Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 27 Tammi 2012, 23:30

Ja ei helkkari, iskä tuli tuohon jouduin eka selittää perin pohjin mitä ropettaminen on, jonka jälkeen selitin tnf pelin juonen ja kaikkea mitä täällä on ja ja ja.. O__o

Muistan kerran ku jouduin itse samaan jamaan ja selitin jonkun lähemmäs puolisentuntia kaverilleni mistä tässä kaikessa on oikein kyse :'D

Muutokset .. he olivat tervetulleita ja otin heidät erityisen lämpimästi vastaan. Astronautti puku päällä tietenkin, jotten tartuttaisi niitä heti tällä saamarin syövälläni millään ilveelläkään >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Tammi 2012, 23:58

Wind of change, luulisi nyt tulevan kääpiöitä vähän enemmän!

Forkalle on ykskaks ilmestynyt miljoona uutta paikkaa, this... this is cool.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Tammi 2012, 00:02

Tää on ihanaa *-* Tunnen nostalgia-aallon vyöryvän lävitseni. Olen nähnyt TNF:ssä kaksi eri aikakautta. OOH. Olen osa jotain hyvin SUURTA!
...
Bittimaailmaa. Mutta rakastan sitä <3 Nyt tiiän mihin meen kun kuolen. GOODBYE HEAVEN.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Tammi 2012, 00:21

OLETTE OSA JOITAIN SUURTA JA MULLISTAVAA!
Nyt kun vielä avaan noi uudet alueet...

Mutta nyt hetken hiljaisuus rakkaalle rope(hahmolleni) Haraldille T_T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Tammi 2012, 01:24

Q_Q *rukous* Se meni parempaan paikkaan. Just kidding. Like there could be ANY better place than Crypt? HA.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Tammi 2012, 11:01

Kauan eläköön kuningas! T.T

Kuka lupautuu piirtämään hovin itkemässä hänen haudallaan?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Tammi 2012, 12:04

Kuka lupautuu piirtämään hovin itkemässä hänen haudallaan?

Visuaalinen toteustus tästä tilanteesta tarinassa, jota olen kirjoittamassa, on työn alla. En kyllä julkase sitä 8D HOHOHOHOHOHHOOO.

Kahvia. Lisää kahvia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Tammi 2012, 22:05

Julkasetpas D:

Kahvi on pahaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 28 Tammi 2012, 22:07

eeew kahvi. Olen teekuntaan kuuluva<3

ffuuu, pitäis värjätä mustaks hiukset mutku jotenki jännittää. Niin pitkä aika ku mulla viimeks on ollu musta pää ja maantienvärinen juurikasvu tulee näyttään niin namilta. Rohkaskaa joku että uskallan mennä laittaan ton värin päähän v__v
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 28 Tammi 2012, 22:51

Nomnomnom, teetä :3

Värjäävärjää poika :3 Itelläniki on mustat hiukset, tosin ne ei oo värjätyt :D Saat toki ite päättää haluatko värjätä vai et, mutta minusta musta on hyvä väri :>
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 28 Tammi 2012, 22:59

Se on tosiaankin hyvä väri mutta jännittää silti :D Mulla kun on vielä nyt melki platinanblondit hiukset - aina sanotaan että kotona ei sais koskaan värjätä mustista blondeihin tai toistepäin mutta mulla on kumminki päin onnistunu. Parturit vaan nyhvää hirveet rahat eikä onnistu sitä paremmin :<

Arveluttaa silti värjätä nää blondit veke. Äiti ja tädit on niin keuhunu tätä väriä - mummu taas törkeesti sano jouluna ihan suoraan että "sulla on harmaammat hiukset kun mulla!" ...vaikka mulla ei oo ees harmaat vaan platinanblondit :| Sekä koulukaveri sanoo että mulle sopii joku muu väri, vaalean ihon kanssa tulee niin kummitusvaikutelma. Mielummin otan mustat hiukset ja kalpean ihon kuin kalpean ihon ja valkoiset hiukset.

Voisin kohta mennä värjäileen ja sit vastailla täällä peleihin c:
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Demintty » 28 Tammi 2012, 23:13

Tykkään kahvista, mutta tee on ihanaa ku siihen ei laita mitään :3
Itellä on aina ollu blondit, tosin kerran värjäsin ruskeiksi, kerran mustiksi(sitä tulin katumaan ku se ei ollukkaa hieno :() ja kerran valkosiksi :D
Juustopallohymiö!!*vetää kivärin esiin* Mihin se meni?!
Demintty

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 28 Tammi 2012, 23:23

Hyyyyh en ymmärrä miten aina onnistun saamaan viestiini tuon hirvittävän juustopallohymiön! :*D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Tammi 2012, 23:28

Nyt tekee mieli nacho cheeze baaallllzzz.

Mustat hiukset on cooool. Tosin ittelleni ei sovi. Vaikka on ollu. Imma redhead.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 00:08

Aww punaset hiukset on söpöt :3 Samoin vaaleet, mustat ja semmoset harmaat, mut ei mummoharmaat vaan semmoset söpöt :D
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut