Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Tammi 2012, 09:56

7122. Deal with it!
8)

D8 Tuli niin puun takaa!
Kyllä mäkin joskus vielä olen noissa lukemissa B) .. Someday~
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Tammi 2012, 11:05

Kuinka köyhä olenkaan, kun en voi säästämisen takia ostaa edes 4.60e maksavaa Magic the Gathering intro-packiä? Ja sivari kutsuu pikapuoliin.

Työt loppu eilen eikä tule kaipuuta takaisin :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Tammi 2012, 13:43

*huhuilee hiljaisuuteen*

Böö, vaihdoin nimimerkkiä nyt sitten. Kamalan vaikea päättää otanko lyhyemmän vai pidemmän version. Otin nyt tämän kokonaisuudessa, joka mulle on jumahtanu. Laitoin töpö poissaoloilmoituksiin (ja ei tämä ei viittaa mitenkään uskontoon XD).

Ja nyt soi päässä [url=http://www.youtube.com/watch?v=Q2bOZ-jbfrE]tämä[/i]

Sain jopa pelattua pitkän vuoron, mutta nyt ei sitten jaksa enää kirjoittaa.

(tulen tänne aina höpöttämään jotain ihan omaa :shock: )

Crim: No väkisin ei ole mitään kiva pelata ja tietysti se on mielipidekysymys tykkääkö räiskinnästä yleisestikään XD Ja onneksi olkoon rajan rikkomisesta XD Olen minäkin melkein puolessavälissä XD Wohoo.

Okei menen pois olemasta outo.
Ylva

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2012, 14:58

Mä kun olin jo valmiina toivottamaan uuden käyttäjän tervetulleeksi kera serpentiinin, kukkakimppujen ja lukuisten oheistuotteiden. Osta nyt TNF-hiirimatto ja kananmunakuppi!
Josta puheenollen käyn kääntämäs lättyni.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Tammi 2012, 17:28

XD

"Graveyard dirt and a rusty nail
chicken feet and virgin blood
take the grease from a snail mix with Transylvanian mud
now spice it up with Spanish flies
to make sure he suffers
before he dies
add curse water by druids at Stonehenge
and I guarantee u sweet revenge"
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2012, 19:15

Ne meni si herättään mun tuomionpäivän ratsuni. Ny se itkee siellä ku en oo sen luona.
the last one is so faaakeeeeeee
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Tammi 2012, 19:37

Tuo on selvä merkki siitä että lohikäärmeet päätti viimein alkaa heräilemään ikuisilta horroksiltaan! \o/ Tai sitten se on godzilla o3o

Johan innostuin taas piirtämään~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2012, 19:45

Njaah, se on selvästi Cthulhu. IA IA CTHULHU.

Piirtää kyl vois. Enää yks palkintokuvista tekemättä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Tammi 2012, 19:55

Cthulhu ay~

Mä en tykkää enää yhtään photoshopista. Se sekottaa mun layerit, antaa mulle vaan kakkaa jälkeä kaikesta mitä teen, eikä se muutenkaan taho suostua yhteistyöhön mun kanssa. That's it, vaihdan takas open canvasiin >8O
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2012, 20:04

Mun photoshop sano ittensä irti. Enkä jaksa asentaa sitä uudelleen. Joten piirrän manuaalisesti. Hohohohoo.
Kusen kyllä tusseilla/puukynillä/vesiväreillä värittämisessä. Oh well
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 18 Tammi 2012, 20:10

Cthulhusta tuli mieleen, että ostin kirjakaupasta lahjakortilla Necronomicanin XD (miten se nyt kirjotettiinkaan). <3 Kaikki ihanat Lovencraftin ököt samassa.
Ylva

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Tammi 2012, 20:10

Mä ehdin vaan asentaa photoshopin, yritin tehdä sillä jotain järkevää, kunnes lopulta MINÄ ITSE pistin työsopimukseni lukkoon sen kanssa. Sen siitä saa ko siirtyy liian pikaseen toisesta ohjelmasta toiseen >:

Kaikki inspais, mutta mitään en jaksa tehä. Sain tänään Eragon kirjasarjankin itselleni <3 Tahtoisin niin alkaa lukemaan sitä mutta naah, tekstit on englanniksi enkä väsyneenä tahdo yrittää vääntää sivuja väkisin eteenpäin tai käy niin ettei mulle jää päähän siitä mitään, ja sekös surettaa sitten kun pitää pakittaa taaksepäin lukemaan samat sivut uusiksi. Ehkä mä ny vaa panostan tän yhen kuvan valmiiks ja sitten päivittelen galleriani täällä - sit loppu ilta game of thronesia, ellei joku satu vastaamaan inspaavasti johonki peliin täällä o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Tammi 2012, 21:03

Pisnpä oman mielipiteeni siitä etten tykkää yhtään Eragonin kirjasarjasta. Anteeksi, voimme halutessa jatkaa keskustelua muualla.

YESH! Transformers Primet ovat taas YouTubessa! ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Tammi 2012, 21:16

Olette väärässä se on selvästi Lord Inglip.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2012, 23:49

:DDD Anteeksi kamalasti harlekiini, mutta hahmoesittelysi...
Kuvat
Peruskuva + kives + saapas

...herätti hilpeyttä. Jos se on tarkoitus niin angst T^T
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna