Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Joulu 2011, 00:22

Samaa mieltä, googlesta kun katsoo kuvia on ihan mielipuolista koko hoito O.o
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Joulu 2011, 00:43

Ruohometsän kansa leffana ja kirjana varsinkin on aivan ihana, mutta ikäraja pitäisi olla joku 12 sen verran raaka se piirrettykin on. Siinähän valuu vertakin. Kun sen pienenä itse näin joskus alle 10v näin painajaisia 2kk ainakin XD Tukehtuvista kaneista yleensä.
Ylva

ViestiKirjoittaja Daniella » 18 Joulu 2011, 01:00

Ainii sekin vielä. Sitten oli se joku koira ku repi ja riepotteli niitä... ainoo hauska oli se lokki mil oli hauska aksentti :D "Suuri vesi.. minä lentte" xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Joulu 2011, 01:03

Lotdowilta terveisiä että piirtää kuulemma lisää traumaattisia kuvia tuosta traumaattisesta elokuvasta traumatisoidakseen teitä.

Mä näen tosta varmaan vieläkin painajaisia.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Joulu 2011, 01:13

Kaukametsän pakolaiset! Paras sarja ikinä! Ja raaka pienelle, melkeinpä joka toinen elukka kuoli.

Muistan ku siilit jäi auton alle....

Sanooko Ruhometsän kansa kellekkään mitään.

"Äiti miks noi puput tappelee?"
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 18 Joulu 2011, 02:02

Kaukametsän pakolaiset ovat jääneet todellakin mieleen yhtenä ihanimpana piirrettynä ikinä. Ja okei, Ruohometsän kansa on todellakin aivan liian raaka lapsille, mut en tiedä Kaukametsän pakolaisista. Ku siis, okei, eläimiä kuoli, mut niinhän luonnos tapahtuu, ihmisten toimesta tai ilman. Ei mun mielestä lapsia pitäis käärii mihinkää pumpuliin ja suojella kaikelta. Eikä siin sarjas edes näkyny verta kertaakaan, joten ei se nyt niin kamala ollut. Kaukametsän pakolaiset oli just opettavainen sarja, surullinen, tietty, mutta ainaki ties, millasta on eläinten elämä oikeesti. Joku tv-sarja, kuten Salatut elämät, joka on koko perheen ohjelma, on melkeinpä kauheempi, ku siin on kaikkii raiskauksia, murhia, elävältä hautaamista ym.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Joulu 2011, 02:35

mutta ainaki ties, millasta on eläinten elämä oikeesti.

Eeeen nyt sanois kovin realistiseks sitä näin pidemmälle ajateltuna, mut kuvastihan se vähän tätä raakaa maailmaa.

Ja salkkarit nyt on mitä on. Yhdellä kadulla tapahtuu aika paljon.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 18 Joulu 2011, 13:08

Mä katsoin myös pienenä Kaukametsän pakolaisia, mulla oli jopa kyseinen tietsikkapelikin! ...mutta pakko myöntää että en muista että siinä ois kuollu jotkin :D Ruohometsän kansa on mulle taas ollut ihan vieras käsite pienenä, vasta pari vuotta sitten netissä törmäsin tuohon. Aika hassua.

Blaah, lähden tänään äidin synttäreille Keravalle mutta kappas - sataa taas vettä kaatamalla. ++Pysäkki mistä menee dösät Keravalle on 20min kävelymatkan päässä. Kiwakiwa.
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Joulu 2011, 13:35

Haha Keravalle :D . Tuskin satut tuntemaan sieltä pahemmin ketään?
Mohnake

ViestiKirjoittaja jester » 18 Joulu 2011, 14:24

Kaikki mielenkiintone jutellaan tietty sillon ku meikäläine viettää baari-iltaa D8

Kaukametsän pakolaiset on mun mielest aivan ihana ja tuijottelin tossa kesällä alkujaksoja ainaki youtubesta. Kans muistan kirjastosta lainailleeni aina välillä sitä peliä, vielä omasta mielestäni pari vuotta sitten, mutta sillon peli alko jo jumittaan heti alkupäässä...
Ruohometsän kansasta en muista että sainko itse painajaisia vaikka pienenä sen ekaa kertaa katoinki. On tossa ittelläni ostettunaki, mutta en ihan heti menis kyllä näyttämään siskon 4 vuotiaalle nuorimmaiselle vaikka ikärajoitus 3 vuotta onkin...

Ja sit vois katella sitä peleihin vastaamista...
jester

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Joulu 2011, 15:33

Mun uusivuoteni on paskottu. Pilattu. Ruinattu. Sonnittu. Murskattu. Raastettu. Soseutettu. Hävitetty. Tapettu. Nujerrettu. Estetty. Runtattu. Raiskattu.

Oli suunnitelmissa lähteä Aholansaareen viettämään uuttavuotta, nähdä riparikavereita ja kaikkia muita saari-ihmisiä. Näen niitä kerran kolmessa kuukaudessa suunnilleen, ja piti nyt vuodenvaihteessa kaikkien tavata siellä. Mutta ei. Enhän mä nyt voi lähteä kotoa pois kun pitää viettää perheen kanssa yhteistä ihanaa aikaa, vaikka me oikeasti mennään tuttavaperheelle vaan juhlimaan. No, siellä olis samanikäinen Reetta joka on mun kaveri kyllä, muttakun Reetta sattumalta SAI lähteä omiin menoihinsa uudeksivuodeksi. No mitäs mulle jää? EI TASAN MITÄÄN JUM****** ***** ***** AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHH! Kaiken lisäksi mulla on kuulemma heti sen jälkeen Seinäjoen seurakunnan isoskoulutusviikonloppu ja sitten olisi "ihan liikaa menoa" äidin mukaan. En edes halua sinne Seinäjoen isoskoulutukseen koska mulla ei oo siellä ketään kaveria. Ja sinne tulee sattumoisin kaikki ne hermonvinguttajalissupissisihQdaat joita vihaan sieluni kyllyydestä. AH.

Tässä ei oo mitään hyvää, ei kertakaikkisesti mitään hyvää. Ei muuta kuin se, että mun ei tarvitse pitää meidän joukkoropesta nyt taukoa. Mutta halusin Saareen niin paljon että oisin ollu valmis antamaan kaikki joululahjani pois sen takia, ja nyt en pääsekään.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 18 Joulu 2011, 16:44

Mohnake, asuin äidin kanssa noin vuoden Keravan Saviolla ja kävin Keravalla 10.luokan, eli tunnen entiset luokkalaiseni mutten hirveästi muuta porukkaa Keravalla. Nykyään asun Helsingissä Avomieheni kanssa, mutta Keravalla tulee käytyä ahkerasti äidin luona. :D Nyt olen juuri äidin luona hänen synttäreillään c:
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Daniella » 18 Joulu 2011, 17:08

Agna that sucks. Uskon että ketuttaa niin maan perusteellisesti! Itse olen töissä jouluaattona sekä uudenvuodenpäivänä, ei kovin hohdokasta sekään :/
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Joulu 2011, 17:19

Oivoivoi, Agna ei kuulosta iloiselta =(

Hei nyt rikon aiheet kysymällä miten kuvasta saa semmosen että taustalla ei näy ruutuja niinkun mun avassa, vaan näkyy sen sivun tausta, tai silleen, anyone
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Joulu 2011, 17:22

Kitty, se pitää transuttaa. Gimpillä pitäis ainaskin onnistua jos omistat. Se on kauhian vaikea selittää :D

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna