Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Elo 2011, 18:30

Minun päivä lyhyesti. Herääminen kellon sointiin. Löhöilyä ja dataamista iltapäivään asti. Saan kuulla, että kissan maksassa on jotain vikaa ja pitää käydä hakemassa sille lääkettä, tiputusputeli ja jotain erikoisruokavaliota. Ruokittiin kissa ruiskulla ja laitettiin tiputukseen vähäksi aikaa. Nyt sitten odottelua, että saahaan vauvaportti tänne, kun on sijaiskotikoira tulossa ensikuun puolella.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Demintty » 24 Elo 2011, 18:35

<3 sun pv. meni eläimiin, i love it! Harmi vaan sen kisun puolesta.. Hyviä jatkoja sille :) (silitä sitä sit joskus munki puolesta :D)
Demintty

ViestiKirjoittaja Niehku » 24 Elo 2011, 20:41

Vai on Aksulla ihailijaryhmä? No se on hyvä se :D meikän ensimmäinen peli täällä käynnistyi juuri tuon rakkaamme ylläpitäjän kanssa XD kiitokset siitä :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Elo 2011, 21:27

All hail to the mighty Aksutar !
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2011, 13:43

Hohoo. Pitäis ehkä alkaa pelaileen noita nykysiä pelejä loppuun että pääsis pelaamaan "uusien" pelaajien kanssa. Tavotteena aina ollu pelata vähintään yks peli jokaisen pelaajan kanssa täällä, mutta jotkut kerkee lopettamaan ennen ku mä ees ehdin kysyä niitä pelaamaan >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 25 Elo 2011, 13:50

Hähää. No, silloinhan sinun pitää käydä niiden kotona kiskomassa ne takaisin pelaamaan, tietenkin.

Pitäisi varmaan tämän porukan pelaajien vähän terästäytyä, kun muistuttavat käytökseltään ihan kaikkien kavereideni pikkusiskoja... :D Totta kai peikkojen hurmaava tuoksu ja miehekäs ympärysmitta saavat kaikki pikkutytöt kiljumaan innosta.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Elo 2011, 15:46

Sit joskus vuonna 2030 ku kysyt multa peliä niin mää pyörryn nii et kerkee pelata sit mun kaa kaa ku se pyörtymine johti sydänkohtakseen ja se sit kuolemaan >:) No koitan kuiteski pysyä elossa sit vuonna 2030 :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Sands » 25 Elo 2011, 15:48

Aksutar kirjoitti:Mitä ikinä tarkotatkaan tolla Sands

Scrollaa vähän ylöspäin ja lue... :D

Edit: no perskuta aina tulee uusi sivu. Lue pari edellistä sivua sitten. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2011, 16:02

Debbie, voin pelata sun kans heti ku saan vanhoja pelejä pois, jahka jtn juonta keksitään.

Ja Sands, Onko se sitten huono jos kuulostaa - jollain mystisellä tavalla - nuoremmalta ihmiseltä? Ottaen huomioon että kaikki täällä ei ole edes täysi-ikäisiä. En ny tarkkaa ikää tiedä porukasta, mutta TNFän ala-ikäraja SUOSITUS on 12.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2011, 16:24

Aksutar kirjoitti:Ja Sands, Onko se sitten huono jos kuulostaa - jollain mystisellä tavalla - nuoremmalta ihmiseltä? Ottaen huomioon että kaikki täällä ei ole edes täysi-ikäisiä. En ny tarkkaa ikää tiedä porukasta, mutta TNFän ala-ikäraja SUOSITUS on 12.

Agree. Mun puolesta jos joidenkin lapsellisuus häirittee niin sitten voi ettiä porukan jossa alaikäraja on olemassa, jottei sen takia ala ärsyttämään.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 25 Elo 2011, 16:30

Ei välttämättä nuoremmalta, mutta pelottavan fanityttömäiseltä, fiksautuneelta ja palvovalta? Vitsejähän ne olivat, kuten minunkin, mutta se näköjään meni vähän ohi koska kirjoittamisella saa äänenpainon hyvin aikaiseksi, eh? Aika mielenkiintoisia yksilöitä olivat nämä pikkusiskot, tosin. Ja muutenkin, ketkäs meistä täällä muka aikuisilta edes kuullostavat... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2011, 16:36

Oon kyl pahempiakin fanityttöjä nähny *KÖHKÖHTWILIGHTKÖH* >: Siinä vaiheessa ku noi meinaa pölliä mun alkkareita niin saa alkaa huolestumaan.

Ivy leikkii täällä didlolla 8O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Elo 2011, 16:36

Oonko määki sellane pikkusisko? Voin mää lopettaa sen palvomisenki..
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2011, 16:41

Leikkimielinen ylläpitäjän palvonta on sallittua, kunhan se ei mee perseennuolenta tasolle. So go on.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut