Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2012, 14:00

D8 ...Miksi sä sen poistit? NYFFFFFH?

Ja voi vitsit kuinka haluaisin tuon Skyrimin mutta voin vaan kuvitella kuinka se veis tilaa... Haluan sen! Haluan! Haluan! :< Toivottavasti Nipustimen joulukisapalkinto oli Skyrim ja se ei ite tykkää siitä pelistä niin se lähettää sen mulle.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Tammi 2012, 14:01

*kapuaa ylös Lelacãn kidasta* Agna, se lähettää sen mulle!

Ja poistin koksa se hidasti niin paljon muiden pelien toimintaa ja koska me ei oikein pelattu sitä. Asennetaanko uudestaan?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Tammi 2012, 14:03

*tiputtaa takaisin kitaan ja juoksee karkuun Lalezzia*

Asennetaan vaikka sitten kun olemme keränneet voimia operaatioon. Nyt et häiritse mua, pelaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 06 Tammi 2012, 15:57

Voiku sais itekki sen ostettua. Tosin nyt pitää säästää, koska kohta alkaa se sivarikin ja sillon on tuetkin melko vähäset.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 06 Tammi 2012, 16:26

Uusi vuosi ja uudet kujeet. Ilmoittelisin täällä näin yleisesti, että olen enemmän tai vähemmän palannut elävien kirjoihin, joten toivoa peleihin vastaamisesta on.
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Tammi 2012, 22:23

Pitäisi minunkin ruveta katselemaan missä päin minulla on ropeja menossa.

Jos minulla on jonkun kanssa rope, johon vastaamiseni on vierähtänyt hälyyttävän pitkälle tai muutenkin jos siihen ei ole vatsattu, niin lähettäkää ihmeessä viestiä taikka kertokaa täällä, koska olisi surullista, jos peli kuopataan, kun Temp ei muista missä pelaa. \m/
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 06 Tammi 2012, 22:35

Hohoo, munkin pitäis katella vähän pelien perään ja vastailla oikein hyvin ja ahkerasti, muutta päätinpä sitten vetästä mieliala kännit, mikä tarkoittaa lievää alkoholinkäyttöä, ja hauskan musiikin kuuntelua. Eli känni on mielentila korvienvälissä musiikin tuomana, eikä suinkaan alkoholin liiallisesta nauttimisesta =D

I feel like being in kalles kapakka !
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Tammi 2012, 22:48

Tästä tulikin mieleeni serkkuni kanssa kokeilu miltä shampanja maistuu... kyllä, meillä oli hänen äitinsä lupa maistaa kyseistä juomaa, eikä sitä ollut siinä lusikallistakaan, mutta HYI *PIIIIIIP* ETTÄ SE MAISTUI KARMEALTA! ei... ei... tämä ei tule toistumaan.
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 06 Tammi 2012, 22:56

Templer, mitään hedelmien mädäntymisprosenssiin pohjautuvaa nestettä ei juo pirukaan =D Uutena vuotena join jotain kuoharin tapaista ja se onkin tähän mennessä ollut ainut mitä saa alas asti sen puoli lasia. Olutkin on törkeän pahan hajuista ja etenkin makuista. Pienen huppelin, jossa on lähinnä vain hauskaa, mie haen viitsiessäni niinkin miehekkäillä juomilla kuin breezereillä, omenasiiderillä ja muulla vastaavalla, missä alkoholi ei maistu. Korpilahden räkälästä saa vielä mansikkalikööripirtelöä. Hyvää on! Ja kallista.
Ja sinä meni harlekiinin katu-uskottavuus.

Pitäisi kanssa vastata peliin tai tehdä jotain muuta kehittävää kun foorumi on taustalla auki koko sen ajan kun olen koneella. Suunnittelin tuossa uuden hahmonkin joutessani. Mutta teenkö mitään, en. Burleskin katsominen on jännempää \o/
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Tammi 2012, 23:05

Luultavasti itsekin juon vain jotain siideriä, kun tästä täysi-ikään pääsen... ja niistäkin vain makeita... olen kuullut (mutten maistanut), että kuiva siideri on pahaa. Onko olemassa kuiva siideri? Voi jestas... :|
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Tammi 2012, 23:13

Ku ite oon täysikänen niin ei musta mikän rapajuoppo tule ainakaan :D Aion pitää juomiseni tuolla viikoloppuna, ja vähänä sellasena sillä tiedän kun on kännissä niin saattaa mennä tekemään vaikka ja mitä, mitä ei yleensä tekis.. :c Ja on kuivaa siideriä.. Ite oon sillon tällön juonu alkoholittomia eikä ne eroa mun mielestä paljoakaan limsasta, oma mielipiteensä kullakin :D
Mulla aina tämä auki ja youtubesta videoita kattelen jos ei oo vastattavaa rophein yms. joskus illalla huvikseen teen hahmoja jotka kuitenkin joskus myöhemminj loppujen lopuksi heitän roskiin, tai siis niiden ideat.. Jaa no mulla ei varmaan muuta sanottavaa ollukkaan.. Paitsi, että Temp vilkaise nahorkylän puoleen meiän ropeen ;D ei sillai kuiteskaan jos se on niin pakkopullaa sulle, ei kiirettä :P
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Tammi 2012, 23:16

AIVAN! Siellä Nahor kylässähän olikin se yksi peli... juu (:

Lupaan vastat tämän yön/aamuyön aikana jokaiseen ropeen, jonka vain muistan (;
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Tammi 2012, 23:30

TÄÄLLÄ SITÄ VAAN PUHUTAAN ALKOHOLISTA KUN TOISET ON TIPATTOMALLA!
Hävetkää >8U

Tekee mieli kozelin tummaa >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 06 Tammi 2012, 23:38

Tipatonhan tarkoittaa vain sitä, ettei tippakaan mene ohi suun!

Minen koske mihinkään kuivaksi luokiteltavaan pitkällä tikullakaan, se vetää naaman solmuun pahemmin kuin vakallinen kuivattuja sitruunoita. Bacardi Breezerit ovat käytännössä limpparia, kolmesta pullollisesta tulee pieneen sievään jos ne juo alle tunnissa ja liikkuu siinä samalla. Hyviä kyllä. Suosittelen niitä, jos alkoholia nyt on luvallista suositella x)

Kaikki tumma saa nyt himoitsemaan tumman rommin maistamista. Maistoin vaaleaa rommia uutena vuotena ja meinasin kielen nielaista kun oli niin pahaa. Maistui ihan käsidesiltä. Pepsilantringilla meni ihan kohtalaisesta, mutta jösses.
Why is the rum gone?!
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut