Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Niehku » 12 Elo 2011, 19:48

Miulla on ollu tuo Wacom jo suunnilleen vuoden, toiminut moitteettomasti :3 vaikka tää onkin pieni, A5, maksaa sen 80-90e, muistaakseni... :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Sands » 12 Elo 2011, 21:36

Hah, kuinkahan pitkään minulla on ollut tuo Trustin pöytä... :D Niin kauan siitä on, että silloin kun kaupoissa kiertelin sellaista etsimässä ja kysymässä, kaikki olivat vain ihan hämmentyneitä ja kysyivät mikä ihme se sellainen on. :>

Ähh ei huvita enää piirtää, enkä pääse sinne kauppaan asti ostamaan sitä patteria, vaikka kauppa tuossa ihan vieressä onkin. Nyt himottaa SCIENCE!! ja tuon yhden kartan ilmaston miettiminen...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Etta » 12 Elo 2011, 22:18

Piirtopöydistä vielä sen verran, että ostakaa ihmiset ehottomasti Wacom. Laatu maksaa. Mulla on nyt ainakin kaks ja puoli vuotta vanha vehje, A5, ja hyvin pelaa. Toisessa kynän lisänapeista oli jotain onkelmaa tässä hetki sitten, mutta vaihdoin tablen asetuksia ja pistin napin vaan pois käytöstä. Muuten toimii moitteettomasti. (:
Etta

ViestiKirjoittaja Sands » 12 Elo 2011, 22:50

Ostettaisiinhan me, mutta kun sitä eletään tässä vedellä ja leivällä... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Etta » 12 Elo 2011, 23:50

Hus torille myymään herneitä ja mansikoita. :')
Etta

ViestiKirjoittaja Dogster » 13 Elo 2011, 08:14

Täällä te vaan mietitte Wacomejen ja Trustejen käyttöä... Itsellä parinkympin halppislaite ollut tässä jo jonkin aikaa, ja hyvin toimii vieläkin. Kynä vähän kärsinyt, mutta hyvin toimii sekin :'D Enkä minä mitään merkkituotetta tahdo, vaikka alkuperäinen suunnitelma olikin että tämä lähtee heti kun saadaan tarpeeksi rahaa kasaan jotain hyvälaatuista varten, mutta kun olen kiintynyt tuohon pikkuiseen jo...

Koulurytmiin totuttelua vapaapäivinä. Yökylässä ollut kaverini koetti pelata yöllä kun nukuin, mutta heräsinkin ja sihahdin että äkkiä se kone kiinni tai alkaa tapahtua :'D Sammu minuutin päästä (että pääsi tallettamaan)... Ja minullahan on tämä ongelma, että heräilen keskellä yötä ja sitten ei tule unta seuraavaan tuntiin. Nyt tuo mun kaveri loikoaa sohvalla kettuuntuneen väsyneenä, kun pistin musiikkia soimaan :'DD Niih kannattiko valvoa kun kerran sanoin et aikasin mennään nukkumaan murrur.

Ja nyt alkoi häiritsemään, viimeviestikin oli melkoisen pitkä...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sands » 13 Elo 2011, 12:39

En minä niitä Trusteja miksikään kovin merkkituotteiksi kutsuisi... :D

Millainen pöytä sieltä sitten löytyy, kun noin halpa oli? Vai onko se aika pieni? Kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta niille, jotka tahtovat vain saada tuntumaa piirtopöytään, muttei ole rahaa kauheasti. Ellei siihen sitten tykästy niin paljon, ettei tahdo vaihtaa "parempaan", niin kuin sinun tapauksessa. :> Ihan samahan se on loppujen lopuksi on, millainen se pöytä on, jos itsestä se tuntuu hyvältä. Wacomilla yleensä on sitten enemmän kaikkia säätöjä tosin, joten sitä tuntoa siihen pöytään pystyy muokkaamaan...

Aamupalaksi eilisen pizzan jämät, jes. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Dogster » 13 Elo 2011, 12:57

On tää kyl melko pikkanen, 10X14 cm. Ja kyseessähän oli ainoastaan harjoitusta varten hommattu pöytä, sukulaiset kun lupailivat ostaa kalliimman heti kun olen varma, että hallitsen piirtopöydällä tuhertelun. Kyseessä on Geniuksen EasyPen I405, hintaa oli 25 euroa kun hommasin (tätini maksoi postikulut :'D). Ja luulin että menisi vajaassa vuodessa rikki ainakin omalla tahdillani, mutta hyvinhän tämä kestää :'D

Ja tuossa polvellahan pikkuiseni koko ajan istuukin, jotenkin luontevasti se siihen solahtaa...

Aamiaiseksi ranskalaisia ja lihapullia kaverin laskuun u,u
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sands » 13 Elo 2011, 18:27

Mhhm, tein vohveleita. Hyviä tuli.

...Nyt tuolla on kauhea läjä syömättömiä vohveleita, söin jo niin paljon, etten jaksa enää... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Elo 2011, 19:37

Postitat vohevelit TNFän käyttäjille.
Odotan yhä että Ivy postittais mulle vohvelin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Etta » 14 Elo 2011, 13:57

Minullekin vohveleita, kiitos.
Etta

ViestiKirjoittaja Niehku » 14 Elo 2011, 15:11

Naam, vohveleita :3 täällä on tullu syötyy vanilijajäätellöö mustikoiden kera <3 tänä kesänä on tullu niistä hyvä sato, mut onneks porukat on hoitanu keräämisen ja minä syömisen :D en oikeesti tykkää marjojen poimisesta... Todella tylsää touhua ja karhut metässä huuu...
Niehku

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Elo 2011, 17:16

JAY! Tuli juuri avattua astianpesukone kesken pesun... pitäisi ehkä ajatellakin joskus... D:
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Elo 2011, 17:27

Tuliko vettä ulos? :D oon itekki tehny nii melkein. oon viime tipassa tajunnu et se pesee. Huh! Ois tullu piiitkää möllötys kausi mulle.

Mullekki niitä vohveleita! ei oo mitää syötävää mulla!
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Elo 2011, 17:35

Kyl sitä roiskahti mun kädelle, mutta ei sitä suuremmin ollut... Ehkä juuri sellainen kuivaus juttu meineillään, en tiedä. ;)

Minulle vohveleita, kiitos ei. Ei houkuta tällä hetkellä mikään.. :d
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut