Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Tammi 2012, 16:03

Teeppäs kuule lähempää tuttavuutta. Satuin vaan TFA:ta kattoessa huomaamaan että mikäs tossa videossa lukee? TFP? Jonkun omatekemä varmaan, mutta ehei! Nytpä tulikin taas Transfromersia uudella mittapuulla! So tah bra! (8D

Meidän peli sentään jo loppui, muuten joutuisit vastaamaan mulle kokoajan >83 mulla tosin pelejä taas vaihteeksi piisaa. Välillä mietin että missäs kaikkialla mulla taas olikaan niitä pelejä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Tammi 2012, 18:41

YAY! Serkulta takas ja sivistyksen pariin... synttärit tässä ois, mutta mitäpä niitä turhia juhlimaan (: yksi vuos lisää ja vieläkin satanen lasissa. Pitäis hiljentää ku näyttää että kohta loppuu tie kesken... vastahan ne viimevuodenkin synttärit oli... kauheeta miten nopeeta aika menee. Pelottavaa, mutta totta.
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 02 Tammi 2012, 18:56

Vaikk yksarilla laitoin jo niin silti, Hyvää syntymäpäivää Temp! :3
toivottavasti ymmärsin oikein, että sinulla on synttärit x) noei olet sen syntymäpäivälistaukseen maininnut, i remember..
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Tammi 2012, 19:15

Turha se on jarruja kuluttaa Temp ! Anna mennä vaan !
Paaljon onnea synttäri otukselle <3
Kitty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 02 Tammi 2012, 19:18

Snyttäriä vain minunkin puolestani! Synttärit ovat petollisia, en ole juhlinut omiani..ööö..kahdeksaan vuoteen, ja viime vuonna unohdin kokonaan ='D Varo ettei käy samoin, se on hyvin hämmentävä fiilis.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Tammi 2012, 20:20

Paljon onnea Templer, jippii! :3 ♥

Ja taas transformaajat pääsivät vauhtiin. Silmäni pyörivät kuin hedelmäpeli.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Tammi 2012, 22:26

Kiitosta vain (:

Ajatus tuosta silmien pyörimisestä on hieman pelottava xD
Templer

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Tammi 2012, 22:50

Koko päivän on satanut lunta!! Olen niin onnesta soikeana että voisin kieriä lattialla ja nauraa ääneen, mutta koska se on mielipuolista, valjastin vain hevosen ja lähdin maastoon. Paljon turvallisempaa.
Forte

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Tammi 2012, 23:00

Oih, kuulostaa ihanalta. Itekkin haaveilen rauhallisista maastoretkistä kauniissa lumisateessa, mutta sen sijaan että pääsisin lähellekkään tallia, rämmin piposilmillä tuiskussa kiroten <3 Ah, i loove my life. Fortelle on täällä yks mustis >:D
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Tammi 2012, 23:01

Omnom hevosia < 3 Itse kai pidän hevosista, mutta ratsastus ei kai ole sitten se mun juttu. Ei kyllä tässä lähellä olekaan talleja, että pitäis hankkia autokyyti, eikä sen puoleen ole rahaakaan... mutta jos olisi niin luultavasti ratsastaisin. Ai niin! ja taitoja ei myöskään löydy...
olenhan minä nyt ratsastanut ennenkin, mutta taidot on niin ruosteessa, ettei ees kehtaa mennä ratsastaa xD vaikka ainahan sitä voi uudellaan opetella, niin en sitten ole kehdannut.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Tammi 2012, 23:21

Ratsastin viimeks joskus.. pienenä. Olihan se kivaa aikansa, kunnes tuli nää hemmetin b*tch tallityttö kuviot. Joka hemmetin talliltako niitä löytyy? Heppatyttöjä jotka käyttäytyy aivan narttumaisesti ja lollaa päin naamaa jos et osaa satulaa kiristää.
Mut hevoset eläimenä on nättejä. Varsinkin kylmäveriset <3 omonomon.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Tammi 2012, 23:36

Itse minua pelottaa mennä talleille, kun siellä ihmiset sitten katsovat kuin tyhmää, kun en viimeksikään osannut edes suitsia laittaa. :|
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 03 Tammi 2012, 00:34

Onnea Templerille vain minunkin puolestani :))

Itse en osaa hevosella ratsastaa, enkä koskaan ole kokeillutkaan, vaikka se voisikin olla kivaa. Mutta sitten toisaalta se voi myös olla pelottavaa. Kerran seitsemän vuotiaana sain mahdollisuuden ratsastaa aasilla, mutten viitsinyt sen selkään, kun se näytti niin korkealta jajaja.. Niin >.< Itse asiassa olen kyllä aika iloinen etten mennyt sen selkään, mutta joo.. Hevoset ei kyllä mun lempieläimiini kuulu, mutta voishan sillä ratsastaa. Mutta sekin on vain helpommin sanottu kuin tehty.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Tammi 2012, 10:33

Tempille onnea meikäläiseltäkin näin vähän myöhässä! \o/ Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Mä oon viimeks ollu hevosen selässä joskus pikkusena. Sillon meillä oli vielä naapurissa hevosia, ja niillä sai käydä halukkaat ratsastamassa ja muutenkin hoitamassa, jos joku vaan jakso tulla meitä innokkaita valvomaan ettei telota itteämme. Olihan se sillon kivaa, mutten enää osais kuvitella itteeni missään talleilla .. hevoset varmaan pelkäis mua, niinku kaikki muutkin ;______; Isosiskollani tosin on oma hevonen, joten jos hänen luoksensa joskus eksyn vierailemaan, se oletettavasti pakottaa mut sen pollen selkään. Ja sit se naureskelee mulle ko tipahtelen siält alas tai muuten törttöilen itsekseni jotain siistiä <3
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut