Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Huhti 2010, 14:18

Henk. kohtasesti näin ylläpitäjänä muo ei haittaa hidastemposet pelit, kunhan pelaajat vaan käy kirjautumassa kerran tai pari kuukaudessa foorumin puolel ja ilmottavat olemassa olostaan edes pulinan puolella. Yleinen käytäntö tääl on ollu se, et jos pelaaja on päälle kaks kuukautta (tarkalleen 3 kk) hiljasena ilman mitään syytä/huonon syyn kera (Esim ei inspaa, minulla on muuta menoa... selittäkää tarkemmin plz), niin se poistetaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Eeli » 21 Huhti 2010, 16:47

Anyki. Olen juuri siirtymässä työpajoihin ja tarkoituksena olisi ottaa piirrustus ja maalaus ja varalle tai kakkos ja kolmos vaihtoehdoiksi Valokuvaus ja keramiikka.
Todellakin, minullakin alkaa tuota aktiivisuutta olla liiankin vähän omalle normaalille tasolleni, mutta joudun syyttämään siitä koulua.
Eeli

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Huhti 2010, 11:58

Hihihi, katoi taas vaihteeks kummeleiden roolipelaajat pätkän.. ton perusteella musta ei ois roolipelaamaan, paitsi jotain parodiaa >: tai no, roolipelaamaan, larppaamaan. Onko kukaan muuten ikinä larpannu? Epävirallisesti tai virallisesti?
Tänään on taas semmonen päivä et inspais ropettaakkin ihan kunnol~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 22 Huhti 2010, 19:29

..Iiiisot kiitokset kaikille synttärionnitteluista.. tosin hitusen myöhässä ^.^'
Päätin nyt näin pikkuruisella vapaa ajalla tulla kertomaan vähäisestä olemassaolostani täälläkin päin. Kokeita, valtakunnallisia, esitelmiä, tutkielmia, leirejä, eikä vähään aikaan inspannut kunnolla.. X.X
Sowwyyy Q.Q <3<3

Viimeviikonloppuna taas onnisuin leirillä saamaan 4 lasta, miehen, joka mulkutti seiniä iltaisin ja öisin ja poikaystävän, joka meinasi tukehtua mehuun kun asiasta kuuli... joo :''D
ja tykkileirille huomenna suurinpiirtein kaikkien seurakuntien kanssa (joista meidän on vartmaan yllätysyllätys se pervoin kaikista :''D). <3<3
Gaalailtaan pitäisi pukeutua johonkin muuhun kuin jätesäkkiin, ja jos ei keksi mitään niin inkkariksi.. hmmm..

Anyway, larpannut..minä? e eeheeen. Hyvä js tietää mitä se ees tarkottaa ^.^'
Daniella

ViestiKirjoittaja Zaubares » 25 Huhti 2010, 15:54

Viimeviikonloppuna taas onnisuin leirillä saamaan 4 lasta, miehen, joka mulkutti seiniä iltaisin ja öisin ja poikaystävän, joka meinasi tukehtua mehuun kun asiasta kuuli... joo :''D
ja tykkileirille huomenna suurinpiirtein kaikkien seurakuntien kanssa (joista meidän on vartmaan yllätysyllätys se pervoin kaikista :''D). <3<3
Gaalailtaan pitäisi pukeutua johonkin muuhun kuin jätesäkkiin, ja jos ei keksi mitään niin inkkariksi.. hmmm..

Aikamoista menoa. Tulee mieleen kun oli ite isoskoulutuksessa ja oli joululeirillä gaalailta. Sanottiin että sinne pukeudutaan "hieman normaalia paremmin." Olin sitten ainoa siellä ilman pukua. Ja rippileirille tilattiin pitsaa(2 kertaa), kun paikallisesta ruokalasta oli jo kertaalleen saatu koko leiri vatsatauti.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Huhti 2010, 12:57

Hmm, tätä ollaankin odotettu: Hyria koulutus OY on sähköpostin kautta tehdyn pommiuhan alla. Yes sir, me saatiin lähteä jos haluttiin... onko yllättävää jos kerron, ettei meirän luokalta kukaan jäänyt kouluun?

Tuskin siellä mitään on, mutta se on yhden mahdollisuus miljoonasta, ja se jo riittää saamaan pelonväreet niskaan..... pelkuri, tierän, mutta kuitenkin, jos tää ON se yks miljoonasta... mun tuurilla en yhtään ihmettelis.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 27 Huhti 2010, 17:33

Täytin 15 viime lauantaina. Ilmoitusluontoinen asia. x)

Mmm, koululle pommiuhkaus? Jännää. Reksi saattaisi pakottaa meidät sinne ydinsuojaan.

Nyyhnyyh, tänään joudutaan luopumaan kanistamme, kun äiti on tullut allergiseksi, saattaisi saada muuten astman... Nyyhkytunnelma. Romeo oli aivan ihana karvapallo, siitä huolimatta, että se lähinnä nyhjötti nurkassa eikä tykännyt paijauksesta.

Olen jo maininnut, että perjantaina psykiatrille masennusta puimaan?
En kyllä todennäköisesti osaa sanoa sille mitään. Se varmaan kuitenkin vain syyttää sitä, että olen liikaa koneella ja ei viitsi kuunnella, mitä olen mieltä. Tai lähettää minut jonnekin laitokseen. Tai jotain muuta yhtä mukavaa.
Kuten huomata saattaa, minä suhtaudun hyvin positiivisesti tähänkin apuun.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Huhti 2010, 17:50

Onnittelut ZZW. Ja mitä masikseen taas tulee niin voin kokemuksella sanoo että ei se auta ellei itte asialle tee jtn, suhtaudu maailmaan positiivisemmin. Kerran me vaan eletään ja minä en elämääni angstaamalla aijo kuluttaa. Ilo irti vielä kun henki pihisee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 28 Huhti 2010, 08:09

Hee, oliko ZZW:eellä synttärit? \o/ Onneks olkoon, kolme vuotta lisää ja siustahan tulee täysi-ikäinen!

Ja masennuksesta: Ei kannata. Jokainen tosin on joskus alamaissa, mutta ajatteleppa näin: Et voi päästä tästä alemmas, ellet itse ala kaivaa kuoppaa syvemmälle. Ei varmaan se toimivin, mutta minulla toimii hyvin ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 28 Huhti 2010, 20:32

Nyt on kone taas kohtalaisen ehjä, ei tarvi enää nuohota kirjastossa jos tahtoo kattoo sähköpostin.

Ja sitten masennuksesta. Itelläni on asiasta jonkin verran kokemusta ja voin vain sanoa että tsemppiä. Ite en oikeastaan muista miten selvisin siitä, mutta selvisin kuitenkin.
Ja onnea vielä synttäreistä!
Zaubares

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Huhti 2010, 22:05

Minultakin myöhäiset onnittelu.
Huh mikä kiirre, vaikka onkin sairastellut tässä näin. Nähtävästi tästä kesästä ei tule rauhalista menoa. Kiireiden takia ei oikein uskalla ottaa enempää peliseuraa(Vaikka en ole saanut edes seuraa). Ei voisi uskoa, mutta kiire on todella mukavaa, kun ei oikein pysy paikoillaansa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 01 Touko 2010, 21:56

Tosiaan, hyvää vappua!
Zaubares

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Touko 2010, 09:29

No onnittelen tässä nytten sitten Rossia, kun aksun galleriasta bongasin että neidillä sattuu olemaan synttärit. Eli onneks olkoon \o

Ja sairastelu jatkuu.... miten sais kurkkukivun loppumaan? Ottaen huomioon et sitä on polttanut kaiken maailman mahahapot, ja nyt on paiskottu sekä kylmää että kuumaa kurkusta alas, että ees vaimenis? Kipulääkkeitä ei oo sit... Kiva ko oisin halunut mennä jo kouluun, mo ääni käheenä ja päänsärkysenä ei oikein viittis <.<

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Touko 2010, 11:35

Jos terva, viina tai sauna ei auta niin tauti on tappava. Mut ei siinä auta mikään, tauti on sairastettava. Toisilla se menee nopeempaa ohi, toiset taas sairastelee pidempään. Mut kannattaa ny kunnol levätä eikä viel puolkuntosena ees harkita kouluun menoa, muuten voi tilanne vaan pahentua. nimimerkillä sisko on kohta keuhkokuumeessa jos ei lopeta pihalla ravaamista iltamyöhään vaikka on kipeenä.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut