Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Heinä 2011, 23:29

No hyi X`D vaa aivan oikeasti kerranki sai iha tosissaan juosta sitä karkuun ku se hakkas omaa persettään ja kyseli että haluanko ratsastaa !
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 18 Heinä 2011, 23:37

Hyi stana! :'DD Ja sillä luulee naisia saavansa?? Nounounou........
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Heinä 2011, 23:40

INDEED !! kui vajakki voi olla kysympähä vaan
Kitty

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Heinä 2011, 11:27

Karu totuus taisi tulla ZG:ltä o.O
Pitäis olla itsekäs ja sanoa sille että se on moro, mutta en usko että se kestäis jos siltä menis vielä yksikin kaveri.
Ja juu oon ollu sen jätkän kaveri varmaan ekasta luokasta asti, se on vähän vaikiaa lyyä välit noin vaan poikki vaikka ehkä kannattas. Mä vaan ootan sinnikkäästi että se saa jostain tyttöystävän ja sit kaikki on taas ok =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Heinä 2011, 12:05

Hyvä hyvä ZG, siinä oli asennetta. Ja näin me teemme.
Ite ei oo onneks tarvinnu toisaalta epätoivoisista yrityksistä paljon kärsiäkään, tai jos sitä on tullut niin oon yleensä tehnyt kantani varsin selkeästi. HEARTBREAKER.

Ja Minttu, tuskin se tyttöystävää löytää muualta jos se kerran on suhun auttamattomasti kusessa.

Täällähän paistaa btw aurinko. Olin jo samaistunu siihen ajatukseen että koko kesän tulee vettä kun esterin perseestä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Heinä 2011, 12:07

So im loost case if i dont grow balss and start breakin hearts =.= Voi nenä.

Hahaa! Tuu Agna haapaveelle täällä sataa vettä muttei esterin perseestä (ainakaan vielä, tällä hetkellä tihkuttaa)
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Heinä 2011, 12:30

Jos pojat juoksee perässä ni siihen on sillon syy. Kuten ZG jo sano, tykkäätte kummiskin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 19 Heinä 2011, 16:00

Eikö kaikki tykkää, jos heidän perässä juoksee poika. Varsinkin sellainen poika, josta itse pitää vielä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Heinä 2011, 16:40

Joo voiku ois semmone poika mistä tykkää :3
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Heinä 2011, 17:01

Onneksi on \o/ Meenkin tästä tuulettelemasta yhtä nopeesti kuin tulin. Löysin nimittäin niin inspiroivan toiveikkaan taisteluhimoisen soundtrackin että käsikarvat nousee pystyyn, myhahaha.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 19 Heinä 2011, 18:06

Agna kirjoitti:Onneksi on \o/ Meenkin tästä tuulettelemasta yhtä nopeesti kuin tulin. Löysin nimittäin niin inspiroivan toiveikkaan taisteluhimoisen soundtrackin että käsikarvat nousee pystyyn, myhahaha.

Kerros mullekin, hani >8D
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Heinä 2011, 18:08

Yhdyn pappiksen sanoihin, linkitäs tännekki päin =)
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 19 Heinä 2011, 18:19

Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 19 Heinä 2011, 18:34

Sands kirjoitti:Tämä.

katoin koko videon loppuun ja ei hitsi ku silmii ja korvii sattuu :'DD Toi soi sitte loppu päivän päässä
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Heinä 2011, 18:49

Pappis kirjoitti:Kerros mullekin, hani >8D

http://www.youtube.com/watch?v=t4HX1ZwHwzc
En sitten tiedä onko toi niin ihQ vaan sen takia että kävin eilen elokuvissa ja oon siitä vieläkin ihan kikseissä. Ja se on niin kamalan lyhyt. :(

Ja lol, katsoin Sandsin linkistä ensimmäiset 6 sekuntia ja sit ajattelin että ei näin ja pistin pois. :D KUKA VOI KESTÄÄ TUOLLAISTA.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna