Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Joulu 2011, 23:37

Minä en koita vastata enää kenellekkään, koska ei ole ketään jolle vastaisi ;_; (vielä)

Öitä kaikille, Lotdow poistuu, peace!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Joulu 2011, 23:53

Aaah, olipas viihyttävä Chat ilta. Kiitos kaikille osallistujille ja kiitos Tempille, joka sinne porukkaa huusi.

Samat sanat~ .. olin tupannut unohtaa jo koko chatin. Ehkä sielläkin voisi alkaa taas käymään ahkerammin.

Ja minä tahdon lisää pelejä, vaikka mulla niitä on jo aimo läjä menossakin, MUTTAKUN DAGNIR ! Pikku käärme ei ole päässyt seikkailemaan vielä ollenkaan 8< Waaaaah, mutta nyt nukkumaan. Kuumetta karistamaan matkoihinsa, huomenna lisää naputtelua tiedossa kun muuten tylsä työpäivä tiedossa. Öitä kaikille \o
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Joulu 2011, 00:38

Uh chatti-ilta ja minä en ollut paikalla vaan pelasin Fablea. No pöh.

Alan olemaan jotenkin elävien kirjoissa näin fyysisesti, joten huomenna ajattelin vastailla ainakin osaan peleistä (pahoittelen jos en saa kaikkiin vastattua kerralla kun niitä on nyt kertynyt).

Mitähän minä hölisisin kun en edes jaksanut katsoa mitä täällä on hölisty XD Eipä mulla mitään järkevää ollut ja olisi varmaan parempi mennä nukkumaan.

P.S. Sain Lotdownin traden tehtyä ja lisättyä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Daniella » 15 Joulu 2011, 09:44

Mitäh, Chatti-ilta meni multa sivusuun oh maigeimään :( Mä vaan istuin ja tein niitä hemmetin poikkileikkauskuvia ah niin ihanalle opettajalle täks päiväks.... ja joulukortteja <3 ^^ Ensikerralla sittenn :D

Tiedoksi teillekkin, että olen ikionnellinen ihmisen tapainen otus, koska se sai vanhojentanssipuvun itselleen!! ^^

Edit: Aksuliini, vastaan tänään illalla peliimme, jos saan aikatauluun mahtumaan ja jos tämä nuhakuumeflunssatauti ota valtaa :D Ah ja kiitos ihanasta kirjoituksesta, piristit päivääni sinä ihana bruuttukseni <3

....ja meijän digikuvauskurssin opettaja matkii koiraa...
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Joulu 2011, 10:02

Daniella meinasin just alkaa täällä huutamaan suo vastailemaan, ku pelkäsin et katosit taas foorumilta :( Inspiraatiot meidän peliin: 100%

Yyh, Pian palkintokuvat valmiina. Jos vaan jaksais viimeistellä ne. Mutta nyt pajalle juomaan kahvia >:o
YAY YLVA ON TERVE! \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Joulu 2011, 10:08

Uuu? Mainitsiko joku palkintokuvat? :D

Aah, ihanaa kun olen niin kekseliäs. Kohta saattaa tulla Lelacãakin "rumempi" hahmo TNF:ään, mutta ennen sitä vintiöillä on muitakin suunnitelmia...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Joulu 2011, 10:11

Oon selvästi imeny Ylvan kuumetaudin itseeni *____*

Palkintokuvista tuli mieleen tradet .. joita en ole vielä edes aloittanut - vaihteeksi. Jos sitä koittas nyt kun lomat alkaa tänään niin ahkeroitua vaikkapa huomenna ja tehdä tuossa viikonlopun aikana ne kenties pois alta *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Joulu 2011, 10:17

Niin tradet, pitäisikin varmaan ruveta piirtämään sun hahmostasi Crim.

EDIT: ja kun sanon että pitäisi aloittaa vaikka olen jo kerran aloittanut, tarkoitan sitä että ensimmäinen kuva epäonnistui ja teen toisen ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Joulu 2011, 10:39

No voihan kehveli >: .. munkin pitäis aloittaa se Varne tosiaan. Muttei mulla ole semmosta fiilistä, että mä saisin tehtyä siitä kuvasta hienon. Odotan sitä oikeaa hetkeä jollon mun inspiraatio piirtämiseen purkautuu kuin tulivuori .. sillon syntyy hienoimmat kuvat *3*

Pitäisi keksiä jotain ovelaa tekemistä täksi päiväksi. Mulla kun ei ole noita pelejä niinkään että niihin vastailussa kuluisi kokonainen päivä D8

Niin, ja arvatkaa kenellä on hame päällä ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen o.o
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Joulu 2011, 15:48

Aaaah, kotona. Ja se ois sitten joululoma \o/

Crim, oisko sulla hame päällä tänään? >:O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 15 Joulu 2011, 15:50

Pitäisköhän munkin pistää joulujuhlan kunniaksi hame? ='DD
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Joulu 2011, 15:52

ON! Mikä on hyvin suuri ihme kun niin poikamainen olen *___* Kyllä on moni taas kehunut ja ihmetellyt, kuten tavallista kun pistän jotku erikoiset hynttyyt ylle .. ja kysellyt että olenko gootti o.O
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Joulu 2011, 17:07

Mums... chatti ilta ei ollut hyväksi yöunilleni, nimittäin en halunnut ruveta nukkumaan kuin vain mietin niitä keskusteluja xD
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Joulu 2011, 17:17

Ja minä väitin sillon et voisin valvoo kokoyön, *köhköh* nukahin heti ku menin makuulleni :D
Temp tuleppa nytten sitten chattiin ku minä oon ollu siellä kokoajan yskin >3

Kerroshameet on ihania♥ hameet on oikeestaan ihanempia ku housut ku housut on kokoajan puristamassa jostain päin -.- hameet vaa ei!
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut