14. Hämeen keskiaikamarkkinat 17.-19.8.2012 Linnanpuisto, Hämeenlinna.
Keskiaikayhdistys
Hämeen linnan keskiaikayhdistyksen tarkoituksena on herättää ja ylläpitää kiinnostusta hämäläiseen, suomalaiseen ja pohjoismaiseen keskiaikaiseen kulttuuriin ja elämäntapaan.
Yhdistys järjestää talkootyönä Hämeen Keskiaikamarkkinat -nimistä tapahtumaa. Keskiaikamarkkinoita on järjestetty vuodesta 1997 alkaen. Yhdistys pyrkii myös seutukunnalliseen yhteistyöhön. Elokuussa järjestettävät keskiaikamarkkinat näkyvät Hämeenlinnan Linnanpuistossa ja Hattulassa.
Keskiajan markkinahumua Suurtorilla!
Mukulakivet kumisevat, kun Keskiaikaiset markkinat valtaa Turussa Vanhan Suurtorin ympäristöineen taas ensi kesänä 28.6.1.7.2012. Olet sitten sielultasi ritari tai neito, rahvasta tai aatelistoa, on juhannusjuhlien jälkeen hyvä hetki suunnistaa kohti keskiaikaa!
Historiallisessa ympäristössä eletään todeksi historiaa neljän päivän ajan. Tiiviin toritunnelman luovat markkinakojujen rivistöt, joissa koti- ja ulkomaiset myyjät kauppaavat monenlaisia käsityötuotteita sekä keskiaikaisia herkkuja. Erilaiset esiintyjäryhmät, ilveilijät ja musikantit kuljettavat yleisön ajassa taaksepäin keskelle keskiaikaista Turkua. Markkinatunnelmaa luovat niin harrastajat kuin ammattilaisetkin.

Muistivathan kaikki äänestää Aksutarta vaaleissa? GOOOD!
Seitsemän hahmoa.... Aika paljon jo. Kaksi kuolutta, jos ne velä laskettaisiiin mukaaan olisi yhdeksän. Tälläistä minä horisen aina kun teen uusia hahmoja. Tulee vähän sellanen tunne, että tuleepa olemaan paljon hahmoja.
Voi että mä rakastan joukkopelejä... Se oli sit sarkasmia. Kyl mä niist pidän, mut sitte ku joku alkaa lagaa toisessa päässä, koko peli tysähtää.
Ähää, Aksu. Saisit jo vastata meijän peliin. Koska pian odotus kynnys menee ohi ja vedän hahmoni pois.
MUISTIN! Kirjotin isolla äänestyslippuun AKSUTAR! .. et kuitenkaan päässyt toiselle kierrokselle >:
Sain juuri puhelun et mun pitäis tehdä huomiseksi jumalattoman kokonen ständi ;_______;
Muserrunmasennunvattuunnunhulluunnunhalkean kunnes lopulta RÄJÄHDÄN. Aaaaaaaaaaaargh~

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa