Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Tammi 2012, 21:52

No sehän nyt oli vitsi koska Seinäjoki on tosiaan pieni. Ja täällä ei ole mitään? O_____________________= How dare you. Meillä on Provinssirock, Tangomarkkinat, laskettelurinne, ostoskeskuksia (wow) ja vaikka mitä >8U
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Tammi 2012, 21:57

Hei, mulla on parempi idea! Pidetään miitti MÄNTSÄLÄSSÄ! Täällä on assa ja Elvis Burgeri! Varmasti viihtyisää!
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Tammi 2012, 22:04

Lllllloistavaa Pappis! Sinne siis!

Mäntsälä mielessäin, Mäntsälä mielessäin...
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 22 Tammi 2012, 22:40

Eikun Lempäälässä, siel on Ideapark! Joka on muuten suhteellisen surkea.

Huhuhuhu, jännään tässä pressanvaaleja. Menee aika tiukille Haaviston ja Väyrysen kanssa, toivon hartaasti toista kierrosta. En halua Niinistöä pressaksi, Haavisto tuntuu olevan ainut järjen mies koko porukasta. En tarkoita etteivätkö muut olisi fiksuja kavereita, mutta...pressana, hrr. Go, go, Haavisto!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2012, 22:42

14. Hämeen keskiaikamarkkinat 17.-19.8.2012 Linnanpuisto, Hämeenlinna.

Keskiaikayhdistys

Hämeen linnan keskiaikayhdistyksen tarkoituksena on herättää ja ylläpitää kiinnostusta hämäläiseen, suomalaiseen ja pohjoismaiseen keskiaikaiseen kulttuuriin ja elämäntapaan.

Yhdistys järjestää talkootyönä Hämeen Keskiaikamarkkinat -nimistä tapahtumaa. Keskiaikamarkkinoita on järjestetty vuodesta 1997 alkaen. Yhdistys pyrkii myös seutukunnalliseen yhteistyöhön. Elokuussa järjestettävät keskiaikamarkkinat näkyvät Hämeenlinnan Linnanpuistossa ja Hattulassa.

Keskiajan markkinahumua Suurtorilla!

Mukulakivet kumisevat, kun Keskiaikaiset markkinat valtaa Turussa Vanhan Suurtorin ympäristöineen taas ensi kesänä 28.6.1.7.2012. Olet sitten sielultasi ritari tai neito, rahvasta tai aatelistoa, on juhannusjuhlien jälkeen hyvä hetki suunnistaa kohti keskiaikaa!

Historiallisessa ympäristössä eletään todeksi historiaa neljän päivän ajan. Tiiviin toritunnelman luovat markkinakojujen rivistöt, joissa koti- ja ulkomaiset myyjät kauppaavat monenlaisia käsityötuotteita sekä keskiaikaisia herkkuja. Erilaiset esiintyjäryhmät, ilveilijät ja musikantit kuljettavat yleisön ajassa taaksepäin keskelle keskiaikaista Turkua. Markkinatunnelmaa luovat niin harrastajat kuin ammattilaisetkin.

näin btw off btw alustavasti
ja btw off btw anyway jos nyt ikinä siihen pisteeseen päästään että miittiä alettais tosissaan järjestää, niin tarviin sitten yhden tai pari assistenttia. halukkaat saavat alkaa vihjailla olemassaolostaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Tammi 2012, 22:53

tykkään hommailla itselleni ylimääräistä stressiä, joten mulle sopii!
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Tammi 2012, 23:07

SUURI SYNTI! Joka on nyt sovitettu :D
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2012, 23:16

Syntini ovat anteeksi annettu. Olen valmis presidentiksi. Muistivathan kaikki äänestää Aksutarta vaaleissa? GOOOD!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Tammi 2012, 23:32

mulla ei oo kenenkään meseä, paitsi Agnan D: Aksutar ota syntini puolestani! (niin saatan jopa äänestää vaaleissa)

No mutta ei tuo mese edes suostu toimimaan, että siinä mielin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2012, 23:38

Mut saa aina lisätä meseen. Se on tosin eriasia jaksanko kuunnella jokaisen murheita, mutta kyllä mä harvinaisen kiltti olento olen >: Läskit on lepposia.

Hihihihi, Pappiksen kanssa heti kauhee suunnittelu miitin suhteen >:3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Tammi 2012, 00:10

Hihhih, joo mäkin näin jo sieluni silmin miitin.

"Hei kitty, ooksä toi muija jolla on tommonen vihreä t-paita ?"
"Joo"
"No ku me ei päästykkään tulemaan."

Original one
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Tammi 2012, 11:53

Muistivathan kaikki äänestää Aksutarta vaaleissa? GOOOD!

MUISTIN! Kirjotin isolla äänestyslippuun AKSUTAR! .. et kuitenkaan päässyt toiselle kierrokselle >:

Vihaan maanantaita. Vihaan sitä kaikkein eniten maailmassa jos minulta kysytään, koska sillon ei vaan yksinkertaisesti jaksa mitään. Maanantai on huonononnenpäivä. Maanantaina ei tahdo nousta sängystä. Maanantai on suoraan sanottuna täysin p*rseestä.
Ja sitten itse asiaan! Sain juuri puhelun et mun pitäis tehdä huomiseksi jumalattoman kokonen ständi ;_______;
Muserrunmasennunvattuunnunhulluunnunhalkean kunnes lopulta RÄJÄHDÄN. Aaaaaaaaaaaargh~
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Tammi 2012, 11:55

Seitsemän hahmoa.... Aika paljon jo. Kaksi kuolutta, jos ne velä laskettaisiiin mukaaan olisi yhdeksän. Tälläistä minä horisen aina kun teen uusia hahmoja. Tulee vähän sellanen tunne, että tuleepa olemaan paljon hahmoja.

Voi että mä rakastan joukkopelejä... Se oli sit sarkasmia. Kyl mä niist pidän, mut sitte ku joku alkaa lagaa toisessa päässä, koko peli tysähtää.

Aloitan Ventuksen, Kittyn ja Deminttyn kanssa pelin. Voi mun Terrethiä. Se on ainoona miehenä pelissä.
Valittelenko mä liikaa täällä? :)
Ähää, Aksu. Saisit jo vastata meijän peliin. Koska pian odotus kynnys menee ohi ja vedän hahmoni pois.

Noniin että tälläistä sitten vuodatetaan tänne.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Tammi 2012, 12:30

Seitsemän hahmoa.... Aika paljon jo. Kaksi kuolutta, jos ne velä laskettaisiiin mukaaan olisi yhdeksän. Tälläistä minä horisen aina kun teen uusia hahmoja. Tulee vähän sellanen tunne, että tuleepa olemaan paljon hahmoja.

Seittemän ei oo vielä mitään. Niin kauan ku hahmot on toisistaan eroavia ja mielenkiintosia, ni lisää vaan.

Mikään ei muuten ärsytä enempää ku kattella massatuotettuja hahmoja, jotka sitten mystisesti kuolee parin viikon sisään foorumille saapumisestaan, kun pelaajalta loppuukin innostus pelata kyseisellä hahmolla.

Voi että mä rakastan joukkopelejä... Se oli sit sarkasmia. Kyl mä niist pidän, mut sitte ku joku alkaa lagaa toisessa päässä, koko peli tysähtää.

Joukkoropeissa ei pidä olettaa, että ne sujuis ko tanssi. Kuten jo joulu ropessa on huomauttu, kaikki eivät ole kykeneväisiä vastaamaan sillä samalla suotanan sekunnilla mitä edellinen vastaus on postattu. Jos et tykkää joukkoropeista, niin miksi sitten liityit? Ei sillä ettetkö saisi, mutta toivottavasti et nyt vahingossakaan loukkaa kenenkään mieltä tuolla kommentilla.

Ähää, Aksu. Saisit jo vastata meijän peliin. Koska pian odotus kynnys menee ohi ja vedän hahmoni pois.

Kuten poissaolo ilmoituksissa olen kertonut, en pistä pahakseni. Jos et jaksa odottaa niin siitä vaan. tbh, en ole edes varma mitä siihen vastaisin, joten vastailu kestäisi kahta kauheammin.

MUISTIN! Kirjotin isolla äänestyslippuun AKSUTAR! .. et kuitenkaan päässyt toiselle kierrokselle >:

Mä oon jo siellä presidentin linnassa. Noi vaalien toinen kierros on vaan tällästä hupia kansalle, koska se on niin ihanaa jonottaa sinne ahtaaseen koppiin kirjottamaan yksi numero pienelle lappuselle.

Sain juuri puhelun et mun pitäis tehdä huomiseksi jumalattoman kokonen ständi ;_______;
Muserrunmasennunvattuunnunhulluunnunhalkean kunnes lopulta RÄJÄHDÄN. Aaaaaaaaaaaargh~

MONDAY F*CK!
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut