Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Tammi 2012, 20:29

harlekiini kirjoitti:Valmishymiö, missä? Kuristan omakätisesti jokaisen juustopallon sekä niiden levittäjän!

Daa. Just try it. :-D :-) :-( :-o :shock: :? 8-) :lol: :x :-P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :mrgreen: :| :cz:

Edit: Ja onhan harlekiinilla varsin monta muutakin merkitystä. Se talonpoikain harlekiiniasu, käärmevauvasairaus (wtf) ja koiran nimi, hihhei. Meillä on Seinäjoella hiustuoteliike nimeltä Hairlekiini.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Tammi 2012, 20:55

Ai niin, repesin pahasti biisille, joka Aksulle tulee Tsytanista mieleen.

:------------------------------------D
Kuvittelen nyt sen aina vetämässä sitä wigglewiggle tanssia keskellä Kallen kapakkaa. Alf sinne mukaan ja kaikki muut Cryptin pukit!
OH MY WHAT HAVE I DONE!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Tammi 2012, 21:52

HYIÄÄK! VALMISHYMIÖITÄ! Ja minä niiden seassa! Päästäkää pois! Hävyttömiä roskapalloja
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Tammi 2012, 21:58

-käärii hihat- Hetkinen vain, Agna, tässä menee tovi, mutta sinun vuorosi koittaa heti kun viimeinen juustopallo on päästänyt viimeisen pihahduksensa!

Ja Aksu...ei....ei, vain ei. En halua tuota mielikuvaa päähäni! Tsytan on kohta turmeltuneempi kuin minä!
We have created a monster!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Tammi 2012, 22:31

minä luen juuri kirjaa, jossa kerrotaan harlekiineistä, he ovat ihmisiä, jotka ovat luotu tappamaan kaikki, jotka ovat tieltä ja heillä ei melkeinpä ole sydäntä. Heidän elämäntehtävänsä on suojella Matkaajia, joilla on kysy siirtyiä Verkon tuollepuolelle.

Piti kouluun joku scifi kirja vetästä, niin päätin ottaa 525 sivuisen "Matkaaja" nimisen kirjan, joka on osoittautunut ihan hyväksi. Huomasin vasta nyt, että täällä heiluu yksi harlekiini nimellä. (;
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Tammi 2012, 22:32

viimeinen juustopallo on päästänyt viimeisen pihahduksensa!

NACHO CHEEZE BALLLZ? 8QQQQ

//

For megaupload QQ
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 20 Tammi 2012, 22:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Tammi 2012, 22:55

Templer kirjoitti:minä luen juuri kirjaa, jossa kerrotaan harlekiineistä, he ovat ihmisiä, jotka ovat luotu tappamaan kaikki, jotka ovat tieltä ja heillä ei melkeinpä ole sydäntä. Heidän elämäntehtävänsä on suojella Matkaajia, joilla on kysy siirtyiä Verkon tuollepuolelle.

Perhana, paljastuin!

NO MOAR CHEEZE BALLZ! Ballllllllz. I loooove them ballz..no, wait, what?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Tammi 2012, 22:57

NO MOAR CHEEZE BALLZ! Ballllllllz. I loooove them ballz..no, wait, what?

........ 8|........ >8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Tammi 2012, 23:01

harlekiini kirjoitti:-käärii hihat- Hetkinen vain, Agna, tässä menee tovi, mutta sinun vuorosi koittaa heti kun viimeinen juustopallo on päästänyt viimeisen pihahduksensa!

Pyh! Jos näkisit miten söpö mä oon niin et nostais tikkuakaan ristiin mua vastaan.

Mistä tulikin mieleeni, että olis jotenkin mielenkiintoista tietää minkä näköisiä immeiset täällä on. Tietäis minkälaisen naaman kanssa täällä pelaa. Jumiudun usein niihin mielikuviin että kaikki näyttää hahmoiltaan. Tai siis Ivystä tulee ihan must Ophelian näkönen tyttö mieleen (vaikka tiedän ettei se ole Q__Q), Forte näyttää siltä edelliseltä avataraltaan ja ja ja ja. Tiedän tasan miltä Lotdow ja Aksu näyttää ÒwÓ
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Tammi 2012, 23:03

Agna kirjoitti:Mistä tulikin mieleeni, että olis jotenkin mielenkiintoista tietää minkä näköisiä immeiset täällä on. Tietäis minkälaisen naaman kanssa täällä pelaa. Jumiudun usein niihin mielikuviin että kaikki näyttää hahmoiltaan. Tai siis Ivystä tulee ihan must Ophelian näkönen tyttö mieleen (vaikka tiedän ettei se ole Q__Q), Forte näyttää siltä edelliseltä avataraltaan ja ja ja ja. Tiedän tasan miltä Lotdow ja Aksu näyttää ÒwÓ

En voi olla kysymättä... :''D Miltä mä näytän Agnan mielikuvissa?
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Tammi 2012, 23:07

Mistä tulikin mieleeni, että olis jotenkin mielenkiintoista tietää minkä näköisiä immeiset täällä on.

Miittiä odotellessa.
Tosin jotkuthan on postannu kuviaan tonne esittelyihin.
Mä tiedän miltä Ivy, ZG, Ros, Animedog, Agna, Kitty, Vlaaab, Crimson, Miwra, Nipustin ja osin Pappis näyttää >:3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Tammi 2012, 23:20

Aksutar kirjoitti:Miittiä odotellessa.
Tosin jotkuthan on postannu kuviaan tonne esittelyihin.
Mä tiedän miltä Ivy, ZG, Ros, Animedog, Agna, Kitty, Vlaaab, Crimson, Miwra, Nipustin ja osin Pappis näyttää >:3

Kuva

Tältä siis.
Pappis

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Tammi 2012, 23:26

-repesi pappiksen kuvalle-

No minoon haluamattani tällanen tyypillinen prettyboy. En kuvaa ala postaamaan ennen kuin leukaparta on kasvanut säädylliseksi, järkyttyisitte raukat. Enkä kyllä tiedä kehtaisinko muutenkaan läntätä naamavärkkiäni kaiken kansan nähtäville tai trollata miitissä ennen ensi vuotta kun toivottavasti näytän vihdoin ikäiseltäni ='D Terv. nimim. normi määrä testosteronia, missä olet?
Menkää mun deviantArtiin, ID saa luvan kelvata teille. Nih.

Miitistä tuli mieleen... voitaisiinko sellainen joskus järjestää Hämeen keskiaikamarkkinoilla? Saataisiin teemaan sopiva cossimiittikin aikaiseksi ilman että kukaan tuijottaa jos intoa on.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Pappis » 20 Tammi 2012, 23:37

Only for you, babies/(-3-)/

harlekiini kirjoitti:Miitistä tuli mieleen... voitaisiinko sellainen joskus järjestää Hämeen keskiaikamarkkinoilla? Saataisiin teemaan sopiva cossimiittikin aikaiseksi ilman että kukaan tuijottaa jos intoa on.

Kuulostaa hauskalta! Mä varmaan pukeutuisin Leonardiksi vaikka tiedän miten typerää se olisi :''D

En edes tajunnut, että harlekiini on mies. awkward...
Pappis

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Tammi 2012, 23:43

Pappis kirjoitti:En edes tajunnut, että harlekiini on mies. awkward...

)'=
Nooo....Et ole ainoa, ystäväiseni. Et todellakaan... =D
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut