Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Joulu 2011, 20:21

En tiedä onko se elokuva lopusta nyyhky mutta alku oli enimmäkseen hauska tai paikoitellen myös ahdistava. Riippuu miten pienestä nyyhkii.
LEFFAILTA @ AKSUHOUSE TONIGHT! Kaikki sinne.

Itse taas en voi lakata kuuntelemasta tätä. Tää on tällä hetkellä mun soittoäänenäkin. Voi JESTAS! Vampyyrit tulevat taas! Minun on pakko tehdä Cryptiin yksi kreivi! Meen katsomaan näytelmää huomenna jo kolmatta kertaa, ensiviikolla tulee neljäs.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 14 Joulu 2011, 20:35

Ai joo kyl mää nyt ton tiesin Temp :D oisit vaan sanonu kpl nimen nii ois mun aivoissa kalahtanu, joskus kauan sitten soitin tota pianolla tunneilla oikein kaksin käsin(joka on nyt mahdotonta herneeni takia) tummien perhosten koti ♥ toiselta nimeltä siis :D
Minäki leffailtaan! >D
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Joulu 2011, 20:46

Linkki ei toimi... joukko koulutettuja apinoita on tungettu tukimaan juttua, that is so not right!

1. Jos apinoilla tarkoitetaan ihmisiä, se on hyvin tökeröä sanoa joistakuista noin.
2. Jos apinoilla tarkoitetaan apinoita, niin ei sekään ole oikein laittaa apinoita tutkimaan ihmisten jätöksiä.
World is so julma... >:
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Joulu 2011, 21:37

Voihan kikare. :( Se kyllä löytyy ettimällä Dance of the Vampires Seinäjoki. Mutta olkoon.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 14 Joulu 2011, 21:43

Agna kyllä mulla ainaki linkki toimi.. Se meni siihen traileriin ja se loppu sellaseen kuuhun jossa on vampyyrin naama, eikö niin? :D ei hätää ehkä Tempin kone ei vaan näytä sitä, mulla ainaki toimi.. :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Joulu 2011, 21:45

eiku nyt tarkoitin tuota omaa linkkiäni xD

Kaikki nyt TNF chattiin jotta saan sinne seuraa prkle *anteeksi kielen käyttö*
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 14 Joulu 2011, 21:46

Odota Temp minä tulen!

Ja tota nuin.. Erehdys? :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2011, 21:49

TULLAAN!
That's what she said

Yyyyy, kylmä >: Villasukat ois cool
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 14 Joulu 2011, 21:53

Onko täällä chattikin jossain?

Fufufu, pitäisi viimeistellä yksi luentopäiväkrija jotta saisin kurssin pois alta, mutta enpä kerta kaikkiaan taida viitsiä. Lisättävää on juuri sen verran, että siitä selviytyisi nopeasti, mutta se on käytännössä turhaa (ja turhauttavaa). Piirtää voisin, muttei löydy tarotinspistä juuri tähän hätään. Voisi ehkä kaiken järkevän työskentelyn sijaan suunnitella uusia hahmoja ja rukoilla että jaksaisin niillä pelatakin, hoho.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Joulu 2011, 21:57

Pulinan puolella löytyy aihe TNF chat josta löytää linkin chattiin, mutta ensin on kysyttävä salasana johtajaltamme Aksuttarelta.
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Joulu 2011, 22:45

Lotdow tulee taas pulinaan mesoamaan.

Ensimmäinen ja yleinen kysmys: Mistä puhutaan, koska laiska olen enkä jaksa lukea :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2011, 23:12

Puhutaan TNF chatista. Sen verran kerron. Saadaksesi lisää juonipaljastuksia, lue edelliset viestit >:o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Joulu 2011, 23:31

Itse en chatissa edes ole käynyt. Sen verran enemmän pulinasta idän ^_^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Joulu 2011, 23:34

Aaah, olipas viihyttävä Chat ilta. Kiitos kaikille osallistujille ja kiitos Tempille, joka sinne porukkaa huusi.

Josko koittais vielä pariin ropeen vastata ennen kun menee nukkumaan...
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut