Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Elo 2011, 18:30

Herranen aika kun tääl tapahtuu ja paljon o.o Paljon aktiivisia uusia käyttäjiä, siinä varmaan syy. No terveeks vaan täältäkin epäaktiivisesta päästä.

Epäaktiivisuudesta puheenollen, koetampa olla kiltti tyttö ja päästä siitä eroon.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Etta » 09 Elo 2011, 19:21

Hiphei, onneksi en ole ainoa jolle lukio olisi todennäkösesti ollu pelkkää puuta. Minulla alkaa ens viikon maanantaina tosiaan amiskan kolmas ja vika vuosi media-assarilinjalla. :0
Etta

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Elo 2011, 19:37

Dakum, ihan mielenkiinnosta kysyn, että asutko Pirkanmaalla? En nimittäin tiedä, että muualla päin Suomea olisi sisustusalaa kuin Lempäälässä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Elo 2011, 19:55

En asu :D se sisustusala oli painottunut umm.. siis johonkin vähän arkkitehtuurimaiseen :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Elo 2011, 20:10

:| Voih olen ulkona aiheesta jälleen :D
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 09 Elo 2011, 22:32

Ai, muitakin (tulevia tässä tapauksessa) työttömiä media-assareita löytyy. :D No, tervetuloa joukkoon vaan, sossun luukulla tavataan...

...Kuulostaa aika tyhmältä omasta suustani, kun töitä tällä hetkellä on, mutta kyllä sekin tilanne korjaantuu tässä pian. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Elo 2011, 07:28

HUOMENTA IHMISET! KELLO ON PUOLI KAHDEKSAN JA MINÄ EN SAA UNTA!
Eikä olisi edes tarve olla hereillä!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 10 Elo 2011, 10:27

Ja ammattivinkki minulta: Älkää kouluttautuko koneistajiksi. Tältä alalta ette saa töitä, koska koneet syrjäyttävät ihmisen pikapuoliin tämän alan pajoilla.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Elo 2011, 11:21

Jey ! Eka koulupäivä oli ja meni hyvinkään amiksessa ! Tunnen itseni ala-asteelaiseksi.
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 10 Elo 2011, 15:38

No sitähän se amis onkin, odota vain, kunnes äidinkieli alkaa... :D

"Mikä alkaa pienellä alkukirjaimella?" "..." "......" "....hevonen."
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Elo 2011, 18:20

En yllättyis =D

Hehee koitan piirtää pin up kuvaa kiitokseksi kun sain lasit lahjaksi yheltä kaverilta =3
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Elo 2011, 18:36

Minulla alkaa vasta huomenna koulu (::
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 10 Elo 2011, 22:05

Aika monella alkaa vasta huomenna koulu =) Lucky ones, kind of.

Meheheheh oon taas kyhäämässä uutta hahmoa @.@ MAKE ME STOP ! Mutta vaikka ajatuskin siitä että lykkäisin sen tänne seikkailemaan houkuttaan niiiin paljon että kohta se oikeesti tulee tänne, niin koitan kuitenkin tehä sen yhelle toiselle sivulle.
Kitty

ViestiKirjoittaja Ay » 10 Elo 2011, 22:44

Mitä!!!???

Minulla alkoi jo maanantaina. Aaaaa
Ihan tyhmä luokka meillä on.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ros » 11 Elo 2011, 07:40

Minulla alkaa 23. päivä :'3
Ros

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut