Pakko nyt hieman päteä XD Mors on latinaksi kuolema, Morso ei käsittääkseni tarkoita mitään.
Morso on kuulemma Purra latinaksi.. En si tiedä kuinka pätevästi tämä mun lähde infoaa. Tiesittekö että Voldemort: Vol = escape, de = from, Mort = death. Randomfacts part 55336
Morson luoja asuu Kangasalla. Ja se en ole minä. Vai olenko?
Morson tohvelit hiertää. [tohvels of speed]
Raumooglea saa syyttää kaikesta tästä morso villityksestä. Vai kiittää? Sen Skyrim speshul oli söpö.
Korina äänestä tulee aina mieleen kauna *____*
No mutta sehän on Kayakon merkki mörinä D: Sitä on kiva pitää ja pelotella siskoa.
Vaikka mä kuinka roikun täällä ja tuijottelen pulinaa ja yritän toisaalta, melko huonolla menestyksellä, vastailla peleihin, niin mulla ei ole taaskana mitään hajua mistä täällä keskustellaan :'D
Täällä keskustellaan.. Asioista!
Yh, seurannu tota argumentointi osiota ja sitä oihmennen tässä nyt kerron hienon esimerkin kuinka koiraa ei kohdella:
Eilen käytiin Timin kanssa lenkillä ni vastaan tuli joku perus YH-äiti kahden lapsensa ja pienehkön, selvästi nuoren koiran kanssa. Ne jäi tien sivuun kun ämmä alko huutamaan lapsilleen kun toinen niistä oli pudottanu lapasensa muutaman metrin päähän. Lapset si lähti hakeen lapasta ja me lompsittiin siitä ohi. Naisen koira ois halunnu tulla moikkaan Timiä, mut tää eukko riuhtasee koiraparan rajuin ottein takas luokseen niin, että koira humauttaa si ohimennen päänsä pulkkaan. Si se vielä alkaa kiroon ja huutaan sille koiralle siinä.
Kävelin tyynesti ohi vaikka ois tehny mieli huomauttaa sen asenteesta eläimiä JA lapsia kohtaan. Jos hermo ei kestä, niin mitäs on hankkinu lapsia ja koiran siihen vielä lisäks. Toivottavasti ei ole tulossa mitään suomen Camila de Mouraa...
Sen siitä saa kun antaa kissalle liikaa syaniidia =( Tervehtymisiä, ettei päädytä vatsahuuhteluun.
NIIMPÄ >8U
Suunnitella päräytin nyt sitten sen uuden hahmon, väritin photarilla kuvan ja toivon hartaasti ettei se ole suora kopio tai fuusio joistain täällä jo ennestään olevista hahmoista.
99% varmuudella kaikki hahmot täällä muistuttaa etäisesti tai edes hiukkasen joltain osin jo olemassa olevaa hahmoa, joko kirjoista/elokuvista/sarjoista/jne.
Olipas taas asiaa. Nyt kun jaksais vielä näin innokaasti ropettaa.