Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Tammi 2012, 21:07

Et toki :)

Sanokaas jaksaisinko tehdä vielö jotain kehittävää?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Tammi 2012, 21:14

Kyllä jaksat (;
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Tammi 2012, 21:20

Hyvä, menen tekemään munakasta.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Tammi 2012, 21:23

O____o no tuota en ihan odottanut... mutta GO ON!! (eiosaakirjoittaaenglantia)
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Tammi 2012, 22:13

AAAAAAAH ! Oh dear god ! Rakastuin ihan totaalisesti Lotdowin ja Agnalaisen uusiin hahmoihin =3 Oooooo~
Hot boyeeeesss
Kitty

ViestiKirjoittaja jester » 04 Tammi 2012, 22:15

Hmm... Olen melko pihalla siitä mistä täällä puhutaan...
Miksi se on muuten aina niin, että kun haluaisi piirtää, on piirtopöytä esimerkiksi kotona ja itse mökillä?
No pitänee tyytyä paperiin :p

Ja nyt tahtoo pulkkamäkeen kun noita teidän juttelujanne vilkaisi. Jos hyppäisin tuosta pulkkaan ja antaisin mennä rantamäkeä alas niin kuinkahan kauan pysyisin tuon muutaman sentin paksuisen jään päällä?
jester

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Tammi 2012, 23:47

Eikö vaan ookkin niin MULTIMAHTAVAT MIEHET! Cryptin naiset on vallattu. Jo nyt. Ja ne naispuoliset pelaajat. Parasta on että MIEHILLÄ EI OLE LEMPINIMIÄ, ja teidän on kutsuttava niitä koko nimeltä B) Ahhahha.

Oli muuten antoisa mesekeskustelu Aksun kanssa, nauroin peppuni irti monta kertaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Tammi 2012, 01:07

Agna kirjoitti:Parasta on että MIEHILLÄ EI OLE LEMPINIMIÄ, ja teidän on kutsuttava niitä koko nimeltä B)

Yritin kerran lausua kumpaisenkin nimen, minkä jälkeen nimesin ne simppelisti Aapoksi ja Erkiksi. Deal with it.
Glam rock, anyone?

Oli muuten hyvä elokuva äsken, Seitsemän miekkaa. Venytin parin tunnin mittaisen leffan kolmeen tuntiin kun en malttanut katsoa kerralla loppuun, ettei se olisi loppunut liian nopeasti. Olinpas oleva.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Tammi 2012, 02:55

Parasta on että MIEHILLÄ EI OLE LEMPINIMIÄ

Korkki ja ruuvi.

Hohohoo, minun kanssani on aina hauskaa mesessä. Ellen satu olemaan roid ragena.

Päähän sattuu. pois koneelta nyt!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Tammi 2012, 15:03

Aerdrinathon on sitten se ruuvi.

Kuinkas nyt näin hauskaa mesessä on ollut?

Blaah, iski vatsatauti ja jouduin lähtemään koulusta /:(
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Tammi 2012, 15:58

harlekiini kirjoitti:Glam rock, anyone?

Me, me! Mutta ei kyllä mitään Reckless Lovea. Kasarit. Ah.

Eikä se nimien lausuminen oo niin vaikeaa kun ne kerran sanoo ääneen. Aphaderuiondur ja Aerdirnaithon. Ja olkoon sit Korkki ja Ruuvi, mun omalle jäänee Korkki.

Harlekiini, olet todella oleva. Ovela. Oleva.

Lotdow, meh will tell ya someday.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Tammi 2012, 16:27

Kerro heti Agna, jooko jooko?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Tammi 2012, 16:34

Oli tiedossa viikonloppu veljen kanssa kahdestaan, sinänsä pelotti, jos alkais tappelu... mutta loppujen lopuksi ajatus kuitenkin "yksin" kotiin jäämisestä houkutti niin paljon, että ihkutin sitä kavereilleni koko päivän... heillähän oli jo suunnitelmia lähteä yhdessä kajaaniin, enkä minä päässyt mukaan, joten kai minäkin sain hieman ihkuttaa? no kuitenkin... kotiin palattuani sain tietää, että kuski on sairas... eivätkä vanhemmat aijo mennä minnekään... nyt hieman ärsyttää, ei toki.
Vielä kun tein jotain todella typerää tässä pari päivää sitten... nyt sitten tekisi mieli tehdä uudestaan :<

Korkki ja Ruuvi... Antalian silmissä kummatkin ovat sikoja. xD ajatus siitä, miltä he näyttäisivät likaisina karjuina on jokseenkin hupaisa. ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Tammi 2012, 16:56

Voi sinua Templer D: Koitahan kestää! Kyllä se siitä iloksi muuttuu.
Hah, sikoja 8) No voivat kyllä ollakin joidenkin mielestä, en kiellä. Mutta pohjimmiltaan tarkoittavat vain hyvää.

Mun silmät särkyy kun Aphaderuiondur on niin pitkä nimi ja mun allekirjoituksen lyhyiden nimien karismaattinen lista on ihan pirstaleina.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Tammi 2012, 17:19

Heitä tuo nimen linkki entterillä ihan erikohtaan, kuin se ei listaan kuuluisikaan xD Sitten se vasta kaunis onkin!
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut