Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 20:56

Aksusta tuli just mun jumala ! Ahhh, miltei rakastun =D
Ja pappis on kyllä niin pro piirtään että kateeksi käy =(
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Elo 2011, 21:40

Kiva tulin suihkusta ja ripsarit levinneenä viis senttii silmien alapuolelle -.- Mut ette te saa olla nui pelottavia! Mää oisin halunnu nähä taas sellase kivan unen teistä mut nyt nään varmaa sellasii mustii angstaavia tyyppejä jotka paljoo yhtä tyyppiä :D Ja ei sille voi mitään et unissa näkee "kaikki" söpöinä ':) Mut jos mun on pakko nii kyl määki palvon aksua :D oon onnellinen ku en oo unimörkö tai demoni :3
Viimeksi muokannut Demintty päivämäärä 23 Elo 2011, 21:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Elo 2011, 21:45

Osaan mä söpökin olla :3
ZGn mielestä se on söpöä kun en osaa potkia kunnolla sitä kun se kutittaa >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Elo 2011, 21:52

Voi sua pikkusta.. :D Nyt muutuit valtiaasta sellaseks pikkuseks jolla on sellane koiranpentuilme >.< EN OSAA ITEKKÄÄN POTKIA KU TOISET KUTITTAA...
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 21:56

Aaaaa-aaaaww ! Nyt hurahti Aksu i love you !
Mun demonin raiskaaja unimörkösyöjä ! Ehheh.... Taitaa jäädä yksipuoliseksi tämä rakkaus XP
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Elo 2011, 22:09

EEEIII!!!Kittyseni(anteeks ku kutsun Kittysekseni) miks sun piti mennä rakastumaan?! Määki rakastuin nyt ku sää otit parhaat puolet esiin!! :P :D Aksu lulee hulluksi mut eipä haittaa :3 no ei oon vaan ihastunu vaikka en tiiä miltä näyttää :3 But i go to sleep now! u.u
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 22:13

Eipä mitään sano vaikka sitten kittyseksi, ja koulussa kutsuvat Pinkyksi tai pinketiksi <3 Menehän sinä deppie nukkumasi niin mie jään tänne vielä unelmoimaan Aksuttaresta <33 Sitten saa aamulla taas varttiavailla seittemän alkaa kitistä ku väsyttää
Kitty

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 23:31

Damn ! Kaikki hyvät menee aina ensin =<
Kitty

ViestiKirjoittaja Nipustin » 24 Elo 2011, 12:11

Nii Aksu on kyl ihana ihminen! :3 Ei kyl iha sil taval, mut valtiaana ja frendinä iha paras:D Hauska ja lahjakas ja ihana. Ja ilmeisesti myös mörköratsastaja demoniraskaaja söpöläinen:3

HEI! Minä rupesin lukion äidinkielentunneistä inspiroituna miettii millä logiikalla tullee ' nimien perrää sitte ku niitä taivutetaa ja minä luulen muistaneeni miten!

Jos nimen viimene kirjain sanotaa niiku se kirjotetaa tulee '. Esimerkiksi minä oon käynnäny sitä Shann'in kanssa mutta oikeesti se tulis Shannin.
mutta sitte taas Andrew lausutaa niiku [andruu] nii siihe kuulus laittaa ' elikkä Andrew'n. Vitjan jännää! :O
Voisko jotkut paremmin tietävät kompata mua tässä vai oonko iha hakoteillä:D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Elo 2011, 13:52

Noo kait se Aksutar on ihan jees ihminen. Vaikee lähtee sanomaan, kun ei tunne :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Sands » 24 Elo 2011, 14:53

Jep, jos sanan viimeinen äänne lausuttaessa on vokaali, mutta viimeinen kirjain kuitenkin kirjoitetaan konsonantilla, tulee heittomerkki. Näin kai sen minä muistan joten ainahan minä voin olla väärässä, mutta niin minä sen ainakin aina teen. :D

Baldramallachin, Garrettin, Thannin, show'n, Andrew'n.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Elo 2011, 14:57

Mese löytyy jos tutustua haluat.

^ And what the internet-troll-dudette said.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Elo 2011, 15:20

Näh, meseä käytän toooooosi harvoin. Ja eiköhän sitä ajankanssa täällä foorumilla jollain tapaa tutustu :) . Ainakin vähän luulisi saavan käsitystä ihmisistä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Elo 2011, 18:12

Miks?! Vaikutat nii söpöltä tyypiltä! No voihan aina olla salaa ihalija... >:) Mitäh?! En sanonu mitään >:) <-- luulen olevani ovela -.- Mut mulle se on Kittyseni ku muistan sen helposti :) Jaa nyt sitten heräilin aamulla vähäki liian myöhään -.- kaheksalta alko niin ku pääsin kouluun nii kello oli puol yheksä ja se ei sit oo yhtää kivaa... Mut ku olin kiltisti koko päivän nii kyl se luokanvalvojaki hellitti+ opet
Mut ku on tylsää nii kertokaa teiän päivästä?
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut