Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 28 Kesä 2010, 18:27

Ah hah haa, kuulostaa aika mahtavalta. :'D Me vain juostiin pitkin pihaa silmät sidottuina, ylitettiin ja alitettiin esteitä, tehtiin naurettavia asentoja, oltiin jossakin karsinassa silmät sidottuina (ja minä leikin viikatemiestä) ja lopuksi sitten piti etsiä kaviokoukkua jostain neliönmuotoiselta alueelta, joka olikin temppu saada meidät kyykkyyn ja kastella niskat. x)

Ihan jees tuo oli, mutta aika samanlainen kuin kaikki. Mutta iltaohjelmista leirillä poniagility oli kyllä kivaa. ;D
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja nica » 28 Kesä 2010, 21:43

:D Leirikasteet on kyl pop. Myö mietittiin ens vuodeks jo jotain Päätön ratsumies-teemaa :D
Kun viime vuonna oli miljoonavarsan varastettu (muokkailin iltasanomien screenshotista kunnon headlinen ja kuvat ja tekstit ja kaikki) meni ihan täpöstä ja sitte yöllä lähettiin pelastaa sitä ja pennut silmät kiinni ja miun piti kolkata toinen avustaja olevinaan ni tein sen oikeesti vahingossa ja myö siellä nurmikolla hekotettiin ja pennut ihan että mitä? :oo ja sit laitettiin ne ryömii koirankopin läpi ja syötettiin vuoden vanhaa hilloo jne.
Nyt oli sit tää murha ja joka vuos vaan pahenee xD
nica

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2010, 11:58

Those times... TNF oli henki ja elämä, eka asia koulun jälkeen oli ropeihin vastailu ja mitähän vielä.

Idd mein Brutus. Muistan kun Ivyn kans jopa pelattiin koulun koneilta ja si aina mesessä huudettiin "VALMIS!" ku sai vastattua ropeen. That was epic.

Mulla olis hahmo jonka haluaisin tänne tunkea mutta mitähän helkuttia mä sillä sitten teen loppujenlopuksi :D Tipahtaa kuitenkin innostus ja siitä tulee tuommoinen takanreunuskoriste niinkuin esim. Fredistä jolla olen saanut aikaan JOPA NOLLA PELIÄ! Kumartakaa.

no kyllähän mäkin oon heittäny hahmoja pois ja tunkenu uusia tilalle.. esim Leonin heitit kuuseen ku ei inspannu, samoten nelikon aikalailla heti ko Dudeboy ja Terxxi lopetti pelaamisen täällä. Si Tomtomin ja Anen siirsin NPCiks koska ei niille tullu pahemmin peliä. Tosin tarkotuksena on siirtää Ane si taas hahmoks ku se on isompi ja itsenäisempi. Joten jos ei joku hahmo inspaa ni heitä pois ja tuo tilalle joku joka inspais si enemmän :P

Leirikasteista mulla ei oo mitään hajua. Oon ollu tasan yhdellä leirillä minkä muistan, ja sekin oli heppa leiri mis en ratsastanu kertaakaan. Hyvä minä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja nica » 29 Kesä 2010, 12:19

Oliko se nyt silleen, että haltiat löytää haltiakylään ilman opastusta, vai pitääkö nekin ensin opastaa sinne?

Mites toi sotilasjuttu? Jos Ethan jostain syystä haluais haltioiden leiriin sotilaspuolelle, niin miten menetellään?
nica

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Kesä 2010, 15:07

Idd mein Brutus. Muistan kun Ivyn kans jopa pelattiin koulun koneilta ja si aina mesessä huudettiin "VALMIS!" ku sai vastattua ropeen. That was epic.

Ha! Sama juttu mulla ja mmupulla silloin vuonna nakki (köhköhviimevuonna) kun huudettiin mesessä aina "VALMIIS!" tai "Vastaa jo siihe, mul on tylsää" tai muuta tällaista. Ehe, monta kertaa jopa istuttiin mmupun luona, kahdella eri koneella ja samassa huoneessa, ja vastailtiin vuoronperään peleihin. Se oli aikaa se.

No muttakun mä en raaski poistaa mitään hahmoa käytöstä xD Paitsi että ton Cordelian vois periaatteessa heivata kuuseen kun sille ei tunnu oikein vetoa olevan.
Ja mul on nyt joku pirun niggafetissi tuloillaan/tullut jo. En ole rasisti, valita muualla.
Mulla riparit edessä vasta kaaukana ensivuonna.

Oliko se nyt silleen, että haltiat löytää haltiakylään ilman opastusta, vai pitääkö nekin ensin opastaa sinne?

Löytää ilman avustusta, mutta ihmiset pitää opastaa... Mikäli vartaaseen ja grilliin mielivät.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2010, 15:27

Nica, Haltsut löytää kyläänsä tosta vaan ku nehän siel on asunu ja tottunu ympäristöön plus vaistot johdattaa ect stuff. Ihmiset taas ei löydä sinne kun haltsu kylään ei voi löytää etsimällä, sinne pitää eksyä. Ja si haltsukylän ympärillä on illuusio, jonka läpi ei nää ellei tiedä mitä katsoa. Creepy.

Ja jos haluut hahmos sotaan tuupata niin tänne lukemaan&ilmottautumaan.

Ja Agna, mäkin haluaisin luoda jonkun kunnon "eksoottisen" hahmon, mut mul on jo Kali ja Samhaina ni emmä viitti >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Kesä 2010, 17:43

Mä just aattelin luoda jonkun mustan miähen, kalju luultavasti kun en siitä mitään inkkaria halua, megamuscle ja jotaaki tatskaa sun muuta härpätystä.
Mistä moinen into, sitä en tiedä.

Jaksaisinkohan tunkee mukaan taisteluun... Ropetusinto on vihdoin palannu muttamutta pelkään että inspiraationi liekit ehtivät tyrehtyä (xP) ennen h-hetkeä-
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pippuri » 29 Kesä 2010, 20:10

Tuosta leirikasteesta sen verran, että en ole oikein leiri-ihmisiä, mutta tuleepahan mieleen leirikoulun kaste. Ensin luokka jaettiin puoleksi ja toinen puoli lähti jonnekin. Olin itse siinä puolessa joka jäi odottamaan. Pelasin kaverin kanssa kivi-paperi-sakset-peliä kyllästymiseen saakka ja sitten ruvettiin heittelemään kiviä nuotioon. :DD Kesti varmaan vartti ja lopulta ope tuli sanomaan että tulkaapas tänne niin kastetaan teidät ja hymyili aika pirullisesti. Meidät johdettiin johonkin ahtaaseen kotaan jossa kurttuinen lappalainen kertoi juttuja kummituksista ja paholaisista jotka kavahtavat kuukkeleita. Sitten meistä tehtiin kyseisiä lintuja laittamalla poskille ja nenänpäähän merkit jollakin mustalla, varmaan tervalla tai jollain epäilyttävämmällä. Sen jälkeen se selitti siitä kuinka poron vasat merkataan leikkaamalla niiden korvaan lovi, että ne eivät katoaisi jos sattuisivat aitauksesta karkaamaan. Yhtäkkiä se veti puukon esiin ja sano että se merkkaa meidätkin, että me ei kadottaisi maailman tuuliin. Kyllä se vähän jännitti, kun siellä oli aika hämyisä tunnelma ja muutenkin. Joskin kun vieressä oleva vitsiniekka oli huutavinaan tuskasta, epäilykset karisi. Oli siellä mahanpohjassa kuitenkin sellainen kumma tunne. Ei se ukkeli sitten muuta tehnyt kuin kosketti korvalehteä sillä puukolla ja oli vetävinään siihen merkin. Suunnilleen kaikki nosti käden siihen korvalle heti kun se ukko oli siirtynyt.

Se leirikoulu oli muutenkin aika... ... Oltiin Kuusamossa Oivankissa. Se oli kiva paikka, siellä oli pieniä neljän hengen huoneita. Pieni Karhunkierros käveltiin ja koko matkan tihkutti vettä. Tai ei oikeastaan ole ihan varmaa että tihkuttiko vai satoiko, mutta kastuttiin kuitenkin kokonaan. Laskettiin koskea kanssa, kukaan ei tippunu, ihme. Kaikkein pelottavin juttu oli kuitenkin, kun kaikki oli aika väsyneitä, kello oli kymmenen tai yksitoista... Sitten joku tyyppi tuli huutamaan että "Maijan (vaihoin nimen) silmät on lasittuneet! Se kävelee tonne laiturille!" Mökkien takana oli järvi ja siinä oli sellainen ihana puulaituri. En uskaltanut lähteä sieltä mökistä ulos, kun sellainen pelkuri olin. ^^ Yksi kaveri jäi sinne kanssani, mutta kaksi muuta mökkikaveria lähti etsimään sitä ihmistä. Se oli kuulemma seissyt siinä laiturilla ja keinuttanut sitä.
Pippuri

ViestiKirjoittaja Melia » 29 Kesä 2010, 20:31

Miten osaakin Oivanki pistää hetkessä silmään ^^ Mitä nyt kotipaikka sijaitsee siinä hmmm muutaman kilometrin päässä, vaikka virallisesti nykyisin olenkin kirjoilla Kainuun puolella. Parisen kertaa sitä on Karhunkierroksella tullut oltua, tuli oltua sellaisessa koulussa jossa oli tapana laittaa porukka vitos ja kuutos luokilla sinne vaeltamaan. Vitos luokalla tuli onnistuttua saamaan toiseen käteen pysyvä arpi ,kun tuli hiukan töppäiltyä halko hommissa.
Melia

ViestiKirjoittaja Shiri » 01 Heinä 2010, 10:22

I iz alaaaiv! D:
Pyydän ateeksi ihmeellistä katoamistani juhannusaikaan. Lähdin inspiksen perään kun se juoksi metsään ja piiloutui yhden rakennuksen raunioihin ja yritin maanitella sitä sieltä pois, mutta sain vain hyttysenpuremia-
Krhm.
Yritän vastailla asap kun vaan pääsen koneelle. Viikonloppuna viimeistään.

Kauhiasti olette jutelleet. En jaksa lukea kaikkea. x'D
Shiri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2010, 10:45

It's aliveeeeee. Mullakin on joskus noita tl;dr kokemuksia ku tulee pulinan puolelle vilkaseen muutaman päivän jälkeen. mut toisinaan tääl ei si tapahdu mitään >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2010, 10:48

HUUUH! Mä oon viel elossa, vaikka hyttyset meinaskin tappaa miut... ja kauhee kun tuo murre tarttuu, ehdin päivän, kaks istuu tääl, ja heti alko tulee "miesie" juttuja >.<

Mut vielä pari päivää... Kohta pääsee kotiin ja oikein kunnolla pelaamaan! Kannattaa varautuu siihen, tääl on ollut ihanat ilmat joten koneelle en ole päässyt kuin kerran... Mut tänään kuulema sataa ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Shiri » 01 Heinä 2010, 18:01

Joo, meilläkin on ukkostanut. Kyllä se aurinkokin on paistellut aina välillä tosin.

Murre tosiaan tarttuu helposti. :D Yksi turkulainen kaveri kerto että aina kun se tulee Jyväskylään sen pitää tunti pari säätää sen aivoja että se ymmärtää mitä puhutaan.

vEdit: tein tollasen nätin jutun Elehalle :D
v
Shiri

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2010, 19:36

Hee, itellä ei riittäis hermot... hyvä kun jaksan edes omia töitäni loppuun asti tehdä >w<

Joita on tullutkin jo yksi valmiiksi... ja toinen tulossa... Kunhan saisin vielä raahattua itseni serkkuni skannerille, ja julkaistua *räk* Pitää vain toivoa ettei kissat jätä kritiikkiä kuvien päälle ennen skannausta. Tungenkin kaikki tavarat mahdollisimman korkealle suljettuun tilaan, ettei käy kuten pikkuselle serkulleni tuossa... oli jättänyt matkalaukun auki, ja näiden villikissa oli luullut sitä hiekkalaatikoksi. Todella mukava yllätys aamulla.

ja taas Guitar Hero... viimeksi puhuin siitä täällä viime kesänä energiajuomien vaikutuksen alaisena. Hyih, muistoja siitä päänsärystä...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Shiri » 04 Heinä 2010, 11:32

Ah, muistelen noita aikoja jolloin raahasin työni bestikselle skannattavaksi. Se oli vähän nyreä kun joutui skannaamaan välillä kolkytä+ a4:sta kerrallaan. :D Nyt minulla on oma skanneri/monitoimilaite/whatever, ei sekään mikään maailman paras skanneri ole mutta sitä varten on kuvanmuokkausohjelmat. :D

Voi sinun serkkua. o.o Viimeisin laukkusotku mulla oli kun olin kuukautta aiemmin ostanut pandan suklaakarkkeja ja yksi oli tippunut laukkuun. Menin ottaamaan aurinkoa ja laukku oli tunnin auringossa... Kauhee sotku yhdestä suklaasta.
Shiri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut