Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 03 Helmi 2012, 21:39

Eipäs.

Täällä puhutaan juustopalloista.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Helmi 2012, 21:58

Seriously?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Pappis » 03 Helmi 2012, 22:37

Mieleni tekisi popkornia
Pappis

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 03 Helmi 2012, 22:37

Mun tekee mieli kaakaota.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Helmi 2012, 23:06

LOOLOLOLOLOLOLOL! Toi Pappiksen video XD Kuolen! HAHAHAAA!
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 04 Helmi 2012, 03:57

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAW!

Terveisiä vaan Jykylästä, Reckless Love teki sen taas! Aivan mahtava meno taas kerran, kaikki miun lempibiisit korkealta ja kovaa! Tosin huomasi kyllä että poijaat olivat pitkän ja uuvuttavan reissun tehneet, sanat unohtuivat Ollilta useammin kuin kerran, raukka =D
Keikka muistutti minnuu myös siitä, miksi vihaan niitä niin paljon. Vaadin kaikkien yli-innokkaiden fanityttöjen hirttämistä! Yhdessä kohtaa joku kaksikko aloitti ihan tappelemisen syystä jota en tunne, ja toisessa kohdin amatsoni naiseksi alkoi repiä miun kättä kun muka yritin etuilla (vaikka ko. naisihminen oli kyllä ihan itse kiilannut minut). Päästiin kyllä loppuviimein sopuun, mutta siitä huolimatta. Jestas.
Toinen mitä jäin ihmettelemään.... mikä piru niissä miun haaroissa kiehtoo niin että joka ikisessä baarissa joku tulee hinkkaamaan itseään tai kättään niitä vasten?! Ainakin kolme kertaa joku on tullut kursailematta kouraisemaan kun tahtoi selvittää kumpiakos sitä tämän androgyynin naaman takana ollaan, ja nyt vaikka miten pitkään oli jonkun tytöt persii etumuksessa kiinni. Ei ole erityisen miellyttävä tunne, voin kertoa.
Mutta! Sain Pepen nimmarin (loput hankinnassa) ja RL-paidan! Illan kruunasi DJ joka soitti pyynnöstäni David Bowien Rebel Rebelin keikan loputtua. Hehee.
Ja yögrillin makkaraperunat maistuvat harvinaisen hyviltä näin kolmelta aamuyöstä. 30 astetta pakkasta kun tultiin, meinasi koivet jäätyä.
[/selitys]

Nyt harlekiini on onnellinen. Vielä jos olisi bändille päässyt enempi juttelemaan, mutten kehannut tunkea. Ens kerralla sitten. Nyt syön ^^
harlekiini

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 09:02

Voi harlekiini parkaa :D Nauroin~ Anteeksi~ Mutta hyvä jos muuten meni hyvin :>
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Helmi 2012, 12:09

Olet mies, oisit lyönyt. Mutta eihän väkivalta ratkaise mitään ?
En minä tiä.

Heh, oon ollu kahella keikalla, joskus seittemän vuotta sitten tiktakin keikalla, ja pari vuotta sitten jokelassa, peruspoikia kuuntelemassa, tiktakin keikalla ohitettiin ovelasti ja päästiin lopulta eturiviin, ja jokelassa oli vaan niin vähän porukkaa ettei tarvinu kiilailla jos halus "eturiviin" eli jonkun toisen viereen.
Hauskaa on ollu kuitenkin.

Hmm, Harlekiinin hartioihin vielä palaten, niistä tuli mieleen meijän koulusta yks poika joka näyttää takaaltapäin (ja vähän edestäkin) lesbolta.
Hupaisaa kun mies on kurvikkaampi ku suurin osa naisista <3
Kitty

ViestiKirjoittaja harlekiini » 04 Helmi 2012, 14:05

Kitty kirjoitti:Olet mies, oisit lyönyt.

Hmm, Harlekiinin hartioihin vielä palaten,

En tykkää lyödä ihmisiä, ja nämäkin olivat minun ikäisiäni tai minua nuorempia naisia, joten sekin nyt vaikutti (minkä lisäksi useimmat kohtaamani raivostuneet naiset ovat niin pirunmoisia kynsiensä kanssa niin ettei siinä uskalla kuin yrittää pitää etäisyyttä x) ). Yksi oli kyllä mies, sille nyt tulikin annettua palautetta.

Ja tosiaan puhe oli haaravälistä, ei hartioista....eihän hartioiden koskettamisessa mitään pahaa ole, mutta kun käsi/lantio/muu ruumiinosa hinkkaa sepalusta niin se onkin jo toinen juttu ='DDDD
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Helmi 2012, 14:28

niistä tuli mieleen meijän koulusta yks poika joka näyttää takaaltapäin (ja vähän edestäkin) lesbolta.

Miltä näyttää lesbo? Onko niillekin jotkut ulkonäkökriteerit?
Meinaat varmaan että kyseinen uros muistuttaa erehdyttävästi naarasta.

Itse en myönnä käsieni eksyvän seurustelukumppanin ruumiinosia etsimään. Mutta kyseessä onkin kumppani, ei ventovieras Harlekiini.
Jotain häpyä pitäis nyky-yhteiskunnassa olla ton lääppimisen suhteen. Tosin tässä suomalaisessa yhteiskunnassa ei yksinkeraisesti vaan mennä ja kysytä toiselta "OOTKO SÄÄ TYTTÖ VAI POIKA?!" se pitää jörri naamalla pokkana mennä kouraseen ja todeta itte, löytyykö sieltä ahjo vai rauta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Helmi 2012, 14:43

Oho =D Se on kato tämä lukemisen jalo taito =__=

Mutta joo siis se näyttää semmoselta naiselta, vaikka on mies, ja se vaan, en tiedä. Joo, Aksu sen sano järkevämmin =D Uros joka näyttää naaraalta.

Phew, kommunikointi on päivä päivältä vaikeampaa tällä älykkyys osamäärällä =O
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 04 Helmi 2012, 14:54

Heei~ Tuli muuten mieleen et näin yöllä joskus 1 aikaan (heräsin sen unen jälkeen) Aksusta, Kittystä, Harlekiinista ja Lotdowista unta O_o Tosin koska en tiedä minkänäkösiä te ootte niin olitte vaan jtn randomeita ja teijän nimet oli ihan noi mitkä teil on tääl. Mut nii en muista kunnol mitä siin tapahtu, mut oltiin Manga Cafessa :DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja jester » 04 Helmi 2012, 15:07

Harkitsin hesaan menoa mutta olin liian laiska, hitsi vieköön. Ventuksen maininta sai vielä sellasen "vois mennä manga cafessa käymään"- fiiliksen D8
Mutta kello on jo kaksi, ainut mihin saan itseni lähtemään on koirab kanssa lenkille...

Mulle on sanottu että näytän takaapäin jätkältä, erehdys korjautuu tosin heti jos satun kääntymään ympäri :p
Hyvä niin, kaikki voivat pitää kädet itsellään ja mun ei tarvi saada mitään kohtausta. Eiks suomalaisten pitäs yleensä olla niitä jotka tykkää muutenkin pitää oman tilansa itsellään?

Ja ainoat keikat joilla mä käyn, on sellaset joista saa rahaa.
jester

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Helmi 2012, 15:08

Mä nään melko usein unta TNFän pelaajakaartista. Mutta kuten Ventuskin, en tiedä miltä - kaikki - näyttää, ni ootte si jonkun mieleenpainuvimman hahmonne näkönen. Esim Suski on aina Kalma, Harlekiini on Farre, Ivy - vaikka tiedän tasantarkkaan miltä se näyttää - on Ophelia.

Ja ainoat keikat joilla mä käyn, on sellaset joista saa rahaa.

The spirit of awesomeness.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut