Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Tammi 2012, 23:08

Korina äänestä tulee aina mieleen kauna *____*

Aaaaah on ihana fiilis ku on viimoset 5 tuntia pelannu super castlevania IV:tä vanhalla kunnon snessillä ja viimein sain Draculan listittyä ja maailman pelastettua pahoilta voimilta. Pääsin miljoonatta kertaa toteamaan että Grimreaper on maailman inhottavin bossi - heti Draculan jälkeen, jonka kanssa taisinki jumittaa jonku lähemmäs tunnin. Mutta läpi on, taas kerran <3 Jos jotain peliä rakastan niin todellakin tätä \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Tammi 2012, 23:19

Lisää pelejä joista en ole koskaan kuullutkaan. Kertokaa ihmeessä lisää!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Tammi 2012, 23:40

Castlevania! Etkö ole kuullut Castlevaniasta! :O
Pelin idea on yksinkertainen. Joka sadas vuosi Dracula palaa maailmaan kuolleista ja saa voimansa takaisin. Belmont-klaanin viimeisimmän perheenjäsenen tehtävänä on pysäyttää Dracula ja tämän pimeyden armeija. Suunta kohti Draculan linnaa ja lyömään useita eeppisiä pomoja, kunnes viimein pääset itse herran luokse. Lyöt hänet ja maailma on taas pelastettu sadaksi vuodeksi! \o/ Näin se menee ainakin tuohon pelin neljänteen osaan asti, joka tosin on ihan ensimmäisen Castlevanian uusittu versio mutta kuitenkin~ .. Kaikissa on kuitenkin ideana aina listiä Dracula lopulta, sen sentään tiedän uudemmistakin peleistä kyseisestä sarjasta o3o
Jos tykkää tasoloikinnasta ja actionista + tykkää raastaa hermojaan niin castlevania on kyllä oikea peli sellaiselle ihmiselle~

Ei mulla muuta o7
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Tammi 2012, 09:27

Cooliou

Meidän luokkalaisille on iskenyt nyt joku Morso villitys. Nille jotka eivät tiedä mistä puhun; Morso on siis jonkun lastenohjelman koira, joka näyttää mutanttihirviöltä. Se taitaa olla niinkuin käsinukke. Googlatkaa. JA nyt tuo Morso nimitys on tullut vuoden 2011 pelottavimman/ahdistavimman pelin sellaiseksi haamuksi, jota pitää paeta siinä pelissä. Creepy. Morso on by the way latinaa ja tarkoittaa kuolemaa. Aika raaka nimi lastenohjelman käsinukkekoiralle.

Ei mulla muuta myöskään :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Tammi 2012, 10:09

ONKO MORSO KOIRA! Mä oon aina luullu et se on vaan .. morso!! XD
Morso on by the way latinaa ja tarkoittaa kuolemaa. Aika raaka nimi lastenohjelman käsinukkekoiralle.

Ja on selvästi Morson kehittäjillä ollu nimenvalinta hanskassa *___*

Luokkalaisesi ovat varmaan erehdyksissään menneet katsomaan Raumooglen amnesia videoita, joissa se ei muusta puhukaan kuin morsoista. En kiellä ettenkö itsekin olisi nauranut noille videoille itsekin pfffffft on ne nii hulvattomia~
Ja sitten latasin amnesian myös omalle koneelleni, enkä osannut ottaa sitä enää tosissani noiden jälkeen <3

Tahdon kotiin pelaamaan Castlevaniaa >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 13 Tammi 2012, 12:19

Pakko nyt hieman päteä XD Mors on latinaksi kuolema, Morso ei käsittääkseni tarkoita mitään. Josta tuli mieleen, että pitäisi elvyttää latinankielen taitoja ihan huvikseen, jota olen tässä jo muutaman vuoden suunnitellut XD Luin lukiossa latinaa. Taivutusmuodot vievät hengen.

Mies taas yllätti ja oli käynyt ostamassa vähillä rahoillamme Borderlands:in (game of the year edition) toisen kappaleen siis niin päästiin hakkaamaan sitä co-oppina. Ainakin tietää mitä tekee viikonlopun XD Aivan ihana peli, tykkään varsinkin co-op räiskinnöistä. Hahmovalinnatkin osuivat ihan nappiin XD Pelottavan hyvin.

No, minä nyt poistun suihkuun ja pesemään pyykkiä. Yritän vastailla peleihin taas kun ehdin jaksan (tiedän, että Nathala pelit ovat vailla vastausta -pahoittelen. Kyseinen hahmo ei oikein nappaa. Ei kyllä Drukaan juuri nyt. Yritän ryhdistäytyä.) Ja viikonloppu menee pelatessa varmasti ja muutenkin viettelen aikaa miehen kanssa, joten silloin en varmaankaan ehdi pelailemaan.

P.S. Voisiko joku keksiä sellaisen tavaroidenpaikantamiskoneen ja toimittaa minulle?
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Tammi 2012, 13:21

Pakko nyt hieman päteä XD Mors on latinaksi kuolema, Morso ei käsittääkseni tarkoita mitään.

Morso on kuulemma Purra latinaksi.. En si tiedä kuinka pätevästi tämä mun lähde infoaa. Tiesittekö että Voldemort: Vol = escape, de = from, Mort = death. Randomfacts part 55336
Morson luoja asuu Kangasalla. Ja se en ole minä. Vai olenko?

Morson tohvelit hiertää. [tohvels of speed]
Raumooglea saa syyttää kaikesta tästä morso villityksestä. Vai kiittää? Sen Skyrim speshul oli söpö.

Korina äänestä tulee aina mieleen kauna *____*

No mutta sehän on Kayakon merkki mörinä D: Sitä on kiva pitää ja pelotella siskoa.

Vaikka mä kuinka roikun täällä ja tuijottelen pulinaa ja yritän toisaalta, melko huonolla menestyksellä, vastailla peleihin, niin mulla ei ole taaskana mitään hajua mistä täällä keskustellaan :'D

Täällä keskustellaan.. Asioista!

Yh, seurannu tota argumentointi osiota ja sitä oihmennen tässä nyt kerron hienon esimerkin kuinka koiraa ei kohdella:
Eilen käytiin Timin kanssa lenkillä ni vastaan tuli joku perus YH-äiti kahden lapsensa ja pienehkön, selvästi nuoren koiran kanssa. Ne jäi tien sivuun kun ämmä alko huutamaan lapsilleen kun toinen niistä oli pudottanu lapasensa muutaman metrin päähän. Lapset si lähti hakeen lapasta ja me lompsittiin siitä ohi. Naisen koira ois halunnu tulla moikkaan Timiä, mut tää eukko riuhtasee koiraparan rajuin ottein takas luokseen niin, että koira humauttaa si ohimennen päänsä pulkkaan. Si se vielä alkaa kiroon ja huutaan sille koiralle siinä.

Kävelin tyynesti ohi vaikka ois tehny mieli huomauttaa sen asenteesta eläimiä JA lapsia kohtaan. Jos hermo ei kestä, niin mitäs on hankkinu lapsia ja koiran siihen vielä lisäks. Toivottavasti ei ole tulossa mitään suomen Camila de Mouraa...

Sen siitä saa kun antaa kissalle liikaa syaniidia =( Tervehtymisiä, ettei päädytä vatsahuuhteluun.

NIIMPÄ >8U

Suunnitella päräytin nyt sitten sen uuden hahmon, väritin photarilla kuvan ja toivon hartaasti ettei se ole suora kopio tai fuusio joistain täällä jo ennestään olevista hahmoista.

99% varmuudella kaikki hahmot täällä muistuttaa etäisesti tai edes hiukkasen joltain osin jo olemassa olevaa hahmoa, joko kirjoista/elokuvista/sarjoista/jne.

Olipas taas asiaa. Nyt kun jaksais vielä näin innokaasti ropettaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Tammi 2012, 13:50

Noi Raumooglen videot on niin parhaita, nauran Morson tohvelivitseille aina. :D Niin huippuja! Lotta mun pitää näyttää se sulle joskus eikä aina vaan selittää mitä siinä tapahtuu.
Morso has equipped tohvels of speed. Morson tohvelit ovat nyt meme.
Tämä on pyörä. Se v*ttu pyörii. Sitä voi pyörittää jos meinaa tulla p*ska housuun.

Ja Aksu, wot. Voldemortin salaisuus paljastettu.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Tammi 2012, 16:41

Eilen täällä oli astetti rajumpi välikohtaus, kun kotihoitokissa otti yhteen meidän Manun kanssa. Minja sitten pienenä ja urheena ryntäs siihen väliin antamaan selkää kolme kertaa isommalle möllille. Noh kynsihän pikkuselta irtos siinä tujakassa ja muille ei käynyt oikeastaan mitään. Käytiin eläinlääkärissä näyttää sitä käpälää heti perään ja saatiin Minjalle antibiootteja. Toinen ollut tänään koko päivän iha maassa ja katso aamullakin Emmerdalea sohvalta. Voi parkaa...
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Tammi 2012, 16:48

Nyt tuli liikaa tekstiä O.O Ja anteeksi virheeni, Mors=kuolema.

Siltikin Morsoista eteenpäin, sillä yhden tänään jopa piirsin ja sen kuvan lupasin kaverille joka on ihastunut siihen. O.o Woot?

Hyih, näin Morsoista tänään painajaista. Mutta siitä enemmän sitte unet osioissa.

Mitä vielä. Nojaa, hyvää päivän jatkoa!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Tammi 2012, 18:38

Minulle ei mitään morsoja!! Olen ypöyksin kotona ja päässä pyörivät niin veriset naiset kuin muutkin, en tarvitse lisää pelättävää >:
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Tammi 2012, 21:42

Haluatko Temp että linkkaan kuvan Morsostani :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Tammi 2012, 21:56

Eiiiiiiih! en halua >:

paitsi, että oli ihan pakko ruveta katsomaan niita Amnesia Morso videoita, ja nyt olen kohta selannut ne kaikki. Ei voi pelottaa kun on miehellä sellaset kommentit aina väliin, että itekin menee jo ÖÖÖ fiiliksille ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Tammi 2012, 22:47

RAUSKI, MARRY ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Ei muuta tähän väliin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 13 Tammi 2012, 22:50

Täällä vaan Morsosta puhutaan. Ja hei, ylva, en tiennytkään että täällä on muitakin latinanlukijoita =D Mielenkiintoinen kieli, mutta kielioppi on murhaa.

Ja yhden päivän sähkökatkoksen jälkeen melkeinpä joka peliin on tullut vastattua. Hohhoijaa. Josk ositä sitten vastailisi.

Ja hei, Aksulle kysymys, voiko hahmo soittaa lasiharmonikkaa vaikka historiallisesti se keksittiin vasta 1700-luvulla? Olen rakastunut siihen ääneen. Itse soitinta en ajatellut ruveta kehittelemään, mutta viinilaseista lähtee samantapainen ääni.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut