Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 06 Maalis 2011, 15:24

Ai kauhia, mit olt mahorillista et mul olt ainoast yks pelt tiäl päit! D:
Kelpaako kenellekään peliseura?

Ja onko kukaan muu täällä käynyt kattomassa Kaksin karkuteilla leffaa?
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Maalis 2011, 15:48

Meikällä vapaata \o

Kaksin karkuteillä.... kauheen tutun kuulonen, mut en just nyt sanomaan oonko kattonut vai en....
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 06 Maalis 2011, 16:05

: DD Voisin lähteä Lucasilla siinä tapauksessa pelaamaan.

Jos et oo nähny, nii kannattaa käydä kattomassa! Mahtava leffa<3
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Maalis 2011, 16:15

Sovitaan asioista tarkemmin vaik peliseuran puolella x'D

Alrighty, pistetään korvan taakse... Hyviä leffoja on aika harvassa :3 Itse olen enemmän kauhun ja komedian puoleen kallistuva, plus "Näin koulutat lohikäärmeesi"- tyyliset leffat menee >w< Tiedä sitten mihin kategoriaan se kuuluu, animaatiohan se on, mut animaatio ei oo se elokuvan tunnelma... selitän taas ihan omiani x'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Maalis 2011, 08:49

Oon katsonut Kaksin Karkuteillä -leffan pikkusiskojen kanssa ja myönnettäköön että porasin lopussa. D: Onneks päättyi onnellisesti, hah.

Se olis sitten Agna viistoistavee ja onnitteluita otetaan vastaan näin naistenpäivän kunniaksi. Kaivoin jopa tämmösen arkistoista, Agna 13v synttärikortin kahden vuoden takaa by AkumaTD:
http://postimage.org/image/3p78zacp0/

Mullapa ei oo yhtäkään peliä menossa tällä hetkellä. Superboring g.g
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Maalis 2011, 10:22

Alkaisiko pian olla aika Loryenin ja Lucasin uusintakohtaamiselle? ; D

Itekin porasin leffan lopussa : D Mutta jollain sadismisuuden tasolla myöskin nautin siitä.
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Maalis 2011, 20:36

Kylhän tuo minulle kävis B)
Hah, meikäpoika poraa aina animaatioleffojen lopuissa, se on mukavaa tosiaan... Omalla tasollaan.

Ainiin ja unohdin sanoa että saatiin vihdoin asennettua mun piirtopöytä. MU-HA-HA-HA.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Maalis 2011, 22:23

Jiihaa! Seuraavaksi Agna piirtää TONNIN! niin kuin kaikki, jotka saavat piirtopöydän 8D

Ja mä voin peliin väsätä alkua, koska mulla on jo pitkään ollu siihen idea :3
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Maalis 2011, 22:01

Oon jo piirtänyt hienon härskin kuvan tästä meidän parivaljakosta, tosin Loryenista tuli niin tyttömäisen näköinen etten oikein pidä kokonaisuudesta. :F Lucas kyllä näyttää hyvältä. Ei mokomasta huonoa kuvaa saakkaan.

Aloitappa sie sitten! \o

Huvittais todellakin tietää keitä Aholansaareen on tulossa kesällä rippikouluun. Olen niin yksin <__>

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Maalis 2011, 23:23

Aaargh, meikä teki kaverinsa kanssa videon TNF:stä, mutta kuinka ollakkaan, se ei näy suomalaisille kun tuubiin pistin. Sapettaa >__<

Noh, toisaalta, olisi siinä voinut huonomminkin käydä. Ja olisi se video voinut olla parempi.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Maalis 2011, 11:21

Piirtäkää ihmiset, haluun saada inspiraatiota teidän kuvista. Ittelläni on hemmetinmoinen luovuus puuska mut samalla kevätmasennus, joten tekee mieli tehä kaikkee mut ei jaksa yrittää. Suxsor.

Rippikoulu. en koskaan käynyt. Johtuu kai siitä että oon ateisti. Mutta en käyny myöskään protua. Mawahahaha. Oli liian pelottava kokemus.

TNF musavideo <3 I saw it! Ivykin sai omansa valmiiks viime yönä. Mä en saanu yhäkään omaani kun se musiikki vammaa ja moviemakkerilla on jtn muo vastaan. No, oishan tossa toi adoben movimaker juttu mut emmä jaksa sitä opetella käyttään.

Kauhee keli tuolla. Ei huvittais yhtään lähtee pihalle. Siel on märkää, liukasta, eikä tiedä onko siellä kylmä vai kuuma. Koirakin päätti si heittää puolet turkistaan menemään. Arvatkaa kuka joutuu ne imuroimaan?
Pitäis joka toinen tunti olla lähössä lenkille karstaamaan sitä ja jättää karva vuori keskelle metsää toisten ihmeteltäväks. Oh well.

Tulipas turinoitua. Olen tehnyt osani pulinan puolella!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 10 Maalis 2011, 13:57

Agna kirjoitti:Oon jo piirtänyt hienon härskin kuvan tästä meidän parivaljakosta, tosin Loryenista tuli niin tyttömäisen näköinen etten oikein pidä kokonaisuudesta. :F Lucas kyllä näyttää hyvältä. Ei mokomasta huonoa kuvaa saakkaan.

Pistä se näytille, hyvä ihminen! 8D Mie tahron nähä!
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 10 Maalis 2011, 18:39

akumaTD kirjoitti:Piirtäkää ihmiset, haluun saada inspiraatiota teidän kuvista.

Kuva
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Maalis 2011, 12:12

Sands you made mah day.
pakko tallentaa toi kuva. Nyt piirrän si taas kuukauden pelkästään lohikääremitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Maalis 2011, 19:46

Pappis kirjoitti:Pistä se näytille, hyvä ihminen! 8D Mie tahron nähä!

Köh, katsotaan saanko koskaan kursittua siitä julkaisukelpoista :D

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna