Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Anyki » 09 Huhti 2010, 11:59

Mikä koulutus sulla on, Ay?

Eeli, ei se nyt ihan varmaa ole, mutta todennäköisesti. Brasseihin päin ollaan menossa, kaverit vakuutti mut että kokonaan uuden kielen oppiminen ois hyvä juttu :D englantia kun kuitenkin osaa hyvin. Just sain soiton, että haastattelu on ensi tiistaina. Huiii!

EDIT/

7219q?&%&#TYKHSÅPAJOASHJ
Sain just tietää et huomiset kisat, jossa oon siis valmentaja, kestää KOKO päivän klo 9-22 :S:s:S:s:S ja arvatkaa kellä ois kaverin synttärit samana iltana? >:///
Anyki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 11 Huhti 2010, 15:52

Päätimpä tässä taas ilmoitella olemassaolostani...

Kyllä, minä "luistin" sillä kertaa siitä Nemon esittämisestä - opettaja oli sitten päättänyt sairastua ja sijainen oli soittotaidoton matikanopettaja, joka päätti laittaa meidät harjoittelemaan kitaranrämpytystä.

Ja joo, on pitänyt tässä lähiaikoina kiirettä & stressiä, kun pääsin leikkimään nettiroolipelin ylläpitäjää ja puoliksi en edes omasta tahdostani. Tallini.fi:ssä olen pelannut nyt kai ainakin 2 vuotta ja tuli sitten x aikaa sitten uudet säännöt roolipeleihin ja täydellinen väkivaltakielto ja tässä sitä ollaan siirtelemässä omia ja kavereiden ropeja foorumipohjaisiksi. (Kaikki samaan foorumiin, tosin.) Nyt sitten ollaan ottamassa tallinista kaikkien halukkaiden ropeja tuonne evakkoon, heikommin on tosin tullut, ja minä otan tunnetusti stressiä oikeastaan kaikesta, myös tästä.
No, jotain hyvää. Tiistaina vaihtuu jakso. Viimeisessä jaksossa 5h äikkää. <3
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Daniella » 11 Huhti 2010, 19:09

Ja näin tämä synttärisankari jaksoi tulla tänne vähäksi aikaa ennen kuin kömpii takaisin peiton alle katsomaan hain tarinaa ja syömään kakkua xDD

Jotenkin mökö olo tänään taas vaihteeksi.
ZZW eikös kitaran rämpytys ole mukavaa? itselläni on kitara (tosin aika p*ska) ja tykkäänsoittaa.. täytyy ostaa uusi synttärirahoilla. Oisko musta, tai oikeen limen vihreä?
Meidän koulussa ei edes ole jaksoja o.O suurinpiirtein koko vuosi samalla lukkarilla mennään x.x
Daniella

ViestiKirjoittaja Zaubares » 12 Huhti 2010, 18:56

Myöhäset onnittelut Daniellalle!
Zaubares

ViestiKirjoittaja Anyki » 12 Huhti 2010, 19:40

Jep, onnittelut täältäkin! (vaikkakin myöhässä)

EDIT//

Haastattelu meni hyvin ja haastattelija sanoi suosittelevansa mua! Enää opettajan arviointi enkun taidosta nii ollaa jo puoliks matkassa:)

Mitä te muuten harrastatte?
Anyki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 16 Huhti 2010, 19:30

Mahtaa olla jännää päästä vaihtoon. Mun lukio on täynnä saksalaisia vaihtareita, jotka tuntuu nauttivan olostaan. Tekisi itekkin mieli lähtee joskus.

Harrastuksiini kuuluu kirjoittaminen viita-akatemian sanataidekoulussa ja golf. Kuntosalillakin tulee käytyä nykyään varsin usein.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Akselmo » 16 Huhti 2010, 22:45

Harrastukset? Wat? Ei mulla sellasia ole, ellei konetta lasketa.
Akselmo

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Huhti 2010, 23:16

Omg harrastuksia, here we go: Ropettaminen, koodaaminen, wowittaminen, tarinoiden kirjottaminen, piirtäminen, kilpa saunominen, luovistelu, mettässä samoilu med dog = koiran ulkoilutusd/kasvatus/koulutus, lukeminen, mietiskely, laiskottelu, ABJD, dataus, häröily... olikohan siinä kaikki.. ei varmasti, mut tähän hätään kaikki tarpeellinen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 17 Huhti 2010, 14:49

Eikö kaikki sinäänsä harrasta ainakin ropettamista ja jotain muuta tietokoneen kanssa.
Itse minä harrasta, sitä, maalaamista, piirtämistä, kirjoittamista, lenkeily ja salibangyä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 17 Huhti 2010, 18:14

Miten tää voi olla! Mul on kymmenen pelii kolmessa eri paikassa! Ja ainoastaan yks on aktiivinen! Hyvin menee, hyvin menee! Täälkin on kolme pelii.... *Mutinmutin* Ja kaikki junnaa...
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Huhti 2010, 22:54

Pappis, Tuntuu että kaikkialla jumittaa peli jos toinenkin :/ Kai se on tää kevät ku porukalla on loppu kokeita ja kirjotuksia sun muita, mitä ny koululaisialla onkaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Eeli » 18 Huhti 2010, 09:37

Harrastukset...
Niit on monta.. Kuvataidekoulu, Lentopallo. Ne on ne ns. viralliset, mut sit on just ropettaminen, kirjottaminen, lukeminen, musiikin kuuntelu, koiran kanssa tekeminen... Ja Dataaminen meinas unohtuu.
Siin on ne mitä mä oikeastaan teen.

Ja oon muuten huomannu just ton saman että ainakin minun osaltani pelit jumittavat enkä pääse kirjoittelemaan tätä hetkeä kamalan usein...
Ehkä kesää kohti mentäessä asiat parantuu..
Eeli

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Huhti 2010, 10:49

Mulla ittelläni tän kevään pitäis olla ropettamisen kannalta kauheeta tahkomista, ku aina keväisin tulee se nostalgia pamaus. Oh those times..
Mut jostainsyystä ny kun ei oo virallista päivärytmiä ni ei sitä saa itteensä ees ropettamaankaan, ainakaan helpolla.
Ja sit se on ärsyttävää jos no joku kiva peli menossa - omasta mielestä - mut vastapelaaja ei tahdo vastata sitten millään ja lopulta peli on ollu niin kauan hiljasena että suosiollakin vetää hahmonsa pois >:

Mun tekee mieli jäätelöä.. pitäis varmaan jaksaa kävellä lähikauppaan ostamaan. Suklaajäätelö ois kovasana 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anyki » 21 Huhti 2010, 13:34

Eeli, saanko udella että missä työpajassa oot? ^^ Itekki oon kuviksessa :D

Muita harrastuksia tuon jo mainitun kuviksen (tekstiili wohoo) lisäksi uinti (lopetin kilpauinnin 2v. sitten, niin pitäähän vähän pitää kuntoa yllä) ja epävirallisempia: dataus, lukeminen, kirjoittaminen, taide, muotija vaatteet, matkustelu (ei ehkä harrastus, kun ei rahat riitä :p) ja piakkoin myös Brasilia!

Lähtöpäivä on sitten 14.7.2010! :) En kyllä tiedä mitä pelaamisesta siellä tulee, mutta yritän ainakin... Vaikka tulee sitten varmaan todella hidastempoisia pelejä, mutta jos kestätte niin aina vaan paranee. Lopettaa en haluaisi kun kerrankin onnistuin liittymään ropeen, joka ei kuole heti kun siihen liityn :p
Anyki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut