Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 01 Kesä 2010, 09:56

Jee Saksa voitti eurovision.
En tiedä oletko Akuma katsonut Sitä leffan musiikin kertomusta. Siinä on ainakin kaksi Hans Zimmerin haastattelua tullut. Erittäin mielenkiintoinen ja se haastattelu oli Gladiotorista ja Thelma ja Luisa leffoista.

Ai, että kiirettä piisaa minulta.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Kesä 2010, 11:00

Joo, Saksa tosiaan voitti. Oli aika tasapaksua taas, joten en itte löytäny mtn suosikkia niistä biiseistä. Jaksoin kuitenkin kattoa koko euroviisut \o/

omg Ay on elossa! Tässä jo parin kans ihmeteltiin minne sä oot kadonnu. Ja ei, en oo vieläkään kattonu niitä leffa musa dokkareita, en koskaan muista avata telkkaria oikeeseen aikaan T.T

Tänään si Ivyn kans mettään kuvaileen nukkeja~ Saa nähä mitä tulee ku koira pitää ottaa mukaan...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Eeli » 01 Kesä 2010, 14:57

No, ehkä se kuvailu elävöityy, jos koira on sellanen ku meijän... Durasel terroristi. Euroviisuista tulikin mieleen... Mitä mieltä olitte siitä Serbian (?) blondista miehestä?? Se ihme aerobic esitys... Siis tämä.. (linkki jos ette huomanneet...)
Eeli

ViestiKirjoittaja Pippuri » 01 Kesä 2010, 16:14

DeiDei. ^^ Olen katsonut vaan tollasia jotakin Naruto-videoita. :D Ja lukenu lempihahmosta Deidarasta jostain Naruto-wikipediasta ja sain selville vaikka mitä hämmästyttävää. :D DeiDei. (Deidara=DeiDei)
Pippuri

ViestiKirjoittaja Ay » 02 Kesä 2010, 22:34

Serbia jätkä oli hyvä samoin kappale. Paras oli minun mielestäni Milim kappale Israel, Ah!!!!
Vai olette ihmetelleet, että missä miä olen. Noh täälä on hiljeentynyt, koska en ole saanut peli seuraa, joka saisi minut pysymään enemmän aktiivisena täälä päin. Toiseksi minulla on todella kiireistä ollut ja rankan työn päätteeksi tulen kotiin väsyneenä. Sen jälkeen täytyy kotia siivoilla ja puunata. : )
Voi sepä harmi, että et ole nähnyt niitä, mutta jonkun aikaa Yle Areenasta voi katsoa. 3 ja 5 on ainakin Hans Zimmerin jutuista. Sieltä löytyy miten James Bondin tunnari sai lähtöä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Kesä 2010, 11:13

Oiskin nopee netti niin vois kattookin ne koneella.. perhanan tampereen paikallisnetti menee heti jökkiin kun yrittää ees yhtä youtube videota ladata. Se vika jaksohan tuli eilen? Kattelin kanavia selaillessa et jtn elokuva musiikista sieltä tuli. Oli pakko kuluttaa taas vaihteeks telkkaria ko Ivy istu koneella ja rakensi Cryptiä Simssiin taas.

Pihalla on taas kaunis keli.. mitähän sitä tänään tekis. Tosin Ivy lähtee tänään pois joten voi olla että linnottaudun tähän koneelle istumaan si ja keksin enemmän tai vähemmän luovaa tekemistä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 09 Kesä 2010, 17:16

*Ilmoittelua, että olen elossa*

Melkein yllätyin, että en ole lentänyt ulos tämän epäaktiivisuuden ansiosta.
Tällä hetkellä olen jollakin lääkityksellä, joka avulla on tarkoitus alkaa nukkua öisin. x)

Todistuksessa oli yksi nurkan takaa tullut isku vasten kasvoja, nimittäin sain kuviksesta kasin. Siis, en ole eläessäni saanut kuviksesta kasia! O.o
No jaa, en kai minä piirtää osaakaan, sitten.

Tällä hetkellä jokin tarmonpuuska, johtuen eilisestä Green Dayn keikasta. 8DD
Oliko kukaan muu...?

Ja ei, minä en ole nähnyt tuota keskustelun aiheena ollutta videota.

Täällä on puolipilvinen keli ja minä istun koneella, kuuntelen Green Dayta ja yritän tehdä hommia, jotka ovat jääneet rästiin. Ollaan vuokramökillä, netti on ihan liian hidas, eikä jaksa pyörittää oikein sivustoja, joissa on animaatioita. Ja Explorer sekoilee, pakko käyttää mozilla. Naf.
Ensi viikolla ratsastusleirille suoraan täältä, melkein suoraan provinssirockiin..
Enhän minä ehdi olla kotona ollenkaan! ^^'
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Noviisi » 09 Kesä 2010, 22:54

ZZW otan sinusta esimerkkiä ja ilmoitan olevani yhä olemassa.

Minulla ei ole pelejä työnalla, mutta en ole jaksanut laittaa uutta peliseurahakua. Miksi? Siitä yksinkertaisesta syystä etten kehtaa.

Minä olen kuluttanut koneaikaani mangan lukemiseen netistä ja kun en ole koneella teen hommia. Iskä pisti minut maalaushommiin, joten olen yltäpäältä maalissa(en vaineskaan).
Noviisi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Kesä 2010, 11:56

ZZW, ei ole tapana heittää hyviä/aikanaan aktiivisia pelaajia tuosta vain yli laidan. Kyl mullakin on irl elämää ja ymmärrän sen, ettei aina voi koneella istua, varsinkaan näin kesällä. :)
Plus se riittää yleensä että ilmoittelee olemassaolostaan pulinan puolella.. tiettyyn rajaan asti. No, tämän kuun lopussa ajattelin pitää taas siivous talkoot. Nyt sitten on menossa "alkaa nyt - eipäs ala" arvuuttelu siitä minä päivänä avataan taistelu tanner ja sota alkaa.

Sairastelu jatkuu x.x Kun räkä tauti hellittää niin heti tulee korvatulehdus. Ei kiva. Koiraakin alkaa jo nakertamaan kun en pääse lenkille sen kanssa :/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Shiri » 13 Kesä 2010, 00:00

Hei kaikille. :) Ajattelin tervehtiä, liityin juuri foorumille. Toivottavasti ette pure minua nilkasta.
Shiri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Kesä 2010, 11:35

teretulemasta vaan Shiri! Ja ei täällä ketään ole syöty vielä elävältä, joten turha pelätä :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 13 Kesä 2010, 12:28

Ja meinasin huutaa "Uutta lihaa", kun näin että uusi pelaaja ilmestyi, mutten taidakkaan ^^'

Ja olen tälläkin puolella ollut niin hiljaa... yleensä käyn nopeasti tervehtimässä uusia pelaajia, mutta jos nyt koettais >.<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Shiri » 13 Kesä 2010, 16:42

Lihaa... *kipittää kaappiin piiloon*
No ei vaiskaan. :D Aina saa vähän näykkäistä.

Hurm, tuli vähän huonoon aikaan liityttyä, kun en pääse ensi viikolla ainakaan viiteen päivään koneelle. :'< Yritän kyllä kovasti livistää aina kun vain mahdollista.
Shiri

ViestiKirjoittaja Ay » 14 Kesä 2010, 20:46

Apua minä taidan olla koirille allerginen!! :cry:
Heräsin ystäväni luona huomaten, että ihoni oli ihan verellä (nähtävästi yön aikana oli raavinnut) ja nenä oli ihan tukossa.
En ole aijemmin saanut sellaista reaktiota, kun olen temmenneltänyt koirien. Toivosti ei ole allergiaa koirille.

Toivottavasti kaikkilla menee hyvin.

Ihanaa, kun sain ajaa vähä aikaa sitten autolla 425,2 km yhdessä päivässä. Ai, että olin niitti sinä iltana.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Zaubares » 15 Kesä 2010, 23:15

Allergiat on ärsyttäviä. Ite olen allerginen kissoille ja se on sinänsä ikävää kun parhaalla kaverilla on kaksi kissaa. Onneksi sentään oireet ei ole noin vakavia.
Zaubares

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut