Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noviisi » 16 Kesä 2010, 21:40

Ensinnäkin myöhäiset tervetulotoivotukset tulokkaalle.

Ja nyt asiaan, sain hullun idean mitäpä jos tekisin hahmoistanne kortit, mutta koska en itse osaa piirtää joudun pyytämään lupaa käyttää yhtä valmista kuvaa. Se on kyllä kuitenkin yllätys kuka on ensimmäinen "uhri".
Noviisi

ViestiKirjoittaja Shiri » 18 Kesä 2010, 11:13

Awws. :< Eläinallergiat on ilkeitä. Mun kaveri on allerginen kissoille ja koirille, mutta kyllä se meidän koiran kanssa pystyy olemaan. Ja otti ne oman kissankin monta vuotta sitten, eikä sillä tullut oireita.

Ja kiitos vielä noviisillekin. :) Tuo kortti-idea kuulostaa hauskalta, selitätkö sitä vielä vähän enemmän että landekakarakin ymmärtää? 8>

Waaah, kävin eilen katsomassa Iron Man 2:sen. 8D Herra juniori on kyllä aika <3!
Shiri

ViestiKirjoittaja Pippuri » 18 Kesä 2010, 14:00

Teretulemast vaan, vaikka nain myohaan ilmoitttelenkin.

Ja elainallergiat saisi dumpata... ... ... No, en taida viitsia sanoa. Sain kamalan allergisen kohtauksen vain siita, etta uin klooripitoisesa vedessa silmat auki. Voi kolmella koirallakin olla siihen vaikutusta, mutta toivon tosissani, ettei. Silmat vuoti ja nena oli tukossa... Myohemmin paasin elainten loytokotiin silittelemaan kissanpentuja, ja seuraavana aamuna oli nokkosihottumaa kadessa...

Susiturkin kuvaa saat kayttaa, Noviisi, jos vain loydat sen. >:D Linkin pitaisi olla liittymisviekussa Susiturkin esittelyssa.
Pippuri

ViestiKirjoittaja Noviisi » 21 Kesä 2010, 00:46

Tarkennan hiukan. Netissä on yugioh cardmaker jolla voi tehdä omia yugioh kortteja. Päättää mikä kortti siitä tulee ( niitä on eri tyyppisiä.) Sitten laittaa haluaman kuvan ja kortille voi laittaa jonkin efektin, joka sopii kyseiselle tyypille ja jos ei jaksa ei tarvitse laittaa efektiä ollenkaan.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Pippuri » 21 Kesä 2010, 15:18

Ai jaa! *hidas aly, pompom!*
Pippuri

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Kesä 2010, 22:46

NINJA POWER!

Päivää herrasväelle taloon. Agna on jälleen elossa, ainakin toistaiseksi. Roolipeli-inspistä ei kuitenkaan (ehehheh) ole tullut vielä takaisin, yllätys.

Mutta mitäpä tähän suuntaan, hmm. Kesäloma alkoi hyvin, todistuksen keskiarvoksi putkahti 9,3 eli luokan paras todistus, YAY \o/ Mutta se sitten siitä leijumisesta. Pikku-Agnusta menee kasille, nyfnyf, pitäisi kai panostaa sitten joskus niihin läksyihinkin.

Pikkusiskot katsoo taustalla Aladdinia ja Varkaiden kuningasta. On näissä mahtavat laulut :D Piilopaikka varkaiden... Popitettiin näitä pienenä vanhemman siskon kanssa.

Ja sitten kantaa tuohon korttijuttuun, kuulostaa mahtavalta! Siinä minun kantani, valtaisa kuten aina.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pippuri » 24 Kesä 2010, 00:18

Heii, me ollaan saman ikaisia! :DD Minen keskiarvo oli 8,88, sita keskitasoa.
Pippuri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Kesä 2010, 10:17

AMG. kuka se on. Ei voi olla. AGNA! ELOSSA! CHEERS!
huu varkaiden kuningas. Muistan joskus ku olin snadi ni kuolasin sitä Aladinin isää. OwO Niin se maailma muuttuu.

ha! Agna ei siis pidä nuorimman paikkaa yksinään >8) Tosin mä olisin uskaltanu veikata et Pippuri olis ollu vanhempi... dunno why.

Kesä pyörii ja autokoulu häämöttää edessä. Mitäs porukka meinaa juhannuksena tehdä? Täällä on taas grillausta luvassa kera sukulaisten und ZG&Ivy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Kesä 2010, 10:38

Kyllä, se olen MINÄ! \o/ Ja se siitä, köh.
Mun mielestä se on aina ollut ärsyttävä, mutta sitten taas osa niistä varkaista oli kuolaamisen arvoisia.

Ei niin, mun mielestä täällä on jo monta mua nuorempaakin *deep sigh* Mutta kai se tosiasia pitää sitten hyväksyä. Näin btw mäkin luulin Pippuria itseäni vanhemmaksi, mutta ei sitten >.<
Ja tuo 8,88 on kyllä loistava keskiarvo :)

Wai että autokoulu, buahah. Onnea matkaan vaan sinne sitten. Täälläpäin juhannus vietetään mökillä tuhannen hyttysen, sadan paarman ja yhden maailman ärsyttävimmän kaverin + sen perheen kanssa.
Eikun oikeasti, tyyppi ei puhu muusta kuin itsestään. "Minäminäminä mun finni mun jalka mun luokkalaiset minäminäminäminäMINÄ!" ...Eli vähemmästäkin menee toisinsanoen hermot. Saa tulla pelastamaan mut jos jaksatte, niin jään teille henkeni velkaa. Yush.

Voi bärgyles kun taas huntsittaisi pikkusen roolata jollakin hahmolla muttakun tuntuu että nuo kaikki omat on niin tylsiä, eikä viitsi uuttakaan tehdä kun tietää jo valmiiksi että siitähän se into lopahtaa sitten kuitenkin. Raastavaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja nica » 24 Kesä 2010, 21:55

Voi tätä autuutta, kun sain itseni taas raahattua roolipelien pariin ^^ Edellisestä onkin .. öö.. vajaa vuosi aikaa. Ruosteessa ollaan, mutta kyllä se siitä.

Tarjotkeehan joku seuraa Ethanille, poika parka ihan yksin ja en kehtaa alottaa ropea, kun tyhmää jos kukaan ei sinne eksykään.

Mites muuten, saapiko täällä olla 4 peliä samaan aikaan menossa, vai olenko täysin sokea?
nica

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Kesä 2010, 22:49

Tervetuloa nicalle näin by the way! \o
Ja khyl maar, oikein huomasit, täällä saa olla yhdellä hahmolla enimmillään neljä peliä menossa samaan aikaan. Ja pelejä on hyvä sopia siellä Peliseuraa-alueella.

Rupesin taas joksikin superhypermoderaattoriksi. EI MUT MÄHÄN OON \o/ Tuli taas tuuletusfiilis.

Taidan kömpiä yöksi Aksun viereen nukkumaan, niinkuin muinoin siellä missä olikin "Heräät toisen vierestä" -topsussa. Nostalgiaa. Vois laittaa Last of the mohicansin tunnarin taustalle vielä, niin kaikki ois aika bueno.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Kesä 2010, 12:08

Taidan kömpiä yöksi Aksun viereen nukkumaan, niinkuin muinoin siellä missä olikin "Heräät toisen vierestä" -topsussa. Nostalgiaa. Vois laittaa Last of the mohicansin tunnarin taustalle vielä, niin kaikki ois aika bueno.

THOSE TIMES! THOSE TIMES! Sillon kun TNF oli vielä pieni mutta aktiivinen paikka... kaipaan sitä T_T Last of the mohicans <3 mitä muuten mmupulle kuuluu?

Ja teretulemasta vaan Nica! Kuten Agna tossa jo varmisti, yhdellä hahmolla saa tosiaan pelata neljää peliä samaan aikaan. Tuo sääntö tosin taitaa olla jo aika vanha, kun se kehitettiin pelaajien mieleksi silloin alkuaikoina, kun ei pahemmin ollut peliseuraa/hahmoja, mikäli vain yhtä peliä olisi saanut pelata. Mutta en mä sitä sääntöä viitti poiskaan ottaa, kerta monet siitä jo nauttii niin kovasti.

mun pitäis saada itteni potkittua taas aktiiviseks.. tällä hetkellä vastailu inspais mut ei onnistu, kerta toi Ivy tossa seläntakana röhnöttää koiran kanssa. Molemmat nukkuu ku tukki.. tähän aikaan.
no, ehkä ens viikolla saan itteni taas aktiiviseks. toivonmukaan!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Kesä 2010, 15:45

akumaTD kirjoitti:THOSE TIMES! THOSE TIMES! Sillon kun TNF oli vielä pieni mutta aktiivinen paikka... kaipaan sitä T_T Last of the mohicans <3 mitä muuten mmupulle kuuluu?

Those times... TNF oli henki ja elämä, eka asia koulun jälkeen oli ropeihin vastailu ja mitähän vielä. Paras, ja varmaan ainoa paikka netissä jossa aikani vietin \,,/ Ja mmupulle kuuluu hyvää, tällä hetkellä on Syyriassa isänsä kanssa, joka muutti sinne nyt pysyvästi (on syntyjään syyrialainen). Haikeissa tunnelmissa hyvästeltiin kyseinen mies, kun on ollut kaikkien meidän perhetuttujen hyvä ystävä.

Mutta jaa-a. Mulla olis hahmo jonka haluaisin tänne tunkea mutta mitähän helkuttia mä sillä sitten teen loppujenlopuksi :D Tipahtaa kuitenkin innostus ja siitä tulee tuommoinen takanreunuskoriste niinkuin esim. Fredistä jolla olen saanut aikaan JOPA NOLLA PELIÄ! Kumartakaa.

Juhannus sujui ihan kivoissa merkeissä, raahasin itseni jopa järveen uimaan, jiihaa \o/

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 28 Kesä 2010, 17:33

Tervehdys, otukset... Kesäloma alkaa tehdä minullekin terää, olen alkanut saada ropetuksestakin kiinni. Sain tuossa eilen vastattua yhteen peliin, joka oli sattuneesta syystä seisonut puoli vuotta. Eh. Voisin jopa myöhemmin tällä viikolla katsoa, jos saisin taas aloitettua enemmän tai vähemmän aktiivisen pelaamisen täälläkin. 8 )

Ja terve kaikille, jotka ovat ilmeisesti ilmestyneet kun en ole ollut paikalla. Minä olen ZZW enkä yleensä pure. Mitä nyt vaikutan kahjolta ja nauran silloin tällöin maanisesti ja uskottelen leirikasteen aikana ratsastusleirillä, kun kaikilla on silmät sidottuina, olevani viikatemies.

*Yrittää päästä kärryille keskustelusta.*
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja nica » 28 Kesä 2010, 18:07

Viikatemies :D
Meidän leirillä lavastettiin murha ja vietiin pennut autiotalolle ruumista kattomaan keskellä yötä. (Siellä oli vähän kaikkea ketsuppiverestä spraymaaliin)
Oli vähällä että ne ei soittanu poliisille :DD Olis kuviakin jossain, pitää kaivaa koneelta. Paras leirikaste ever, kyllä oli meillä ohjaajilla ainakin pirun hauskaa.
nica

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut