Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Tammi 2012, 18:47

I Agree, mulle se on ihan sama onko juttuja ladeltu netissä vai kasvotusten, muttei toisten asioita sais kertoilla.

HOO NOM NOM ! Kahviaa <3 Aksu taitaa olla melkonen kahvittelija ?
Ite teen aina teen kanssa silleen et tukin niin paljon hunajaa siihen ettei niitä pohjia voi juoda Xp Mutta kahvi on nami nami.
Varsinkin Lidlin capuccino jäätelö <3 oh nom
Kitty

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 29 Tammi 2012, 20:55

Voi hienoa. Taitaa olla nyt sitten ero edessä. Kamala episodi ollut koko viime yön ja tän päivän, kiitos Santun baarireissun ja nyt se ei uskalla kohdtata tilannetta vaan piileksii isällänsä. Katsoaan nyt miten käy. Jos ero tulee ni kiva ruveta ettiin uutta kämppää yms.
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Tammi 2012, 21:07

=( Voi ei..... Kumpa nyt saisitte sotkut setvittyä, mutta joskus se ero onkin parempi ratkaisu...
Täällä on yksi kämppäkaveria etsivä, ilmottele jos tarvihet ittelles
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 29 Tammi 2012, 21:32

syaniidi, kauheaa >: minusta tuntuu, ettei sinun pitäisi painostaa häntä kertomaan, koska sen käsityksen minä miehistä olen saanut, että he avautuvat ajallaan, mutta eihän tämä asia minulle kuulu ja koska suurempia yksityiskohtia tapahtuneesta en tiedä/en edes tahdo udella, niin toivotan sinulle vain tsemppiä asian kanssa ja koetahan pärjäillä siellä.
Jos Antalia tähän jotain sanoisi se olisi: miehet ovat sikoja, jätä se. Mutta kyseisen hahmon neuvoa en suosittele laittamaan käytäntöön, hetken hiljaiselo voi olla ihan hyvästä ja se on ihmeiden aikaa. Ties vaikka huomenna löytyy jo ruusupuskaa sun muuta oven takaa. älä luovuta ennenkuin peli kerkeää edes kunnolla alkaa. (:
Templer

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 29 Tammi 2012, 21:35

Tuntuu kyllä tässä tilanteessa aika toivottomalta enää sopia mitään. Herra ei jostain syystä halua tulla kotiin tänään sopimaan ja selvittämään riita kasvotusten. Pitää nyt katsoa mitä tässä tapahtuu...
Missä päin Suomea Kitty asustelet? Mä käyn Helsingissä lukiota niin minnekkään hirveän pitkälle muutto ei onnistuisi :| Äitini asuu Keravalla, mutta sen vuokraemäntä ei anna ottaa koiria taloon...

Huhhuh ku tämmönenki tilanne paukahtaa päälle just ku koeviikot alkaa.
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 29 Tammi 2012, 21:57

Woii.. Sya parka ;( Ihan hirveää~ Oon tosi pahoillani teijän puolesta >.< Toivottavasti saatte välinne selvitettyä~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Tammi 2012, 22:01

Toivottavasti saatte välinne njotenki selvitettyä vaikka ette välttämättä ees jatkais suhdetta, tarkotan nyt vaan että se ette rupea vihottelee toisillenne..
Ja jestas ku on tylsää! pitäs tehä läksyt ja kutoa, mutta ku ei jaksa mut sit ei oo muutakaa tekemistä ku.. >.<
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Tammi 2012, 22:10

Ääh, en saa vastatuksi peleihin X.X

Ja Syalle pahoittelut :( Kyllä se siitä varmaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 29 Tammi 2012, 22:18

Kiitoksia hirveästi kaikille tsemppaajille! Aika todennäköistä että ero tulee, oon jutellut jo kavereiden ja äidin kanssa asiasta ja kaikki sanoo että on parempi nyt erota ettei vasta kymmenen vuoden päästä. Santulla on aina ollut näitä alkoholiongelmia, eikä ne siitä tule loppumaan. Santun isä on alkoholisti (eronnut äidistä) ja tosi kyyninen, suorastaan toivoo että Santulle käy yhtä huonosti ku sille > Santun isä juottaa Santerin aina känniinn, lypsää sen rahat yms. Mietityttää vaan että millanen tää suhde on joskus kymmenen vuoden päästä jos tätä vielä jatkaa. Sitten eroaminenkin on vaikeampaa jos on lapsia tai muuta yhteistä.
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Tammi 2012, 12:07

Aksuuuh! Miten sä saat sellasii pystysuorii kuvii tai Kitty. Ku mä yritin laittaa sellasta joka on alle 10kb ja jotain... Nii se ei ottanu ja ku siin viel sanotaan jossain kohas et se saa ylittää yli100 pixelii.... Olen ulkona ja hukassa auttakaa miua!!

Ja Syalle säälit täältä. Noh se oliki sitsiin.
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 30 Tammi 2012, 12:23

Ota se linkki ulkopuoliseen avatariin, ja laitat siihen "direct link" vaikka photopucketista, niin sen pitäis pelittää. Muista kuitenkin sen kokoon liittyvät säännöt, en itekkään muista ulkoolta kuinka iso se kuva sai olla.

Voi paska, anteeksi nyt vain mutta ahdistaa ihan luvattoman paljon, eilisestä ei mitään mielikuvaa, taas meni kuulema kouluhommia ens jaksolle, koko yö tuli taas paleltua ja hikoiltua, käteen särkee, selkää jomottaa, piirtäminen ei onnistu... AAARGH ! ihan justiinsa napsahtaa lopullisesti...
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Tammi 2012, 12:34

Syalle voimia ja jaksamisia! Kyllä se siitä >:

Kitty, ruumiita ei saa syntyä vieläkään!

Ja Nya, saat suurempia avatareja käyttöösi kun lataat ne ensin jonnekin netin kuvapalveluun, kuten esimerkiksi vaikkapa tinypic, jonne ei tarvitse rekisteröityä erikseen jos kuvia nettiin tahtoo ladata. Sitten vain menet muokkaamaan foorumilla käyttäjätietojasi ja sieltä avatarien säädön kohdalta isket kohtaan "Linkki ulkopuoliseen avatariin" kuvan linkin ja vola \o/ Katso vain sitten, ettei kuva ylitä Aksun määräämiä avatarin max kokoja! Toivottavasti auttoi, sääli jos ei >:

Ja Crimin päivä alkoi lääkärissä käynnillä ja arvatkaas - olihan siellä pöpö. Keuhkoputkentulehduksen minulle luokittelivat >8 Sain onneksi sairaslomaa lisää ja antibioottikuurin. Jospa sitä nyt alkas sitten parantumaan, toivottavasti.
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Tammi 2012, 12:35

Okei. Voisitko lähettää ne ohjeet yksityisviestinä pliis??? Sitten ei tarttis ettii niitä aina täältä. Kiltti Kitty!
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 30 Tammi 2012, 13:09

Avatar eli ava kuvien maksimi mitat ovat tätä nykyä:
130px X 250px

Koosteessahan tuo lukee mikä on maksimi koko.
Ja ohjeita en laita sen takia kun oon niin huono selittämään. Mutta se Direct link on Photobucketissa oikeassa laidassa, klikkaat sitä ja se kopio sen suoran linkin. Sitten meet vaan muokkaamaan käyttäjä tietojas ja laitat "linkki ulkopuoliseen avatariin" kohtaan sen kopioidun suoran linkin.

Mun koneella kyllä pystyy myös tekemään sillai että klikkaa oikealla hiiren napukalla kuvaa ni siihen tulee kopio kuvan url, ja sit saan suoran linkin, mut en tiä toimiiko se kaikissa.

And this is why i should not explain.

Voi Crimson rukkaa =( Koita parantua, ja hyvä että sait lääkkeet jos ei muuta hyvää.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Tammi 2012, 13:48

Nya, mene:

Photobucket tai muu vapaavalinnainen lataussivusto. Sulla nyt on photobucketissa tunnus joten suosittelen käyttämään sitä -> Lataa haluamasi kuva tunnuksellesi -> Valitse kuvan "suora linkki" eri direct link.
Tule TNFän puolelle -> avaa käyttäjätiedot -> scrollaa alas, siellä on avatarin lisäys osio -> heität sen juuri kopioimasi kuvan linkin osoitteen tuohon "Linkki ulkopuoliseen avatariin" kohtaan ja painat lähetä nappia.
And it is all done!
Kuten kanssapelaajat jo muistuttelivat, tarkista aina kuvan koko, ennen kuin sen foorumille länttäät. Muuten kuva poistuu heti, kun ylisuuri ava huomataan.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut