Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Zaubares » 04 Touko 2010, 20:39

Olen itekkin sillä kannalla että puolikuntosena ei liikkeelle lähetä, mutta kun mun kuume on jo kolmatta viikkoo tanssinu siinä 37.4-36.9 tienoilla niin ei oikein tiedä mikä vaivaa. Lääkäri anto ärtsyt litkut yskään mutta toistaiseksi ei ole ollut mitään vaikutusta.
Jotain tautia tuntuu olevan liikkeellä. Vappunakin meitä oli kolme liikkeellä buranan voimalla.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Ay » 05 Touko 2010, 22:35

Sanoisin vain ketkä pitävät elokuvan musiikista, että tänään tuli Yle Teemalta klo 21.00. Dokkariin on keräty parhaat leffat ja missä kerrotaan sen sävellyksen teoksesta. Tänään oli Jännitys eli kauhu leffa kuuluisammat tunnarit missä oli halloweenkin (ei voisi uskoa miten helposti se oli luotu) ja edellisen kerralla oli romantiikka. Yhteensä niitä on kaksi jaksoa.
Jos Akuma on kiinnostunut Hans Zimmeristä niin hänen töitä saattaa tulla mukana.
Kiirettä jatkuu, että ei oikein pysy paikoillaansa mikä pienesti turhauttaa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Touko 2010, 10:10

oow missasin sen ohjelman. Kuten ZG:n kanssa todettu, Zimmer sais tehä meille teemamusat. Se on yks nero.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anyki » 10 Touko 2010, 16:07

Ekaksi ihan näin ilmoitusluontoista asiaa, kun se on vielä päällimmäisenä mielessä. Eli käykää lukaisemassa ensi vuoden aktiivisuutta koskeva topa jos ajattelitte kanssani kesän aikana ja sitä seuraavana 9-12kk kanssani pelailla. :D (toivottavasti aiotte)

Itse on onneksi juuri parantunut koko alkuvuoden kestäneestä kipeä-puolikuntoinen-ihan melkein terve -kierteestä. Kattoo nyt, että ehtiikö joku pöpö vielä saada mut kiinni ennen lomaa.

Ainakin täällä päin missä kesäloma alkaa 5.6, niin kesälomaan on jäljellä 26 päivää, joista meikäläisellä vaan 8 on koulupäiviä. Jos siis koeviikkoa ei lasketa koulupäiväks :)

ps. Lähden vaihtoon 14.7 Brasseihin São Luísiin ja jos kiinnostaa blogi vuodesta niin linkki löytyy tosta allekirjotuksesta.
Anyki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 11 Touko 2010, 20:51

Onneksi olkoon vaan jos olet terveen paperit saanut. Itelläni oli kanssa sairastelua toi viime viikko ja tästä viikosta tuli suorastaan laiton sen takia. Piti palauttaa kolmesta aineesta kirjoitelma, oli äikänkoe tänään ja sitten pitäs pitää puhe englanniks. ja cooperi liikassa. Ei kiva. Onneksi perjantaina ja torstaina ei oo koulua.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Touko 2010, 12:01

Ulkona_On_KUUMA! Meinasin tukehtua sinne, mokomakin liikanmaikka! Ei siin mitään, kun luulin että olisi vähän viileämpi, otin pitkät löysät farkut, ja pikimustan löysän T-paidan... ja sitten porotti niskaa niin että oksat pois >.< Coopperin testi piti siinä juosta, ja sen jälkeen vielä pesistä puoltoista tuntia... Ja sitten pitikin lähteä kotiin, monen kilsan taivallus vaan takasin himaan, enkä minä idiootti viittinyt mennä kaverin kyydillä, ko haisin kuin syöttösika... ja lopputulos: Oon kitannu tässä pari litraa maitoa, vettä sekä puol pulloo kokista, toinen jalka nilkuttaa, ja mulla on edelleen kuuma, vaikka oon sisällä miltein puolalasti. Jes, hyvää päivää mullekkin vaan. No onneks on viikonloppu~

Mo ny riitti mun valitus, mitäs teille muille kuuluu? Hellettä sielläkin?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja cardea » 15 Touko 2010, 11:46

Herra Jumala kun mää oon ollu epäaktiivinen. Anteeksi immeiset T.T On ollut vaan kauheesti kaikkea muutta (koulua jne.) onneksi nyt alkaa hellittää eli mun kiinnostukseni ja jaksamiseni ei enää riitä vaan raatamiseen ja esseiden tekoon.

Voi että tää on niin ihanaa kun ulkona on elettävät olosuhteet. Olen aina rakastanut kesiä ja lämpöä ja... tää on ihanaa. Nytkin itse asiassa dataan ulkona puutarhapöydän ääressä. :D Oon nero, I know. Oon vaan niin happyhappy kun nyt voi pukea mekkoja ja kivoja kenkiä ylle. Olen materialisti x'D
cardea

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Touko 2010, 08:40

Yush, voisin sanoa samaa kuin cardea - tässä on oltu vähän epäaktiivista jokaiseen suuntaan. Köhköh...

Agnusta on potenut pahaa kurkkukipua koko pidennetyn viikonlopun ja istunut sisällä harjoittelemassa näytöstä (joka muuten on tänään), ja auringonpaiste taas mennyt melkein sivu suun. Toissapäivänä auringossa lämpötila oli +36 astetta ja varjossa +28. KUUMA.
Onneksi pakastin on täynnä jätskiä \o/ Se paikkaa kärsimykset.

Ah, kesäloma tulee. Pian.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2010, 10:52

Noo, tässä tuntuu olevan epäaktiivisuutta yhdellä jos toisellakin ja koska siihen itsekkin hieman sorrun niin en jaksa siitä nipottaa. TOSIN kohta on taas ah niin ihanan kesäsiivouksen aika, mikä tarkottaa sitä että yli kolme kuukautta ilman pätevää syytä poissa olleet henkilöt heitetään yli laidan. Mutta onneksi vesi on jo lämmintä.

Täälläkin on ollut ihan luvattoman kuuma. Toissa päivänä piti lähteä kävelemään lähirannalle koiraa uittaan, ettei mokoma sentään pakahdu. Ei älytty ottaa sitten itte uikkareita mukaan, joten kärvisteltiin kaverin kanssa helteessä kun koira opetteli uimaan. Eilen si tyhmyyttäni lähdin ZG:n kanssa kaupungille autolla, jossa oli astetta kuumempaa. Tarkoitus oli käydä levykaupat raidaamassa mutta päädyttiinkin ostamaan vaan kaljaa.. ja AC/DC:n levy \o/ Kummiskin piti sitten jättää auto toiseen päähän kaupunkia ja kävellä siinä helteessä päästä toiseen. Oli kyllä lämpöhalvaus lähellä <.<'

Anyki, onnea vaihto-oppilaaksi pääsemisestä! Alampa sitten kyttäilemään blogias aikanikuluks >8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 18 Touko 2010, 21:26

Räjähti sentään käsiin, mulla räjähti energiajuoma koulureppuun.

Kiirettä pitää, ollaan kavereiden kanssa kuvattu elokuvaa. Ilmestynee jossain vaiheessa youtubeen, jos saadaan valmiiksi.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2010, 08:29

huu elokuva. Mun on jo pitkään pitäny tehä flash animaatio mut emmä oo päässy puusta pitkälle <.<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pippuri » 21 Touko 2010, 05:34

On tosiaan karseen kuuma. Käytiin kaverin kans järvessä uimassa eilen ja yöllä näin hirveetä painajaista, et se kaveri sairastu ja kuoli. Vähä itkin helpotuksesta ku heräsin. hengitin silleen karseen raskaasti. XF Hyi elämä, onneksi se oli vaan unta. Sit en enää pystyny nukkumaan ja täällä sitä ollaan...
Pippuri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Touko 2010, 23:23

Joo, Zaubares heität si linkkiä ko saat elokuvas in da internet.
Zeroo, teen TNF leffan heti ko sä teet mun kans TNF flash pelin.

Omg euroviisut. Olipa taas laimeita biisejä.. mun mielestä. No, torstaita odotellessa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Eeli » 26 Touko 2010, 14:15

Todellakin. Katsoin ihan kauhulla koko semifinaalin. Viime vuonna oli paljon paljon paremmat. Suomi oli varmaan yks parhaista, ja silti tippu...
Eeli

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Touko 2010, 16:50

Jostain syystä nauratti se jätkä joka laulo ittestään ja kitarastaan..
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut