Kirjoittaja Templer » 06 Helmi 2012, 19:36
ÄH! kirjoitatte aivan liikaa koko ajan. En jaksa lukea >:
Pitää lukea ranskan kokeeseen ja sanonpa tässä nyt, että peleihin vastailu voi viivästyä, kun koe viikot nääs alkoivat, mutta Demintylle sanon ihan vain, että vastailen meidän peleihin niin usein kun on mahdollista. Niihin vastailu kun on muutenkin jäänyt vähäiseksi, niin en rupea sitä enää pienentämään.
Samalla voi ilmetä sellainen kuin stressi, joka repii aivoni pihalle, jolloin inspis ei tule kutsumalla. Silloin viimeistään pyytäisin kärsivällisyyttä pelaaja kumppaneiltani. Minulle voi aina lähettää viestiä ja muistutella, en ota nokkiini. Mahdollisuutena on myös (kuten varmasti tiedättekin) pelin katkaiseminen, jos hahmolla on ruuhkaa tai muutenkaan minun kanssani pelaaminen tuntuu lähinnä siirapilta. Ymmärrän tällaisenkin tilanteen.
Ainiin ja siihen yhteispeliin koetan myös mahdollisimman hyvin vastata, mutta sellaiset pelit, joilla ei niinkään ole "kiire" ellei toisin joku mainitse, niin niiden vastaamiseen voi mennä suurempi tovi. En kuitenkaan anna teidän odottaa viikosta pidempään.
Kiitos, olenkin asiani kertonut ja jos jotakuta ei kiinnosta tätä rimpsua lukea, niin en pakota, mutta ymmärtäkääpäs siis tilanteeni pelien ja kokeiden, sekä stressin yllättäessä en ole ehkä ihan heti viivana vastaamassa. Ja viestiä, jos menee pidempään kuin mielestäsi on sopivaa. otan viestejä vastaan kuitenkin vasta, kun on mennyt yli 3 päivää viime vastauksesta, jos jollakulla niin kiire on. Kuitenkin se viikko on nyt alustavasti maksimiraja, jossa minun pitäisi keretä vastaamaan.
Eli tässäpä tämä. Jatkakaa rakkaat ystäväiseni, jatkakaa ja naurakaa o7