Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Tammi 2012, 15:26

Onnia nipustajalle 8) Tosin höh, ei tullut sitä Skyrimiä jonka olisin saanut ovelasti sitten vastaanotettua :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 10 Tammi 2012, 16:11

Onnea Nipustimelle!

Keski-aikaisteemaa jatkaen tein tänään töissä miekan kahvaan väistiä. Mediapuolen jannut, kun meinaa tehdä jonkun semifantasiahenkisen pätkän. Pojat tahtoi siitä sellasen kuluneen näkösen ja klommosen eikä mitään justiinsa pakasta vedettyä. En tahtoisi nostaa itseäni jalustalle, mutta se miekka näyttää ihan törkeen hienolle sen väistin kanssa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 10 Tammi 2012, 17:19

Onnittelut Nipustimelle minunkin puolestani~

Olen ollut harvinaisen tuottoisa tänään, sain Albinen ja Hänen Korkeutensa Henryn lineartit valmiiksi Zaeltheuksen ohella (ja eilen kun niin märisin, etten kahteen päivään piirtäisi mitään). Kun valinta on joko piirtäminen tai kouluhommien teko, tunnen itseni aina yllättävän luovaksi.

Nyt voisi vaikka lukea taas pari sivua. Fiilistelen tässä kun sain uuden alaehdokkaan kevään hakua varten. Musta tulloo etnologi!
Tai sosiologi/sosiaaliantropologi. Tai rokkistara. Tai vaan häiriintynyt. Saas nähdä mihin sitä viitsii ryhtyä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Tammi 2012, 18:50

Nipustimelle minunki puolesta onnea! Lahja kuulostaa mielettömältä ja olen innokas näkemään kuvat niistä 83

Ja ah, sallikaa mun tuulettaa, sain vastattua joka saakelin peliini \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Tammi 2012, 20:08

Ilmeeni kun luen Crimsonin vastauksia...

Kuva

OMG YEAH!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Tammi 2012, 20:27

Ilmeeni kun sain viimein todeta itselleni että sain kaikkiin peleihini todella vastattua!

Kuva

nuff said, ei mulla muuta o7
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 10 Tammi 2012, 20:37

Hah teidän kanssa. Pitkä päivä ja aivot ja ruumis lyö tyhjää, mutta ei voi vielä mennä nukkumaan. Sain kuitenkin uuden hahmon hahmokuvauksen valmiiksi :) Ei siitä puuttunut kuin historia. Minulla on jopa pelijuonen poikasia valmiina kyseiselle hahmolle, pitää vain saada vastapelaajia XD
No kaikki ajallaan.

Voisi sitä yrittää vastailla edes johonkin peliin. Siihen voikin sitten mennä loppuilta kun jumitan kokoajan, mutta ei tässä nyt jaksa muutakaan tehdä XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Tammi 2012, 13:55

Tarkotus oli löytää siihen palkinto pakettiin ihan oikee sulkakynä, mut mistään ei si löytyny.. Ja omaani en raaskinu luovuttaa >:
P*rkeleen mustepullo, pitihän se arvata että se haluaa pilata kaiken. Toisaalta, muste läikkä vanhassa paperissa on vaan hieno visuaalinen lisä! Oh well. Meillä oli kivaa polttaa sen paperin reunoja. Melkein sytytettiin koko suihkuhuone tuleen 8D Mutta vaivaa nähtiin, hyvä ettei se mennyt hukkaan.

Mitäköhän tapahtuis jos kerrankin hyväksyisin jonkun käyttäjätunnuksen, joka yrittää sisään ilman että on laittanu mitään viestiä vieraskirjaan/liittymiskirjaan?
Ilmaantuiskohan foorumille joku super lol hahmo esittely? Vai alkaisko kauhee valitus jostain? Elämän suuria mysteerejä. *delete new acco*
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Tammi 2012, 14:30

Aksu tiedä häntä veikkaisin varmaankin sitä ensimmäistä. Tai sitten se vain pööpöilisi täällä tekemättä hahmoa. Hassu olo, väsyttää ihan pirusti, mutta samalla hirveä hinku piirtää ja pelata ja kaikkea. Häiritsevää.

Äiti lähetti myöhästyneen joululahjan, Michael Monroen Sensory Overdrive <3 (ja 20e, nyt voi käydä ostamassa kolme peliä niin pääsee co-oppeilemaan miehen kanssa XD)
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Tammi 2012, 16:23

Aksu hei, kerro muistatko jonkun superlol hahmohaun (nimeltä mainitsemattomalta tekijältä jota ei vaikka ole ollut/ole enää) joka ois joskus olli vierakirjassa?

Ah, elämäni pisin vastaus kirjoitettu. Nyt pidän bileet!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Tammi 2012, 18:35

Minä en surullisesti muista ketään muuta kuin sen yhden nimim. reppuli, joka halusi lähteä liikenteeseen Frodolla.
vai olikohan asia näinkään... ehkä aivoni ovat pilaantuneet sähkökatkon aikana... olihan se mielenkiintoinen kymmen minuuttinen toki.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Tammi 2012, 19:24

Onhan noita esittelyitä ollu.. Esim just toi Frodo tyyppi ja sitten se kääpiöhaltiakauris mikä ikinä sen nimi olikaan. Anyways. Si näitä mitkä on tullu yksityisviestillä vieraskirjaan.
Tekee mieli sushia...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Tammi 2012, 19:38

Minä en ole koskaan syönyt sushia... :|
Templer

ViestiKirjoittaja Ylva » 11 Tammi 2012, 19:48

En ole koskaan syönyt sushia enkä syö.
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Tammi 2012, 20:24

Muhaha. Nyt kyllä tekis mieli pistää kunnon parituspeli käyntiin, mutta ehkei sittenkään.

Pitäis kai vastata noihin peleihin..
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut