Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 16 Tammi 2012, 14:36

Pöh Ylva, ei vielä tarvitse pahoitella, sitten vasta jos vastaamisessa menee pari kuukautta!

...meitsi on taas kipeenä. Viime viikolla kuume ja nyt vatsatautia. Oksentaminen on ihanaa </3 NOT. Pelottaa vaan miten lukion kurssien kansa käy, mutta enpä minä voi mitään sille että olen kipeä.
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Tammi 2012, 16:38

Mutta, mutta Morsoksi sitä kutsutaan ;( Njaa, kaipa te sen tiedätte, kun en minä Amnesiasta paljoa mitään tiedä. Liian nuori olen sellaisiin sotkuihin.

Pikaista paranemista sulle Sya!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 16 Tammi 2012, 17:16

Niin kai sitten. Huono omatunto silti. Koeta parantua Sya.

Ihana ihana Sossu myönsi maksusitoomuksen lääkkeisiin (kelan tukien lisäksi). Meillä menee kuussa joku 150e lääkkeisiin tässä taloudessa. Tervettä porukkaa. XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Tammi 2012, 18:11

Auts, pilleriä poskeen sit vaan !

Touuu, koitin olla ninja mutten onnistunu.
Anywayz, jos Crimson sattuu tämän näkemään on äpäräpä odottamassa hyväksyntää, go and see.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Tammi 2012, 20:22

Minulle Morso tulee aina olemaan Morso, Kaappimorso, Miekkamorso, Lateksir*nkkari tai mikä tahansa smägmämörkö koska Raumoogle, enkä pääse siitä enää yli. Itse peliin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Oon muuten aina miettinyt että mikä Morson oikea nimi on. Vierastin eka kauheesti tota morso-nimitystä koska se on ihkuteiniksien Pikku Kakkosen traumoja-aiheuttaneen koiralammasmikälien nimi jota pitää tunkea joka paikkaan, mutta nyt se sit vaan tuli jäädäkseen. Mutta siispä, MR. FACE! Vai mikä se nyt oli :D

Harlekiini, toi sarjakuva oli mahti.

Ja NÄIN ahkerasti luen enkunkokeisiin! Mutta osaan hyvin! Futuuri, eka ja toka konditionaali ja lauseenvastikkeet. I feel like dancing, dancing, nananana... Tai sitten I would have gone there if I had had enough money. Tai sitten I would call you if I got home. Tai sitten I will buy you some bread when we meet again.

Ja allekirjoitukseni on paras.

Muuta mulla ei sit kaiketi ollutkaan taas hetkeen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Tammi 2012, 21:47

Agna liity joukkoomme iloiseen, mäkin luen äikän kokeisiin olen koneella.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 11:16

Anywayz, jos Crimson sattuu tämän näkemään on äpäräpä odottamassa hyväksyntää, go and see.

Menin, näin, ihastuin *3* .. Kylläpäs Delathosilla on nättejä lapsia. Pfffft, jopa sekin joka itseltäni on vielä tulossa, vaikka se poika onkin~ <3

Ja kylläpäs mä oon ollut taas hiljaa. Ja hiljaiseloni jatkuu, koska en ole saanut nukuttua viikonloppuna kunnolla eikä päässäni liiku enää yhtään mikään ja joku valvottaa mua yhä tälläkin viikolla, joten tämä päivä menee nukkumiseen, vaihteeksi. Mutta ehkä sen verran ahkera voisin olla, että katson taas muutaman jakson Game of Thronesia o3o
Seuraako joku/Onko kukaan katsonut kyseistä sarjaa tai lukenut niitä kirjoja joihin se perustuu? Kiinnostaisi tietää kuinka uskollinen tuo tv-formaatti on itse kirjoille.
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Tammi 2012, 11:28

Crim, senkin ninjailija XD Huvituin kun postasit sinne "kerro tnf:stä" topikiin tai mikä se nyt oli sillä välin kun kirjoitin omaani XD Se vain oli...hupaisaa. (Älä välitä olen outo)

Delathos senkin pukki.

Jos tästä saisi vuoron tai pari näpyteltyä tänään. Pitäisi tosin kai siivota. Edelleen. Turhaa informaatiota part 1000 menen huomenna raudantiputukseen. Eli rauta-arvoni ovat taas laskeneet liikaa, joten rautaa pitää saada lisää enkä voi syödä niitä pillereinä kun on suolistosairaus ja ne vetää vattan ihan paskaksi enkä haluaisi ottaa sitä riskiä, että näin käy taas. Joten lääkäritäti laittoi minut kiltisti raudantiputukseen eli menen ottamaan rautaa suoraan suoneen (litku näyttää ihan salmarilta). Ei mikään erikoinen toimenpide, mutta aikaa siinä vierähtää ainakin tunti puoltoista, koska se tippuu niin hitaasti.

Kitty: Jeps. Se on kun itsellä on somaattisiasairauksia astma ja crohnintauti (suolistosairaus) niihin on lääkkeensä plus sitten pari kappaletta nappeja päänupin takia. Miehellä taas on päänupissa enemmänkin vikaa XD Keskittymishäiriön lääke on pirun kallista, jotain 90e kuukauden annos, eikä ne muutkaan lääkkeet kovin halpoja ole. Eivät tosin niin kalliitakaan kun mitä on ollut kokeilussa. En kyllä yhtään ihmettele, että lääkeyhtiöt tienaavat vitusti. (turhaa informaatiota osa 1001)

No jooo, ehkä lopetan hölöttämisen ja menen ottamaan aamunapit XD

EDIT: HAH! Tajusin juuri, että tuo Kittyn ihana äpäräneitokainen on sama mitä sie kyselit liittymään siihen Laumaan, jossa minun hahmoni, Aethena on ja sattuupi omistamaan saman isän XD Se olisi vähän siistiä. Melkein säälit Delathosta -no EN. Voisin kyllä sääliä Albinea, se tulee saamaan kriisin jos nämä hurmaavat jälkelaiset kaksikon löytävät XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 11:42

Crim, senkin ninjailija XD Huvituin kun postasit sinne "kerro tnf:stä" topikiin tai mikä se nyt oli sillä välin kun kirjoitin omaani XD Se vain oli...hupaisaa. (Älä välitä olen outo)

Ima ninjaaaa~ Voin opettaa kaikkia muitakin miten olla oikein, suuri ja kunnioitettu ninjasoturi. Astukaa oppiini ja pukekaa tohvelit jalkaan niin aloitetaan \o/ .. ja minuakin tosiaan nauratti, kun seuraavan kerran päätin päivittää sivun nii siinä pöllöttikin Ylvan viesti jo eikä enää omani XD

Delathos senkin pukki.

Agreed!

Hyi kuinka paljon voi mennäkin rahaa lääkkeisiin. Mä oon yhä sitä mieltä että jonku muun pitäisi kustantaa lääkkeet kaikille niille jotka niitä tarvitsee, koska eihän se ole henkilön itsensä vika että jotain sairastaa. Imo, nuff said~
Itse en onneksi joudu syömään kuin kesäisin allergialääkkeitä, koska olen allerginen ampiaisen pistoille siinä missä hyttysten ja muitten verenimijöitten ja pistiäisten pistoille. Pienet hyttysenkin pistot levittäytyy mulla laajalle alueelle, ja sit ne on tavallisesti aivan helkkarin kipeitä - ja ennenkaikkea, erityisen kauniin näköisiä <3 Joten kesälläkin vedän pitkähihainen päällä voi kyllä, koska tahdon välttää kyseisiä öttiäisiä ja niitä tilanteita kun joutuisi lähteä lääkäriin antibiootteja hakemaan lisää >8(

EDIT//
Melkein säälit Delathosta -no EN

EN MINÄKÄÄN! Delillä on eessä vaan vähän vaikeemmat vuodet kun se saa tietää lapsistaan XD Se alkaa pian pelätä peilikuvaansa, kun sille kehittyy fobia valkotukkasia ja tummaihosia haltioita kohtaan tätä menoa XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Tammi 2012, 11:47

Huomasitko kun lisäsin viestiini pätkän tuohon Kittyn hahmoon liittyen? (Alkaa taas pirunsarvet nousemaan päähän kun pohdin kaikkea)

Niin ja btw ennen aikaa lääkkeet sai ilmaisiksi.

EDIT: Ristiin menee näköjään XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 11:54

Ristiinpä hyvinkin, ja sepäs nauratti taas lisää XD

ILMAISIKSI! Mulle kans allergialääkkeet ilmaiseksi! Jos alan syömään ampiaisia niinku mun entinen kissa teki huvikseen, niin tulisinkohan immuuniksi niille? XD

Menetin juuri sieluni tälle coverille *Q* Rakastan tuota tunnaria jo valmiiksikin ja siihen päälle vielä että rakastan viulun ja muitten jousisoitinten ääntä aivan helkutisti <3 No nyt ainaki tahon äkkiä kotiin ahmimaan tämän sarjan loppuun!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Tammi 2012, 11:55

( JA KOSKA olen pelannut täällä aikaisemminkin toisella nimimerkillä kaksi vuotta sitten - eli juuri ennen totaalista hiljentymistäni ja vetäytymistä foorumeilta - voin todeta pelaajaporukan olleen jo aktiivista tuolloin, eikä lämminhenkisyys ole mihinkään kadonnut näiden vuosien jälkeen (': Elkää tappako tästä spoilauksesta ;____;)

... CRIM! YOU SONOFFAASNDASK! NICK NYT TÄNNE HETI MILLÄ OLIT TÄÄLLÄ ENNEN PELAILEMASSA! FFS EI SAA AKSULTA PIMITTÄÄ MITÄÄN >8U
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Tammi 2012, 12:02

... CRIM! YOU SONOFFAASNDASK! NICK NYT TÄNNE HETI MILLÄ OLIT TÄÄLLÄ ENNEN PELAILEMASSA! FFS EI SAA AKSULTA PIMITTÄÄ MITÄÄN >8U

O_____________O''''''' *Säikähtää ja piiloutuu pöydän alle pimeimpään nurkkaan*
Bwahahaaa ajattelin salata tiedon kaikilta tahoilta, mutta päätinkin sitten kertoa totuuden koska se passasi niin hyvin tuohon kouluprojektiin kirjoittamani tekstin oheen.
Ryo olin. Silloin vielä. Meikäläisen pelihistoria jäi sillon kovin lyhyeksi, enkä muista kuin että minulla olisi ollut käynnissä yksi peli täällä, joka sekin jäi kesken >:
MUTTA TÄNNE TULIN TAKAISIN SATOJEN MUIDEN VALINTOJEN SIJAAN!

Nyt menen syömään ja järkytyn sitten uusiksi kun taas palaan. *____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Tammi 2012, 12:07

mmmmmmmm, Suskin kanssa pelasit näemmä. En kyllä muista mitään - positiivista, negatiivista tai neutraalia - kyseisestä nickistä. Olit niin hiljainen otus. Kai. Tai sitten muistinmenetys iskee.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut