntee, osa ei) katsomaan leffaa ja huomenna sitten kaverini ystävänpäiväbileisiin. Karkkilakkokin loppui tiistaina vihdoin, ja saa taas mässäillä.

Haha, selailin äsken vanhoja TNF-kuvia mitä olen tehnyt... Tai no, muokkaillut, jos näin sanottaisiin... Mutta tän taidan muistaa ikuisesti :D http://i186.photobucket.com/albums/x105 ... kieboy.jpg
Anteeksipyynnöt siitä että pienimmät tekstit ei suostu näkymään.
On niitä muitakin, mutta tälle naurahdin kun pitkästä aikaa törmäsi... Jaa että omille luomuksille nauran? o__o' Joo-o.

Täällä paistelee aurinko, voisi mennä pihalle.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Helmi 2010, 18:00

ZZW, njah. Elämä on elämistä varten ja kerrankos sitä vaan eletään, tältä planeetalta löytyy paljon parempiakin asioita kuin murehtia ulkonäöstään ja siitä mitä MUUT siitä ajattelevat. So i live my life, screw the others.

ja Agna meinaatko sä tappaa mut nauruun?! Muistan ku lähetit ton Blacki kuvan mulle ekan kerran niin nauroin sen koko loppu illan sille. Ivy ei oikein tajunnu mitä naureskelin mikkiin, joten se sai kuunnella mun räkätystä. Oi niitä muistoja ~ Ja Mmupua on ikävä! Sano terkkuja sille!

Ja Agna, oot kuulemma nimenny sun nukkes Anemoneks >8DD Stalkattiin Ivyn kans hartsilapset foorumia
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 15 Helmi 2010, 21:29

Hieno työ Agna!
Ite en ole onnistunu piirtämään mitään esittävää pitkään aikaan. Heti kun yritän jotain, tulee armoton itsekritiikin puuska ja vihon sivu poltetaan. Eipä siis ole paljoa piirrustuksia säilyny. Sen sijaan joulusiivouksen yhteydessä löyty ikivanha kannettava tietokone, jolla kirjottelin ensimmäisiä tarinoitani. Aika hienoa tekstiä(eikö mitään pienenä tehtyä artistista työtä voi tutkia nauramatta?)

Mmm~ Mukava viikko tulossa. 5 kaverilla synttärit viikonlopun tienoilla. Ja sitten odotellaan ensi vuotta kun täytellään 18...
Zaubares

ViestiKirjoittaja Noviisi » 16 Helmi 2010, 10:00

Zaubaresilla on onnekas viikko minusta. Itse joudun pian viikoksi rääkkiin. Joka päivä hiihtoa, sulkapalloa tai keilausta ja hiihdossa joudun hiihtämään 12 km päivittäin ja vielä kauhealla tahdilla. Voi minua raukkaa ja talvilomalla pitäisi saada rentoutua.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Zaubares » 16 Helmi 2010, 23:18

Ajattele asian valoisaa puolta: sulkapallo ja keilaus on kivaa! Hiihtokin kyllä menettelee, paitsi jos nenä alkaa vuotaa eikä ole niistopaperia. Mitäs sää muuten puuhailet kun sulla semmoista on?
Zaubares

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Helmi 2010, 09:33

Jaahas, taasko Novi valittaa hiihtolomastaan? Ainakin sinulla on seuraa! Minulla käy ainoastaan kaksi kaveria kylässä... ja hekin ehkä kerran kolmeen päivään. Ja alunperinhän minun piti mennä viettämään hiihtoloma sukulaisten luo, mutta sitten selvisi, että meillä on lomat eri aikaan! Yritä nyt siellä sitten rentoutua, kun serkku herää kuudelta.... ja tarkoitushan olisi mennä aikaisin nukkumaankin. Ei tule kivaa ei >.<

Joten meikäläinen mitä suuremmin todennäköisyydellä jää kotikoneelleen... Ellei sitten halua pitää unirtymistään kiinni ^^'

Niin että Noviisilla / Zabulla / aika monella TNF:lläisellä varmaan on muutakin suunnitelmissa kuin kotona löhöily ilman suurempaa tekemistä?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Helmi 2010, 12:23

Rakki, ei se sen juhalvampaa täälläkään tunnu olevan. Näillä näkymin ei oo mtn muuta suunnitelmissa kun vaan istua kotona ja tuijottaa ikkunasta ulos. Äiti kyllä puhu että oltaisiin ehkä menossa ikaalisten kylpylään hiihtolomalla, mutta tiedä häntä.
Toinen vaihto ehto on että rakasi Ivyskä tulisi taas tänne \o/ Mutta sekin on vielä kysymysmerkin alla.

ja voi noviisi parka, otan osaa. Keilaus menettelee, sulkapallo on kulunutta mutta hiihto on suoraan helvetistä. Mulla ittelläni on hiihtokammo, joten en ees suostu koskemaan suksiin. Vedin ala-asteella kerran koulun hiihtotunnilla hienolla voltilla jumalattoman mäen alas ja opettaja oli vaan "no nii nouses ny ni jatketaan matkaa" ja mul oli pää auki ja mailma pyöri. Ihanata.

Näin ihan friikkiä unta. Oltiin Rytin (ZG) kanssa menossa leffaan (kuten ollaankin menos tänä perjantaina) ja si siel oli koko TNF:än porukka ja si oli kauhee tappelu et mikä leffa mentäis kattomaan <.<'
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Akselmo » 17 Helmi 2010, 17:29

Hiihto on mukavaa yksin ja joskus yöllä. Minä, taskumatti ja mp3-soitin.. Ah. :D
Akselmo

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut