Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Helmi 2012, 11:39

Ai nii ku minkälaisista? :)
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Helmi 2012, 14:22

Mä näin pienenä ihan hirveesti painajaisia enkä pystyny nukkuu melkee yhtää, mut nykyää en yleensä nää hirveesti mitää painaisia ja vaik nään nii ne on yleensä aik naurettavii :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Helmi 2012, 15:33

Painajaisia - mä en muuta nääkään ;_____;

Varsin ketuttaa kun äitini ei jaksanut olla reilu .. ei jaksanut käydä hoitamassa minulle muutamaa asiaa niin nyt joutuu itse sitten lähtemään tuonne -30 asteen pakkaseen ravaamaan 8< Ja rintaan sattuu tuon keuhkoputkentulehuksen takia aivan peevelisti nyt jostain syystä D:
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Helmi 2012, 15:58

=( Crismon poloinen

Yhh, ratsastus tunnitkin peruttiin purevan pakkasen takia :'(

Hihih, tein mun kaverille kirjeen, mikä ongelma ? Kaveri ei itekkään muista mikä sen osote on XD
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Helmi 2012, 16:02

Näin pienenä kaikennäkösiä painajaisia. Pahimmat oli niitä ko heräsin painajaisesta ja sit tuli niitä harhakuva uni painajais örrimörri sekunnin murto-osa harhoja. Kerrossängyn yläpedissä ku nukuin ni yleisin harhakuva oli se, et jokin olento roikku siinä sängyn jalkopäädyn kohdalla katossa ja sihisi. Yleensä sillä olennolla oli ai-ain kasvot, kera terävien hampaiden.
sitten ihmeteltiin miks halusin nukkua yövalo päällä.

Aaah, pajalla sai taas kahvia. Nyt ei tarvii itte keittää kauheesti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 02 Helmi 2012, 16:06

No hyi hyi =(

Painajaiset on ihan hirveitä !
Onneks mulla harvemmin tulee painajaiset heräämisen jälkeen kummittelemaan. Tosin sillon kun mullakin oli parvisänky ja toisessa päässä huonetta oli th juliste jossa Bill istu valkonen takki päällä mustine hiuksineen, ni joka kerta ku sammutin valot alko näyttää siltä että se hahmo siinä julisteessa muuttuu, ja valuu ulos siitä julisteesta mun huoneeseen. Sillon revittiin julisteet aamulla alas ja WHUM takkatuleen lämmittämään.

Oon kuullu semmosen kikka kakkosen, että jos näät painajaista, piirrä se hahmo mikä sulle unissa kummittelee paperille, revi sitten se paperi ja polta palaset. (taikauskoa) Mutta suottaapi olla et toimii, va suottaapi olla olemata
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Helmi 2012, 16:46

Aksutar kirjoitti:Kiitos lotdow, kun uudella hahmoesittelylläsi muistutit minua lapsuuteni painajaisista.

Ole niin hyvä, oi mighty ylijumala! musta se on söpö...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 02 Helmi 2012, 17:25

Et ole Aksu ainoa. Itselläni tosin muutaman kerran mennyt asteen pidemmälle nuo harhakuvamaailmat ja sellaiset. Muistan nimittäin pari tapausta. Kerran sänkyni jalkopään ohi kiisi intiaanilauma ulisten ja tomahawkit ojossa. Toinen selkeä muistikuva oli, että seisoin vessanpöntön kannella(lol) ja katsoessani alas siellä oli paljon ihmisiä, jokainen sonnustautuneena renesanssin aikaisiin vaatteisiin. Muistan selkeästi yhä ne hurraa huudot mitä siinä "unessa" kuului.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Helmi 2012, 19:15

Lotdow kirjoitti:musta se on söpö...

Mustakin! *awesomeface*

Huomenna matka kohti Aholansaarta, hihiiii :3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Helmi 2012, 20:10

Tää on tämmönen ulkonäössä Lalezzin sukulainen.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Helmi 2012, 20:38

Olen masentunut~ Katsoin erään animen loppuun ja se loppui niin surullisesti~ TAT Nyt kuuntelen iloisia/pervoja/outoja biisejä jotta tulisin vähän paremmalle tuulelle enkä kuolisi tähän tuolille ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Helmi 2012, 20:48

Lotdow kirjoitti:Tää on tämmönen ulkonäössä Lalezzin sukulainen.

...Seriously, no. Lelacã on mato ja Pad on pörrönen ilveslepakkomopsi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 02 Helmi 2012, 20:54

mopsi

Mun kaveri sano meijä lv:lle et se näyttää ihan mopsilta ja sit meijä ope oli vaa sillee "Kuka se on? O_o". Naurettiin koska se oikeesti näyttää ihan siltä :D Se on kyl sen vastakohta, mutta silti :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Helmi 2012, 21:29

No örrimörri se on kuitenkin D:
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Helmi 2012, 21:51

Lotscreamin uusi hahmo on jotenki ihana o3o Oon kattellu noita kuvia vaikka kui kauan ja alan hiljattain olla niissä tuumin että haluan tuollaisen itelleni! Pitäis turhat vierailjat ainakin loitolla >D

MUTTA TERVEHTIKÄÄ TOISTA HALTIOIDEN VALLANPITÄJÄÄ HERRA KREIVI CÚTHALIONIA \o/ .. en oo varmaan ikinä tehny mitään hahmoa yhtä nopeesti ko tuota :'D
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut