Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Syys 2008, 21:04

Synnyttiin tänne kai auttamaan toinen toistamme :) tarkotuksena siis.. Rakastaa toisiaan ja elää täysillä roolipeleineen ja viedä neljän seinän sisään kaikki ammuskelijat >) Simply.

>> Millaisia ihmisiä vihaat eniten?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Syys 2008, 07:28

pinnallisia teiniX pissiksiä ja muutenkin pinnallisia ihmisiä. Ja niitä jotka hehkuttaa sitä kuinka viimeviikonloppuna oltiin NIIIN kännissä ku vedettiin sidukkaaa.... sitten kun niiden pitää esittää niin aikuista, mutta silti käyttäytyy ku pikku lapset >_>'

>> jos kimppuusi hyökkäisi mustiin pukeutunut mies keskellä pimeää katua, mitä tekisit? (ja ei, se mies ei olisi Black)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Syys 2008, 14:23

Vetäisit kantapäällä munille, ja lähtisin kiljuen karkuun >8)

>> Mikä on paras lapsuudenmuistosi?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 26 Syys 2008, 21:45

On mina sellaisi ihanai. Minkä voisin sanoo teille.
Olin mökillä isän ja äidin kanssa ja meille tuli isän serkku ja hänen yksi hänen lapsensa kylään. Illalla pikkuserkkuni vihastui isälleensä, koksa oli kastannut hänet ja samassa hänen paitansa oli värjytynyt punaiseksi. Paita oli uusi ja suosikkinsa. Siitä alkoi vesi sota minä pikkuserkku vastaan isän serkkua. Itse jouduin vaihtamaan kolmisen kertaa vatteet, kun äiti pakotti. Cocis 1,5 l pulloista heitettiin toisten päälle.

Mikä on hirvein painajainen?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Syys 2008, 09:05

Ensin siinä kävi niin, että vanhemmat kuoli johonkin, ja sitten tietty joku hullu tuli seinän takaa ampumaan meikää... Siihen sitten heräsin kun se pari kertaa ampui mahan läpi =P olin aika hikinen kun heräsin.

>> Mistä maailmasi totaalisesti "hajoaa palasiksi"?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2008, 15:54

... jos netti kaatuu! tai jos tapahtuu jotain muuta draagista jonkun asian suhteen, minkä eteen on tehnyt hemmetisti töitä.. esim kaikki TNF tekstit katoaisi sivujen puolelta >_>' kyllä, pienet on murheet mutta suurempaan en pysty

>> Jos perustaisit oman uskonnon, niin kuka/mikä olisi jumala?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Syys 2008, 20:21

Öh... Öh... Joku Anemonen tyylinen, pieni lapsi - enkelien luomus \o/
Se on kyllä niin sympaattinen hahmo se...

>>Mikä on sinulle tärkeintä elämässä? Perustele.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2008, 14:19

.. olen kyllästynyt siihen että kaikki sanoo perhe/ystävät/läheiset/ jne jne, joten vastaan tällä kertaa erillailla, koska pidän sitä itsestään selvyytenä että läheiset ovat tärkeitä.

Minulle elämässä tärkeintä on mielikuvitus, koska ilman sitä koko maailma olisi melko apaattinen ja synkkä >_> ja mielikuvituksettomat henkilöt pännii.

>> Oletko koskaan piirtänyt omaa sarjakuvaa tai kirjoittanut tarinaa? Mikäli olet, kerro juonta vähän :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Syys 2008, 16:51

Olen kirjoittamassa parhaillaan kyllä tuota noin Pelaajien kauhujen päivä missä esiinnyt nick nimellä. Se kertoo sen porunkan pelaajista, josta olen valitsenut aktiivisemmat ja pelien perusteella.

Kenen kuuluisan näytteliän kengeissä haluaisit ole?
Toivottavasti älysytte
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Syys 2008, 18:32

Hömm... Empäs tiedä. Keira Knightley voisi olla ihan kiva. Tai sitten ei. Tai sittennn Anne Hathaway tai.. Ei.. Öääh. En tiiä. Joku Johnny Depp jos sukupuolta sais vaihtaa XD

>> Millainen kone (tietsikka siis) sinulla on?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2008, 20:10

Acerin pöytätietokone + HP:n kannettava.. kannettava tosin on siskon käytössä just nyt.

>> uskotko keijuihin?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Loka 2008, 15:17

No kyllä juu.. Riippuu tilanteesta ^^

>>Jos osaisit säveltää kuin Hans Zimmer, mitä säveltäisit?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Loka 2008, 17:37

musiikkia :-----DDDDDD duh, no emt. eka varmaan tekisin animaation ja si siihen säveltäisin omat musat :3

>> mitä toivot syntymäpäivä lahjaksi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Loka 2008, 20:43

Kosketinsoittimet (piano on nääs epävireessä ja muutenkin), ja sitten sellaisen Watercolour Studio (tai mikälie) pakkauksen missä on lievästi sanottuna monta eri sävyä värejä, ja kaksi kerrosta.. Derwentin tuote. Eli semmoisia puuvärin tapaisia... Okei unohtakaa xD Agna ei osaa selittää.

>> Paljonko meikkaat? (Tai minne yleensä? Kouluun, juhliin, kaupungille tms)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2008, 11:00

Yleensä pistän meikkivoidetta/puuteria aina kun poistun talosta >_> pitää saada tummat silmänaluset piiloon.. joskus saatan laittaa ripsaria ja kajaalia, jos on jotain erikoista tulossa, mutta siihen se jää. En tykkää käyttää luomivärejä, poskipunaa tai huulipunaa/kiiltoa >_> Johtuu kai siitä etten oo niin naisellinen.. en ees käytä mitään koruja sen takia :D

>> Jos Aksu kuolisi ja siirtäisi TNF:än omistuksen sinulle, ottaisitko sen vastaan?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut