Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 06 Heinä 2010, 17:26

Ah hah haa, meikäläinenkin taisi olla silloin puhumassa Guitar Herosta... Soitan sitä nykyään jo hardilla! 8D (Tai siis, olen päässyt kokonaiset 3 kappaletta läpi hardilla ja kaikki slovareita)

Meikäläisellä ei ole skanneria, enkä jaksa raahata minnekään mummolaan skannattavaksi, niin otan digikameralla kuvan piirustuksesta. Parempi niin siksikin, että tuo yksi piirustuslehtiö on tällä hetkellä kokoa A3, ja niiden skannaaminen taitaa olla vähemmän helppoa, jos edes mahdollista.

Ah, sain tuossa toissapäivänä luettua Zahnin terminaattorikirjan ja sain katsottua sen uusimman terminaattorin. Suoraan sanottuna, hyi. Siitä on kadonnut kaikki kunnon terminaattorimeininki, tai ehkä se oli se Schwarzeneggerin puuttuminen... Ei, ei ihan niinkään. Se on vaan niin, että minusta T-101 oli paras terminaattorimalli ja loput menevät enemmän tai vähemmän överiksi. Nestemäinen metalli ja niin edelleen... Ja sen uuden leffan talon kokoinen transformerin ja kerrostalon risteytystä erehdyttävästi muistuttava, jonka jaloista irtosi moottoripyöräterminaattoreja, oli kyllä viimeinen pisara minulle. O.o
Pitää varmaan katsoa joku päivä ykkösterminaattori terapiaksi tuon jälkeen... :'DD
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2010, 14:43

Uuu terminaattori. Muistan ku katoin ihan naperona sen ykkösen ja näin si painajaisia pitkään siitä kohasta ku ne oli siellä tehtaalla lopussa ja se terminaattori ryömi puolikkaana pitkin maita ja mantuja. Mut se oli kyl paras niistä. Kakkonenkin tais olla ok.. löytyy ne kaikki hyllystä, vois kyl kattoo joku ilta. Mut joo, se kaikkein uusin on aika.. mjäh.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 08 Heinä 2010, 22:33

Jos minäkin pistäydyn ja olen varmati kuka saa myös huutia pelailusta. XD
Peliseurani ei nähtävästi kelpaa kenellekkää niin ja työ juttuja missä menee hermot.
Apua olen ihan rujahtanut peleihin ja ostin yhden pelin mikä ei ole sopivaa kannettavalle koneelle, kun on vaikeuksia liikuttaa hahmoa. Mutta muuten hyvä ammunta peli XD.
Juhannuksen jälkeen olen pohtinut, että minkälaisen kirja kisaan voisin osallistua. Toivottavasti saan siihen asti kirjoiettua ja moni sataisen sellaisen, kun romaani pitäisi olla.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Shiri » 09 Heinä 2010, 20:32

Mä en oo muistaakseni nähnyt yhtäkään terminaattoria. Pätkiä vain. Mua ei Swatzenegger (tai mikälie egger) kiinnosta. Yääk, sen lihakset on kamalaaat~ xD

Mä en oo pitkään aikaan hommannu koneelle muita pelejä kuin Simsejä. Ainoostaan pleikkarille, enkä luultavasti siihenkään hommaa mitään enää ennen kuin ostan kolmosen... Sitten FF XIII... <3 Square nom.

Ja Firefox lagailee kun joku flashliitännäinen kaatuu koko ajan. Inhottavaa.

Mä oon kirjotellu vähäsen yhtä tarinaa, mutta mulla ei oo mitään hajua kuinka pitkä siitä tulee. Se on semmonen sadunoloinen, ja mä kirjotan sitä käsin. :) Ihanaa kirjottaa välillä käsin.
Shiri

ViestiKirjoittaja Suff » 09 Heinä 2010, 21:14

Ruinaus ja valitus, ihan out jo on
Nyt ei enää murehdita perään loton
Tanhukengän kärkeen lankki vedetään tänään!

Pyhähampaat tänään lasista naarataan
Pyhäpuvun taskuista koipallot noukitaan
Solmiokin kaulaan on syytä pujottaa tänään!

Isänmaanpalvelus on noussut uudelle tasolle: Reservitasolle, joka päättyy 60-päivinä. En todellisuudessa ihan noin innokas oo, mutta tuo kuvaa hyvin sitä tilannetta. Nyt vaan pitäisi päästä sinne pieneen gallialaiskylään minkä nyt omistan.

...

Täh? :shock:
Suff

ViestiKirjoittaja Laura » 14 Heinä 2010, 18:07

Hihii, olen uusin täällä moii!
Laura

ViestiKirjoittaja Dogster » 14 Heinä 2010, 18:20

Tere tere ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Daniella » 14 Heinä 2010, 19:53

Benvenuto Laura minunkin puolestani :D
Ihan kiva tänään olin siskon kanssa kaupungille menossa ja bussiin tultuani löysin lattialta viiskymppiä. xDD
Daniella

ViestiKirjoittaja Laura » 15 Heinä 2010, 10:32

...

Ihan kiva Daniella! En oo kade
Terve vaan kaikille. Nooh, MirajKala sai minut tänne houkuteltua ja laittoi aarnikotka kuumeen päälle. Nyt se riivaa mua koko loppu ikäni..
Laura

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Heinä 2010, 11:36

MAWAHA! Arvasin että kolmella viimesimmällä liittyjällä oli jotain yhteistä. Mut teretulemasta vaan Laura \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pippuri » 15 Heinä 2010, 22:59

Katsoin tuolla että aarnikotka, aarnikotka, aarnikotka. Onko täällä joku aarnikotka-aalto?

Eipä taida olla. Ja tervetuloa vain Lauralle.
Pippuri

ViestiKirjoittaja Laura » 17 Heinä 2010, 08:49

No jnoo kyl minulla ja MirajKalalla on jotain yhteistä. Ja pelataan Arctichuskyn kaa Black-Fellillä MirajKala on mun serkku.
Terse vaan Pippuri!
Laura

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 17 Heinä 2010, 18:53

Muahahhahhaa. terveisia riparilta, huomenna konfirmaatio. Terve vaan kaikille uusille, minä olen ZeZininenWalomiekka, sanokaa ZZW, kun ette kuitenkaan jaksa kirjoittaa koko nimeä.

Mmm, minä en olekaan koskaan tuntenut erityistä vetoa aarnokotkiin. Humanoideja nuo hahmot yleensä ovat vähintään olleet.

Ja minun pitäisi kai liittyä facebookiin että saan riparikuviani. Mutta en pääse kirjautumaan vanhalle käyttäjälleni. Tulee vain että "internet explorer ei voi näyttää sivutostoa".
Pitäisikö toisella koneella kokeilla Mozillalla?
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Pippuri » 18 Heinä 2010, 08:38

Kannattaa varmaan kokeilla Firefoxia, vaikka mikä minä olen sanomaan kun en ymmärrä en niin hölkäsen pölähtämää tietokoneista. ^^ Joskus olin eräässä roolipelissä, joka on nyt jo kuopattu, ja sen chat päästeli välillä jotain kummallisia ääniä kun käytin Firefoxia. O.O
Pippuri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut