Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Tammi 2012, 08:04

Hah :D Joo tuu meijän opettajaks, meijä nykynen on liian pervo ja pelottava >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Tammi 2012, 10:24

Ventus kuule vaan että mäen koskaan kiiniti siihen meijän pervoon opettajaan hiomiota... Mut sanon vaan et mun kuva Darkista on parempi!

Jes! Äiti lähtee kotoo pois yöllä... Vastah! Isä on kamala ihminen! Se pidens mun kamojen palauttamis päivää.... Mua niin raivostustaa...
Ventus..... Mä nauroin vielä kotonakin sun puheitas. Sun unet on pervompia ku meijän mies opettajat.
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Tammi 2012, 10:31

Maybe maybe not :D

Ää nauroin äske ihan hirveesti. Putoukseshan on se tyyppi joku on koko ajan sillee Jaska, nii olin äske samal taval meijä opelle sillee Jukka :D Olenpas hauska~

Ei mun unet pervoi oo :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Tammi 2012, 11:06

Lupaavaa lähteä psykiatrisiin kartotus testeihin, kun päässä soi Combichristin Enjoy the Abuse..... I TOTALLY NORMAL I SWEAR!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Tammi 2012, 12:00

Munki pitäis päästä eroon mun joululaulu kierteestä. Joululaulut jää aina mun mieleen soimaan ja se on ärsyttävää!!
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Tammi 2012, 13:11

I TOTALLY NORMAL I SWEAR!

NIINHÄN NE KAIKKI SANOO! B)

Miksi juuri tänään kaikki kyselee multa kaikkea? Meitsiltä lähti ääni kokonaan, kiitos vain kurkkukipu, eikä ihmiset ymmärrä sitä kun käyn vastaan niille kaikkeen kuiskaten >:
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Tammi 2012, 13:14

Voi Crim parkaa. Mä tiiän ton tunteen. *Ojentaa kurkkulääkettä*
Nya

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Tammi 2012, 14:09

Jaa, että tuun täällä jo ihmisten uniin. Olisi mielenkiintoista tietää mille näytän kenenkin mielestä :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Tammi 2012, 16:34

Mulle kaikki pelaajat näyttää niiden avoilta :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Tammi 2012, 16:38

Näin kerran mäkissä semmoisen miehen joka näytti köyhältä, ja sillä oli paljon partaa ja vähän hiuksia. Se kaivo roskista ja söi sieltä löytämänsä puoliksi syödyn hampurilaisen. Mun kaverit sano et näytän ihan siltä :D Läpällä tietenkin~ (eiku iha tosissaan)
Viimeksi muokannut Ventus-setä päivämäärä 24 Tammi 2012, 19:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Tammi 2012, 17:05

Ventus, näytät mun silmissä aina Pokemonilta :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Tammi 2012, 17:13

oonko mää sitten sun silmissä pelkkä värikäs ja kantikas suttu? (hehe)
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Tammi 2012, 17:39

Ventus, näytät mun silmissä aina Pokemonilta :D

No aww :DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja suskari » 24 Tammi 2012, 19:07

Selvisimpäs leikkauksesta hengissä! Vaikka olo on vielläkin ihan rillin tallin ja väsyttää kamalasti, koska heräsin jo 5:00
suskari

ViestiKirjoittaja Pappis » 24 Tammi 2012, 19:11

Mulle kaikki pelaajat näyttää niiden avoilta :D

Jos tosiaan näyttäsin avani sexy-Ofelialta, en valittaisi enää ikinä mistään.

Ei mulla muuta. Jatkakaa, olkaa hyvät.
Pappis

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut