Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Joulu 2011, 16:22

Olaan Ivyn ja Suskin kans juostu Guild runeja täl viikol koska mew. Ny ku loput guildilaiset tekis vielä comebackin. Byywww.

Tosin oishan tossa toi Skyrim, Lair ja GTA mitkä pitäis läpi pelata.
Plus Amnesia. Mut siihen en yksin koske >:o

Yh, joululahjoja. Miks jätän niiden ostamisen aina vikalle viikolle. Varmaan siks et tiedän jo mitä ostan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Joulu 2011, 16:30

Minulla on helppoa, ei ole rahaa ostaa joululahjoja, joten ei tarvitse rasittaa sillä päätään. (No oikeasti se on harmi kun haluaisi ostaa tietyille ihmisille lahjoja, mutta ei vaan pysty)

Tietääkö kukaan tunteen, kun rinnan päällä istuisi elefantti?

Ja minusta tuntuu hassulta, että keuhkoja kuunnellaan selästä...

ja suurinosa lääkäreistä kuvittelee olevansa jumalia...
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Joulu 2011, 17:51

Eilen oli mennä hermot lopullisesti.. onneksi selvisin hengissä.

MUTTA NYT!! Temp selittää siis cahtilla hieman epäselväksi jääneen tunteen ja siitä sanan "peli" eli tarkoitan kyseisellä sanalla esim. Spyroa, yms. jossa pitää pelata ja hyppiä jollain ukkelilla niin minulla on ollut parikin kertaa sellainen tunne, kuin vain hypyyttäisin itseäni jossain pelissä, enkä oikeasti edes ole olemassa. (: Tajusiko kukaan? : D
Templer

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Joulu 2011, 19:00

Juu tajuaahan tuon. Samankaltaisia tuntemuksia on ollut ja on, tosin en enää hypi, en vain ole olemassa. Ja nyt tuntuu vahvasti siltä, että kukaan ei usko, että minulla on voimat lopussa as in uusi lääkärini oli aivan paska.

Mutta ei siitä sen enempää. Temp sinun pitäisi päästä "pelistäsi" ja alkaa elämään oikeasti. Minusta hyvä ohjenuora elämään on se, että teet niin kuin itsestä on hyvä, olivat muut sitten mitä mieltä tahansa. Jokainen tekee omat päätöksensä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Joulu 2011, 21:12

Menen odottamaan, jos joku ilmestyy Chattiin... jos ei niin odotan silti : D
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 16 Joulu 2011, 21:27

Huhhuh. En saanut töiden jälkeen tänään rauhaa vaan mies raahasi mut leffaan Treelle. Käytiin kattomassa Kätkijät. Suomi dubeilla tosin, mutta oli silti yhtä hyvä kuin muutkin Ghiblin leffat. Ja sitten sain tänään vihdoinkin henkkarit ja sain haettua ps3:n postista. Btw, töissä tuli melko äijä fiilis, kun piti hioda kirveen terä puhtaaks ruosteesta ja siihen piti tehdä metallinen varsikin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Daniella » 16 Joulu 2011, 22:44

Aksutse peliimme on vastattu, joten tse tse, go, enjoy ^^ <3
Hehhee mun kaveri sai tänään puhelun jossa onniteltiin poikavauvan puolesta.. tosiaan minua vuotta nuorempi elisiis 16.. suuri kymysys kuuluukin, että onko hän jättänyt jotain keromatta xD

Ja tosiaan joululahjoja, ihanata antaa. Parhaalle kaverille (jo vuodesta 1997-8?) tein valokuva albumin tästä 13-14 vietetystä vuodesta jotka meillä on takana, kansi vielä maalaamatta :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Joulu 2011, 23:30

Aww, mun iskä oli tehnyt mulle synttärilahjaksi sellaisen valokuva albumin kuluneista vuosista jossa on yksi kuva missä mä ja mun kaveri ollaan tosi pieniä.

Jaksaisikos piirtää jotain hienoa?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Joulu 2011, 00:37

Aksutse peliimme on vastattu, joten tse tse, go, enjoy ^^ <3

SDLFJSDJTKTJSdkfjsdlkyjsdf <333

Tasokas ylläpitäjänne on palannut. Muutaman tunnin harhailultaan.

Btw, töissä tuli melko äijä fiilis, kun piti hioda kirveen terä puhtaaks ruosteesta ja siihen piti tehdä metallinen varsikin.

Vielä kun olis ollu ne nahkahousut jalassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 17 Joulu 2011, 00:51

Bmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Söin sitten vähän reilummin ja katoin Indiana Jonesin, ja nyt on aika täydellisen puuroa aivot. Tekee mieli vaan olla tässä rennosti ja tuijotella hissukseen hyräillen tyhjyyteen, todennäköisesti hymyillen äärimmäisen typerästi. Tosiaalta tekis mieli vastata peleihin, mutta aivotoimintaa on juuri ja juuri sen verran mitä tämän selityksen kirjoittamiseen tarvitaan, joten... Jeejee =D

En varmaan saa piirrettyäkään mitään kun oon ihan kukkuu, mut voishan sitä yrittää. Tiipadiipadeididuuu~

Toisaalta vois kattoa vaikka Herkuleksen, kun taas muistin miten kerta kaikkisen eeppinen Hades on. Kyllä, olen kohta kaksikymmentä. Ja katson Disney-leffoja ja muumeja.
En koskaan kasva aikuiseksi, jihuuuuuuuu!! \o/
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Joulu 2011, 01:18

Kyllä, olen kohta kaksikymmentä. Ja katson Disney-leffoja ja muumeja.

Ollaan jo jonkin aikaa oltu täysikäsiä ZG'n ja Ivyn kanssa ja kerran pidettiin leffa ilta, katsoen Muumipeikko ja pyrstötähti. Si katottiin Notre damen kellonsoittajakin kerran~
Piirretyt on kaikille! Paitsi tosikoille jotka ei niistä osaa nauttia.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 17 Joulu 2011, 02:21, muokattu yhteensä 2 kertaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 17 Joulu 2011, 02:11

Kylhän me lukiossakin keräännyttiin joukolla viettämään muumi- ja disney-iltoja =D Ja edelleen kansanopistossa ollaan katottu Kaunotar ja hirviö, Notre Damen kellonsoittaja, Aladdin ja Leijonakuningas ja porattu yhdessä Mufasan kuolemalle. Toy Story on vissiin työn alla, ellei katsottu jo. Ja kun ei katsota, kuunnellaan niiden musiikkia.

Ikuisesti lapsia. Ja ylpeitä siitä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 17 Joulu 2011, 12:08

Senkin Peppi Pitkätossut :D

Agnan mukaan mä oon ikuinen lapsi, vaikken lastenleffoja enää katsokkaan. (ellei Bionicleja lasketa XD)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Joulu 2011, 12:38

Katsotpahan. Ja Peppi on ikisikiö.

Mä en ehkä oo ikuinen lapsi, mutta lastenleffat ja leikkiminen on suorastaan nannaa. :) <3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna