Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja FoxOfWar » 30 Marras 2010, 15:57

Animedog91 kirjoitti:Ihmisen keskimääräinen unentarve on noin viisi minuuttia lisää.

En usko että se on noin vähän. Ei ainakaan tänä aamuna ollut.
FoxOfWar

ViestiKirjoittaja Ay » 30 Marras 2010, 17:02

Siksi on hiljaista, koska moni ovat jouluostoksilla ostamassa paketteja.
Radiostakin saa kuulla vain joululauluja ja vielä sen naisen ääntä, josta ei pidä laisinkaan. Se on tähän mennessä pahaa joulussa. Älkää välittäkö vihan purkautumisesta joulu biiseistä.

//haukotus. Kauhee koulu lukkari//
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Joulu 2010, 11:43

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWN
Josko sitä kohta sais saumaa ja pääsis vastaileen tännekkin. Ei vaan tunnu löytyvän aikaa ja jos löytyy, ni sillon ei inpsaa. pewseestä tämä. No, eiköhän se lomilla helpota.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 05 Joulu 2010, 18:51

Nyyyyyyt ahdistaa. Ei mitään vakavaa.... mutta huomasin tässä tutkiessani, että taidan olla ainut, joka piirtää hahmonsa haavoittuneena.... muilla posettaa/on masentunut/tekee jotain hienoa... mutta yhtäkään oikeasti maahan hakattua ei löydy (koneelta itseltäni löytyy kaksi kuvaa Hopeasta veripeiton kera, ja yksi Sipestä, mutta kuitenkin!)

Okih, jospa siis keskittyisin uusiksi tähän tehtävääni, ja kehittäisin jonkun toimivan kompromissin *mieti mieti mieti*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2010, 13:14

Jeppe, oo huoleti. Kyllä multakin löytyy raatelu kuvia ja jopa K-18 kastiin meneviä kuvia koneelta, en vaan jaksa/halua/viitti julkasta niitä missään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Joulu 2010, 13:22

Jeppe... muaha x'D

No pääsin siitä sitten eilen vielä yli... Onneksi >w< Uskalsi taas piirtää~

Ja jos nyt tutkisi taas kaikkia foorumeita vaihteeks... Stalkkeri iskee taas >w<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Joulu 2010, 13:41

Meikällä koskaan ollut sitä veritaidesilmää... ainakaan en hallitse veren piirtämistä lainkaan x'D Se on tullut aikoja sitten selkeäksi.

Itsenäisyyspäivä..... meh. Onhan se upeaa miten taisteltiin ja näin, ja miten suomi pääs vapaaks, ja pakkohan sitä edes vähän on juhlistaa. Eli toisin sanoen taidan mennä laittamaan sen verta hyvää ruokaa, ettei se sentäs liiku lautaselta mihinkään.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Joulu 2010, 22:55

Hyvää itsenäisyys päivää kaikille!
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dark » 12 Joulu 2010, 12:46

Joulu tulee~ Ja loma, vapaus, hurraa! Ainakin siis minun osallani, nimittäin enää pari viikkoa töitä (tasan 9 päivää!) jäljellä... Työ on muuten ihmeellinen asia, joka tappaa kaiken inspiksen. Ja kuulkaa, käyttäkää maalaisjärkeänne ennenkuin menette kysymään kaupan myyjältä, onko teillä kaasupulloja. Niitä ei kirjakaupasta nimittäin löydy...
Dark

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Joulu 2010, 09:19

Se on sitten loma nyt! Tosin saa nähä aktivoidunko vai hiljenenkö entisestään kun koko loppu vuosi on pukattu täyteen menoa. Oh well. Tänäänkin pitäs autokouluun raahautua, sen takia oonkin näin ajoissa ylhäällä..
Jouluks taas keskelle korpea. dunno what to think.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 17 Joulu 2010, 19:38

Pöh, mulla on vielä kaks päivää kouluu D: Ei jaksaaaaa.... piristää sentää se, että mä VIHDOIN VIIMEIN en oo enää sakkolihaa. Huomisesta lähtien oikeastaan. Kaikki kaverit on jo 16 ja mä oon ainut kakara jäljellä : DD
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Joulu 2010, 09:35

Jos oisin poika mulla kyllä riittäis vientiä, mutta ei! 8D Hyvä olla vapaa riistaa, mutta kukaan ei metsästä.
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Joulu 2010, 20:29

Meille on tulossa sama ongelma varmaan tuota pikaa : D
Paitsi, että meillä se menee näin:
"Täällä vois siivota" "Mun työhuoneen vois siivota" "Keittiö on aika likainen" "Miks täällä ei kukaan koskaan siivoa?" "Täällä ois paree olla siistiä, ku tuun ****llta"
Että silviisiin... Eläköön loma, joka alkoi mulla vasta tänään : )
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut