Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Elo 2011, 18:56

öhh.. mää ku luulin et se kaikki vesi ois tullu alas samantien mut ei se sit tullukkaa.. Mulle tuplasti voheveleita(en kirjoittanut kirjotus virhettä vaan kirjotin tahallani noin) <-- sanoin vaan ku useimmat luulee et teen kirjotusvirheitä :D Mul ei oo mitään muutakaa syötävää
Demintty

ViestiKirjoittaja Sands » 15 Elo 2011, 19:18

On tässä nyt tullut syötyä vohveleita kolme päivää. :D Ei ehkä tarvitse ihan heti tehdä uudestaan...
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Elo 2011, 21:24

Eikö tee kelpaa?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Elo 2011, 21:33

Juon teetä vain kun haluan vaikuttaa sivistyneeltä (käytän monokkelia samalla totta kai).
Kahvia kun haluun pysyä hereillä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 16 Elo 2011, 16:41

mää juon kahvia huvikseni ja teetä sillon kun on virtaa. Teen tekemiseen menee niin kauan nii pitää olla tarpeeksi virtaa et jaksaa tehä sen xD mut nyt tekee mieli aivan hitosti muroja! En tiiä mistä se tuli mut tarviiin muroja!
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Elo 2011, 18:18

Sana nimeltä monokkeli teki päivästäni yhtäkkiä paremman. All heil the monoccccccels.

Vohveli olisi kelvannut tännekin ja kahvi on ehkä kamalinta juotavaa mitä maailmassa tiedän. Heti kaiken alkoholin jälkeen tosin. I prefer tea!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Elo 2011, 19:18

En juo kahvia, enkä teetä, joten pistän paremmaksi kaikille >:) No joo... kahvi ei mene alas sitten millään, mutta tee menee jos on pakko, kuten oli venäjällä, käytiin koulun kaa, niin siellä oli teetä, se oli suberhyber kuumaa ja ei saanut sokeria/maitoa lisänä kahvi maku oli lähellä sontaa. Eli ei ole teestä hyviä muistoja... =_=
Templer

ViestiKirjoittaja Etta » 16 Elo 2011, 19:20

Eikö tee muka valmistu ihan helposti? Vesi vaan hellalle kiehumaan ja sen jälkeen teepussi sinne kupposeen, maitoa ja hunajaa sekaan niin tulee nam. (:
Etta

ViestiKirjoittaja Niehku » 16 Elo 2011, 20:27

Meikä litkii kahvia huvikseen/rutiini/väsymykseen, ilman sitä ei vain voi elää <3 teekin kelpaa jos ei ole kahvia, mutta pitää olla maitoa ja hunajaa :3 ja kahvissa kans maitoo.

Joskus laitan kaakaojauhetta kahviin... Pieni makea ja hyvä sellainen :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Demintty » 16 Elo 2011, 21:17

nii oon joko laiska tai sit tee ei oo mun juttu@_@ Mut uskon et se johtuu laiskuudesta, mut enmää perin pohjasin oo kuiteskaa laiska :D siis käyn joka aamu koirien kaa lenkillä ja sit sen jälkee aamukahvit: Nam! Nii ja määki laitan joskus kaakaojauhetta teehen..: Jnam!
Demintty

ViestiKirjoittaja Sands » 17 Elo 2011, 19:33

Onnistuinkohan murtamaan varpaan. Ihan mustelmilla ja siihen sattuu kovasti. Kai sitä pitäisi jossain käydä sitä näyttämässä, jos kipu jatkuu... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Elo 2011, 19:43

Varpaista ja kivusta puheen ollen. Mulla on varmaan toisen isovarpaan sisällä jotain jännää, kun pinnassa näkyy mustaa/harmaata ja jos siihe kohtaa tökkii nii tuntuu vihlova kipu. Jos se on mätää niin tuttujuttu.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 18 Elo 2011, 15:54

Mätää... kuulostaa niin ihanalta. 8| Onneksi itse olen ihaan terve (::
Mites teillä on muuten koulussa/töissä mennyt? (:
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Elo 2011, 14:18

Aijai, ompas paljon telottuja varpaita.
Mulla ainakin mennee toosi hyvin koulussa =D Amikses on niin kivaa <3 Tänään koin riemuvoiton kun sain mennä auton alle maata ja ettiä sieltä moottorin alle jonnekkin putkien väliin juuttuneen ruuvin no minähän sen löysin kaverin opastuksella ja sain sen pois ! Se oli kivaa =)
Sitten taisin saada uuden lempinimen = Pinkki, mun hiukset on pinkit ja mun luokal on toinen samanniminen tyti niin musta tuli Pinkki ja siitä Koukku =D Kyllä on ihanaa elämää vaikka vähän väsyttää.
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut