Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 08 Helmi 2012, 13:25

Kahvi on pahaa. Onneksi on keksitty kofeiini pillerit.

Huomenna tulee x-box <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Niehku » 08 Helmi 2012, 15:56

Hohoo, taasko täällä puhutaan tuosta ihanasta juomasta :D niin no, miksi ei, kahvihan on hyvää *3*

Joo, pakkaset jatkuu. Ite kävin vähä aika hiihtämässä (ovatko muut jo käyneet?) ja jalat jääty .___. en vetäny tarpeeks kovaa näköjää xD Nyt datistelen fleecet ja peitot päällä :3
Niehku

ViestiKirjoittaja harlekiini » 08 Helmi 2012, 16:37

Mulle pullaa! Tai ei, mullon valkosipulipringlesejä. Omnomnom.
Mutta jos sitä pullaa jää, niin tänne vain!

Oon kai tulossa kipeeksi kun korvat ihan lukossa. Tänäänkin nukuin tyylikkäästi puoleen kahteentoista vaikka piti aamupalalla käydä, enkä edes mennyt kovin myöhään nukkumaan.

Innostuttiin opistolla pelaamaan salamurhaajaa (pelinjohtajan valitsema salamurhaaja tappaa epämääräisen määrän uhreja eri tavoilla tiettynä päivänä ja jättää silloin tällöin vinkkejä kahdelle etsivälle, joiden tulee selvittää tapaus tietyn ajan kuluessa). Varsin hauska peli, tosin se on johtanut siihen ettei kukaan halua mennä mihinkään yksin tai kaksin ja kaikki epäilevät kaikkia =D Tai nyttemmin oikeastaan vaan yhtä, mutta spekulointia riitti vielä eilen vallan kiitettävästi. Tulee vähän mieleen lusikkapeli, missä osanottajien tuli kantaa ruokalusikkaa mukanaan laukussa tai taskussa viikon ajan ja varastaa muiden lusikat. Lusikkaa ei saanut lukita mihinkään, vaan sen tuli olla aina mukana. Siitä tuli perhanan paranoidiseksi kun kehenkään ei voinut luottaa eikä laukkua uskaltanut jättää mihinkään ='D
Jotain piristettä päivään sentään.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Helmi 2012, 18:57

Missä välissä mulle tuli yli tuhat viestiä?

Mulle kelpais lohkoperunat ja jotain lihaa sen kanssa, kiitos! Ehkä salaattiakin!

Kivoja leikkejä teillä koulussa, Harlekiini :''D Jos meillä pidettäis jotain tommosta kukaan ei uskaltas varmaan lähestyäkään mua.
Pappis

ViestiKirjoittaja Ylva » 08 Helmi 2012, 19:28

Harlekiini: Missä tuommoinen koulu on XD Hauskalta kuulostaa tosiaankin.

Hiihtäminen on kamalaa. Tai no ei kamalaa, mutta en sitä enää vapaaehtoisesti tee. En kyllä ole hiihtänyt sitten ala-asteen XD

Hyvä pää minulla kun päivitin galleriaa ja tunkasin sinne päivämääräksi 8.3. ja nyt aloin miettimään kun tein päivityksen Ylvan hahmotietoihin, että tänään on kyllä helmikuu.

Voisiko sitä ostaa varaosia aivoihin? Vaihtaisi pari piuhaa...
Ylva

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Helmi 2012, 21:01

Ventus-setä kirjoitti:Eikös tuo sitten ole ä? :D

Kyllä, mutta minun piti ensin kirjoittaa se Wordiin ja sieltä kopioida. Sama oli ö:n kanssa ja muiden merkkien, kuten kysymysmerkkien, launausmerkkien, pisteiden yms. kanssa. Ei ollut yksinkertaisesti kivaa. >:
Kun kirjoitin Nipustimelle viestiä, minun piti olla koko ajan kopioimassa merkkejä... se oli vieläkin inhottavampaa.
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Helmi 2012, 21:36

Kyllä aamukahvi on tärkeä ja täällä sivarissa myös iltakahvi.

Tänään taas olisi sivarikaraokea paikallisella juottolalla ja arvatkaa huvittaako sinne mennä saati nukkua tuolla tuvassa, kun jätkät mölisee sinne siinä klo 01.00-02.00 aikaan eikä kukaan osaa olla hiljaa. Kyllä sinne voisi muuten mennä, mutta ei pahemmin ole sellaisia tuttuja/kavereita kuten esim. täällä foorumilla(hyvin voisinkin käydä juomassa limpparit jonkun kanssa ilman, että rupeisi ahdistelemaan tai ärsyttämään, mutta tuskin kukaan asuu tarpeeksi lähellä :D).

Ja tuli täällä katottua melko valaiseva dokumentti öljyn käytöstä. Britti-suomalainen mies perheineen Espoossa yritti elää vuoden ilman muovin tai öljyn kulutusta ja kyllä heidän mielestään kannatti. Kyseinen dokumentti löytyy melkovarmasti myös YouTubesta nimellä Recipe for Disaster.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Helmi 2012, 11:10

Mullekin kelpais tommoset leikit mitä Harlekiinilla koulussa on :'D kyllähän siinä tulis paranoidiks yks jos toinenki~

Ja se fiilis kun ihmiset tulee käymään tietokoneluokan ovella ja si sielt kuuluu, "Ei mennä sinne! Siellä on toi!" .. nauran persettäni irti täällä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 11:29

Kaikki luulee että Crimson on murhaaja >: Sen takia kukaan ei halua mennä tietokoneluokkaan.

Nyt se on todistettu. Olen immuuni sairauksille. Nyt alan kehitellä parannusta syöpään ja aidsiin. Sitten ostan sen kauan puhutun kartanon kun tuun rikkaaks ja si TNF tuparit pyöriin.

Tänään taas olisi sivarikaraokea paikallisella juottolalla ja arvatkaa huvittaako sinne mennä saati nukkua tuolla tuvassa, kun jätkät mölisee sinne siinä klo 01.00-02.00 aikaan eikä kukaan osaa olla hiljaa. Kyllä sinne voisi muuten mennä, mutta ei pahemmin ole sellaisia tuttuja/kavereita kuten esim. täällä foorumilla(hyvin voisinkin käydä juomassa limpparit jonkun kanssa ilman, että rupeisi ahdistelemaan tai ärsyttämään, mutta tuskin kukaan asuu tarpeeksi lähellä :D).

Vihaan karaokea. Vihaan myös sitä jos alkoholi ja laulaminen yhdistetään. Aksu on silloin kaukana. Hyvin, hyvin kaukana.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Helmi 2012, 11:34

Crim the Mass murder .. yeeeeees, that sounds good \o/

Sitten ostan sen kauan puhutun kartanon kun tuun rikkaaks ja si TNF tuparit pyöriin.

MEITSI ON EHOTTOMASTI MUKANA \o/ Si jäänki asuun Aksun luo.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 11:45

Totta kai jäät! Meet sinne kaappiin Dariuksen kanssa >:D
Tai vaihtoehtosesti saat oman huoneen kerta kartanossa asutaan. Miten itte haluat. Minä pysyisin kaukana kaapista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Helmi 2012, 11:49

Ainii, Darius ja kaappi :'D Si välistä kävisin pitään sulle flashanimointi tunteja!

Crim the kaappimorso~
Crimson

ViestiKirjoittaja harlekiini » 09 Helmi 2012, 11:51

Uu, saanko miekin kaapin Aksun kartanosta?

Ja leikkikoulu kulkee nimellä Alk(i)o-opisto ja löytyy Korpilahdelta, Jyväskylästä. Tänne vaan kaikki yhdessä leikkimään ja juoksemaan alasti käytävillä, kuten taas toissayönä tapahtui!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 11:52

Kaaaaapimorsooooo!

JOO! Nakitin Crimin joskus tulevaisuudessa opettaan mut käyttämään flashmakeria. Sitten tulee TNF tasohyppely peli. Keksittiin Ivyn kans jo juonikin siihen >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Helmi 2012, 11:59

Ja leikkikoulu kulkee nimellä Alk(i)o-opisto ja löytyy Korpilahdelta, Jyväskylästä. Tänne vaan kaikki yhdessä leikkimään ja juoksemaan alasti käytävillä, kuten taas toissayönä tapahtui!

Sinne siis kaiki matkaan än yy tee NYT!

Pahuksen Flash! Kaikki alkoi Totoropelistä :'D
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut