Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lazu » 16 Loka 2008, 09:04

Haha, hupaisa : D harmi, ettei ollut kuvaa, olis ollu kiva nähdä : <
Noita kyllä löytyy vähän jokaisesta ropesta. Huvittavaa.

Meh, väsyttää. Heräsin seitsemältä.
Lazu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Loka 2008, 12:23

no, kävin kattomassa ton "kaunishaltia"n kuvia bucketissa niin sieltä löyty vaan kaks paavo pesusienen kuvaa.. surprise.

muokin väsyttää =_= vaikka heräsin tasan 22 minuuttia sitten, mutta ku eilinen veny toosi pitkään.. menin nukkumaan vasta joskus neljän aikaan. Tänään ajattelin kyllä ryhditäytyä ja vastailla päivän mittaan kaikkiin ropeihin.. vaikka menis sitten koko päivä >_>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Loka 2008, 16:10

Eli Agna sai JÄLLEEN tietokonekiellon, eikä saa viikkoon vastailtua peleihin. Ay ja Lazu voivat tiputtaa Julianan pois jos eivät jaksa odotella, kun en ollut pelannut kuin yhden kerran siinä pelissä ^_^
Koitan päästä joku päivä vaikka kirjastosta vastailemaan, jos aikaa riittää.

Kaverin koneelta pistin tämän viestin, jos joku jäi miettimään.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Loka 2008, 16:30

OooOoow.. agna on tuhma tyttö jos kerran noin pahoja rangaistuksia saa Dx mä en varmaan kestäis viikkoo ilman konetta.. paitsi tietenkin jos oltais jossain matkalla tai jtn muuta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Loka 2008, 21:58

Agna is tänään bäk, mutta arvatkaa jaksaako hän vastata päästessään näin myöhään koneelle? =__=
Ei jaksa... Vaikka yrittikin. Vastauksesta ei vaan tullut järkeenkäypä c(: juniori pyytää anteeksi ja painuu nukkumaan, kunhan kävi häiriköimässä niin että sai oltua tyytyväinen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Loka 2008, 09:30

yay \o/ aksunkin pitäis taas vastailla.. alku viikosta ja viikonloppuna oli melkonen inspis aalto mut nyt se taas katos.. no, kai se tästä ^-^

ja nyt sitten lääkäriin.. mä en yhtään tykkää käydä lääkärissä >_> mulla on huonoja kokemuksia niistä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 22 Loka 2008, 18:43

Ei mullakaan vastailu suju, TET väsyttää liikaa. Randoll, Ay ja Aksu saa odottaa vuorojaan hiukan. Saa nähdä ehdinkö huomennakaan vastaamaan, mutta yritän ainakin vastata. Saa nähdä sitten mihin mää sitten vastaan, jos ehdin.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Loka 2008, 20:27

Minakalaisen TET työn sinä olet ottanut, kun noin rakkaa? Ainakin minun TET viikkoni oli rentomaista.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Loka 2008, 17:36

uaaaaaagh, jälleen kerran on ihan naatti olo työharjottelun jälkeen T_T jalat ihan tohjona.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Zaubares » 24 Loka 2008, 13:40

Menin iskän työpaikalle Tamfelttiin. Ei se vielä syyslomaa edeltävällä viikolla niin rankkaa ollut, piti vain pyöritellä papereita ja lajitella niitä, mutta nyt pääsin IT-osastolle ja jouduin kanniskelemaan ikivanhoja tietokoneiden keskusyksiköitä ja näyttöjä. Kolme päivää kun niitä kanniskelee, niin alkaa väsyttää. Puhumattakaan niistä "tyhjistä" tulostimien värikaseteista, jotka piti ensin rahdata tehtaan toiseen päähän ja sitten lajitella kaatopaikkaa varten. Mun housut ja paita on vielä kuukauden pesukoneessa niiden jälkeen.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2008, 11:54

ouchii. No mä oon löytytexsillä varaston "kovalla" puolella niin joudun kantamaan laatikoita päivät pitkät ja purkamaan lastia hyllyihin... ja kovalla puolella tarkoitetaan tavara ja kemikaali puolta >_> ei oo kivaa kantaa pesuaine paketteja hyllyihin, ne painaa ku synti! saatika sitten koiran murkina pussit.
Näin taas vaihteeks jotain ihan sekoa unta TNF:ään liittyen... en ees muista keiden kaikkien hahmoja siellä hyppi, mutta omat hahmot ainakin tunnistin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lazu » 27 Loka 2008, 18:37

Haa, enpä ole oikein ollut tietoinen mistään. Ihmettelin pitkään tuossa pelissäkin, että miksi me Agnan yli hypättiin.

Voi teitä, mä kikkailin itelleni ihan älyhelpon jakson, vaan viis kurssia, joten yhtenä päivänä on keskimäärin kolmea ainetta. Tiistai on poikkeus, silloin on kaks tuntia ja keskiviikko poikkeus kanssa, sillon neljä tuntia.

Mantsa on tylsää, tiesittekös. Etenkin, kun opettaja on ihan hulluna karttoihin.
Lazu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Loka 2008, 19:10

Matikkakin on tylsää, jos opettaja on hulluna laskuihin ja saa jotain kiksejä siellä taululla kirjottaessaan.. kukaan ei ees kuuntele sitä mut silti se laskee siellä ihan kympillä ja päästelee outoja äännähdyksiä.. ei siinä, ihan kivahan sen kaljua takaraivoa on kattella >8D joku päivä vielä piirrän sen takaraivoon jotain.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Loka 2008, 10:47

Sen sijaan minulla menee myös omalla tunnilla, opettaja matikka kaava niin sekava, että saa selvää. Että osaisi pistää omaan vihkoon sen helpoimmin, että itse tajuaa. Lopuksi ei tajua, mitä oli laskennut. Ei ole edes matematiikin kirjaa. Tunnilla ioiskeltiin hevosten rehun laskemista mikä on hyvin ärsyttävää ja epä selvää, kun opettaja puhuu sanoo asian mutkastikkaasti. Harmi hänellä ei ole kaljulaisinkaan, kun on nainen opettejana.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2008, 16:13

ANTEEEKSI! kaikki joiden kanssa mulla on pelejä kesken T_T nyt kävi niin että eilen mun PITI vastata kaikkiin, mutta kotikoneen netti päätti sitten heittää veivin ja korjaantui vasta tänään. Tästä johtuen vastaukset venyvät nyt hieman, koska en yksinkertaisesti jaksa/kerkeä viikolla vastaamaan ropeihin x_x mutta viikonloppuna sitten :)
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut