Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Joulu 2011, 22:25

JUKOLIUTESTAMANDEERA KUN MINÄ EN LÖYDÄ TÄMÄN PÄIVÄN AKSUA!

Minäpä löysin ! HOHOHOHOO ! Ja etsin sen kaiken lisäksi vieläpä viime yönä joskus sillon väsyneenä niin !

Ou jee, oon potenu jumalatonta päänsärkyä koko päivän. Töissäkin maikka passitti mut terveydenhuoltajan pakeille ottamaan pillerin ja lepäämään jokski aikaa. Sanoi että olin aivan kamalan kalpea ja mun meno oli jotenki zombimaista *____* Kotona en sitten muuta ole tehnyt, kuin suoraa päätä töistä kotiin päästessäni painelin sänkyyn kuolemaan. Sorry kaikki, joille piti tänään peleihin vastaa .. ei vaan pää toimi nyt niin, että viitsisin alkaa jotain naputella. Taidanpa mennä tästä jatkamaan taas kuolemista tuonne syrjemmälle.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2011, 22:28

Agna, kyllä se siellä on, odottaa löytämistä >:3

Mulla on taas ollu saamaton olo koko päivän. Oh well. Kai huomenna jaksais jotain. Toivottavasti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Joulu 2011, 22:28

Crimson kirjoitti:Minäpä löysin ! HOHOHOHOO ! Ja etsin sen kaiken lisäksi vieläpä viime yönä joskus sillon väsyneenä niin !

Haista sinä pieni pippeli. No, tulen löytämään sen vielä, vaikka se olisi viimeinen tekoni. :(
Päänsärkyä havaittu täälläkin.

E: Luovutan. Tulin kiukkuiseksi kun ei löydy.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Joulu 2011, 22:54

Olisi kiva etsiä Aksua, mutten ole ollut täällä tarpeeksi kauan, jotta voisin olla pelissä mukana : (
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Joulu 2011, 23:07

LÖYSIN.
Ei muuta. Hyvää yötä!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 12 Joulu 2011, 23:12

Hehe Agna, hyvä että löytyi. Minulta puuttuu yksi Aksu, periaatteessa luulen tietäväni missä se on, mutta en löydä sitä. Joten point being tiedän tunteen XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2011, 23:27

Olisi kiva etsiä Aksua, mutten ole ollut täällä tarpeeksi kauan, jotta voisin olla pelissä mukana : (

Voithan sä passiivisesti etsiä niitä omaks iloks? D:
Valitettavasti otin ton rajan käyttöön, ettei tuu vahingossakaan sitä että joku liittyy just ennen joulukuuta, kerää aksut ja voittaa ja lähtee sitten hevonv*ttuun foorumilta, tyyliin "Lol sain palkinnon, ei muo enää kiinnosta tää paikka"....
Se olisi ottanut kaaliin aivan perhanasti.

YAY Agna löysi sen! *purkittaa Aksuja*
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 12 Joulu 2011, 23:33

voisin osallistua kisaan mut en jaksa, ja silti etsin niitä huvikseni, tai no ehkä ´vaan sen takia et ne aksut on aina nii söpöjä :3
Demintty

ViestiKirjoittaja jester » 12 Joulu 2011, 23:59

Mä en oo jaksanu ettiä aksuja vaikka mul on foorumiki 24/7 melkein auki :'D
sitä ei sentään huomaa ainakaan viestien määrästä ku en joka toista viestiä viitti olla lähettämässä.....

Miksi mun hahmoesittelyt venyy ilman sitä luonnettakin ja 10 kokosel tekstil sinne kolmannelle wordin sivulle....?
jester

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Joulu 2011, 08:02

Aksutar kirjoitti:Muistakaa lapset jouluna sitten tämä

Olisi hauska kokeilla tuota norjalaisittain. Harmi vaan, että olen kasvissyöjä niin en voi maistella Yule boaria.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Demintty » 13 Joulu 2011, 20:55

Aksutar kirjoitti:Muistakaa lapset jouluna sitten tämä

Jaa tuosta en ymmärtäny muuta kuin "naurunappula" ja senkin ymmärsin koska se luki suomeksi :'D

Olenko ainoa joka on kyllästynyt siihen kun koira nappaa nenäsi edestä sukat, villasukat tai jotain vastaavaa? -.- koira sattuimoisin vei villasukat vierestä ja meni omalle pedille ne sit..
vähä päälle viikko ja on joulu, MUAHHAAHAA ja minä pääsen valloilleen.. >)
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Joulu 2011, 21:15

jester kirjoitti:Mä en oo jaksanu ettiä aksuja vaikka mul on foorumiki 24/7 melkein auki :'D

Olisit muutenkin niin uusi käyttäjä ettet periatteessa "hyötyisi" siitä mitään D:

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja jester » 13 Joulu 2011, 22:58

Agna, ajatushan se tärkein oliski : D
jester

ViestiKirjoittaja Ylva » 13 Joulu 2011, 23:07

Nyt ärsyttää. Sain trade kuvan tehtyä, mutta en saa sitä koneelle. No skannerilla, mutta en nyt ja se raiskaa puuvärityöt as in kuva on parempi mutta en saa sitä pois kännykästäni ja ei ole kameraa (tai on mutta siinä ei ole muistikorttia) ja aaaarrrggg tämä ei ole hyvä päivä.
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut