Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 08 Elo 2011, 16:18

Turkinpippurit ovat parhaita. :D

Toivottavasti te kirjoittajat olette kirjoittaneet ylös kaiken, mitä haluatte tapahtuvan ja missä järjestyksessä. Kaikki juonenkäänteet ja alun ja lopun ja sellaiset. Sitten ei tarvitse täyttää kuin alusta siihen ensimmäiseen tapahtumaan ja siitä sitten seuraavaan. Jne. :D Muutenkin, sillä tavalla helposti näkee, että kaikki varmasti on järkevää ja ei tapahdu tyhmiä mokia. Writer's blockit on kyllä hankalia, mutta ei niistä pääse yli kuin yrittämällä. Ehkä voi tehdä jotain muuta, mikä virkistää mielikuvituksen... Tai puhua jollekin muulle siitä kirjasta ja sen juonesta/hahmoista, pompotella ideoita tai jotain?

Itselläkin jokin projekti menossa, mutta se on vain kieli. Siinä on jopa kielioppia valmiina, vau. Tarvitsisi enemmän sanoja ja pitäisi itse opetella sitä paremmin... Ja ehkä oktaalijärjestelmä laskutyyliksi ei ollut kauhean hyvä idea, kun ei tuo matikkapää niin hyvä ole. Hämmennyn kokoajan. :D Mutta ei kymmenjärjestelmässä ole mitään järkeä kyseisille olioille, joille kieltä teen... Onhan niillä vain kahdeksan sormeakin...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Elo 2011, 17:25

En tykänny turkinpippureista ennen ko ZG tuputti niitä mulle.

Kirjottaminen on kivaa. Itte oon luonu kymmeniä tarinoita ja fantasiamaailmoja, mutta mitään en oo jaksanu julkasta, paitsi kavereiden kesken. Piti alkaa uudelleen kirjottamaan vanhoja tekstejä, mutta se on nyt vähän jääny.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 08 Elo 2011, 17:48

No jos julkaisemaan aikoo lähteä, pitää uskoa siihen kirjaan itse aika kovasti. :D Ja saada vielä muutkin uskomaan. Ellei sitten satu vanhemmat sitä kustantamaan, nehän sitten päästävät mitä tahansa läpi... köhhöhchristopherpaoliniköhhöh

Minullekin joku saisi tuputtaa turkinpippureita, olisin iloinen. :<
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Niehku » 08 Elo 2011, 22:18

Huuuuu... Olisi kyllä hienoa, jos oma kirja kustannettaisiin :3 no mutta hei, niputetaan kaikki täältä yhteen ja marssitaan kustantamoon :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Kitty » 08 Elo 2011, 22:20

Tulis varmaan paksumpi kirja kun mitä se metrin paksu runokirja XD Saatas mailman enkka !
Kitty

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Elo 2011, 15:41

Metrin paksu runokirja? O____O kuka sellasen on väsännyt?
Niehku

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Elo 2011, 15:53

En enään muista mutta siitä oli joskus uutisissa et se on jossai hesan tai turun lukiossa.
Oisko siitä jtn puol vuotta tai sinneppäin en muista tarkalleen
Kitty

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Elo 2011, 17:38

Aaah... No mutta herra jestas! :D en oo näköjään ollut (taas) kuulolla mistään maailmanmenosta, saati Suomen... :'3
Niehku

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Elo 2011, 17:40

Meh, ei sitä aina tarvikkaan olla =D Lol mul on huomenna eka koulupäivä amikses enkä ees tiä tarkalleen missä se koulu on X`D
Kitty

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Elo 2011, 17:46

Aaah, miulla alkaa torstaina amis :'D meen tokalle vuodelle, enkä minä tai ketkään muutkaan kanssaoppilaat ole varmoja edes koulusta... Siis ku se meni remonttiin se toinen koulu, jonne meijjän pitäs nyt mennä, mut ei olla varmoja, onko se remontti valmis, vai palataanko siihen tuttuun paikkaan? Aloituspäivän kellonajasta ja luokasta ei myöskään oo mitään ilmotettu xD

Että joo... Mutta onnea vain siullekki ku alotat uuden opinahjon! :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Elo 2011, 17:50

Thanks ! Ja sullakin siis menee hyvin =DD
Aika koomista sinänsä, opiskelen kolmepäivää (jos löydän oikean koulun) autonasentajaksi, sitten soveltuvuuskokeisiin teatterilinjalle ja jos hyvin käy niin meen sitten sinne.
Kitty

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Elo 2011, 17:53

Aaa! Mielenkiintosta :D mut autonasentaja ja teatterilinja poikkeaa aika lailla toisistaan...? Miulla oli joskus viime vuonna 2 pääsykoetta sisustuspuolelle ja grafiikka/valokuvaus puolelle ja mokasin molemmat :'D no, sitteppä marssin kokkipuolelle :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Elo 2011, 18:01

Juu mä oon tämmönen sekalainen otus näissä hommissa, mihin oon kaikenkaikkiaan hakenu: Lukio, Autonasentaja, Pukuompelija, Teatterilinja ja Taidekkoulu. =D Piti pistää vähän kaikkialle ja kattoo mitä tulee, autonasentaja tuli sobe..
Kitty

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Elo 2011, 18:07

Voi, mie en ees hakenu lukioon :D en miusta sellaseen oo, tulisin hulluks niiku meinasin tulla jo ylä-asteella :'D mutta eihän se autonasentajakaan tietenkään mikään huono valinta oo! Hyvä palkka ja autojen räpläämistä xD
Niehku

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Elo 2011, 18:18

Mun tuurilla ja suurilla taidoillani ensimmäiset 20 sekuntia hallissa ja räjäytän jotain.
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut