Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 12:09

Uu, saanko miekin kaapin Aksun kartanosta?

Ja leikkikoulu kulkee nimellä Alk(i)o-opisto ja löytyy Korpilahdelta, Jyväskylästä. Tänne vaan kaikki yhdessä leikkimään ja juoksemaan alasti käytävillä, kuten taas toissayönä tapahtui!

Sinne samaan kaappiin Iriadorin, Dariuksen ja Crimin kanssa vaan. Minulla on vain yksi kaappi kartanossani.

..... Mä en tiedä haluanko tietää kuka siellä alasti juoksi. Harlekiini itse vai joku random.

Totoro peli oli hankala. Perhanan sateenvarjot >: Mutta musiikit oli eeppiset!

FLASH MEET N' F*CK MEET N' F*CK!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Helmi 2012, 12:27

Sinne samaan kaappiin Iriadorin, Dariuksen ja Crimin kanssa vaan. Minulla on vain yksi kaappi kartanossani.

TÄNNE MAHTUU KYLLÄ! Lisää mieskauneutta vaan! En pistä pahakseni! >BD

Ja Totoropeli on helppo! Te vaan ette osaa väistää niitä sateenvarjoja joka tekee teistä huonoja! Niitten musiikkien ettimisessä meni varmaan yhtä kauan hei aikaa ko itse pelin tekemiseen :'D
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Helmi 2012, 12:34

entäs onko tilaa MIESKOMEUDELLE? 8DD Täältä sitä löytyy!*viskaa Oscarin ja Leonardin sekaan ja hyppää itse perässä*
Pappis

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Helmi 2012, 12:38

entäs onko tilaa MIESKOMEUDELLE? 8DD

ONON SILLEKIN \o/ SEKAAN VAAN!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 12:42

Kaappini tursuaa kohta tästä väenpaljoudesta. Alkoholia emme heitä sinne kaappiin, tiedämme hyvin mitä siitä seuraisi.

Pitää hankkia portti Narn-- siis Cryptiin sinne kaappiin, niin ei ois niin ahdasta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 09 Helmi 2012, 12:55

Mie haluan oman kaapin! D: Farre ja Tsytan vie ihan tarpeeksi tilaa muutenkin! Muutan sit ullakolle ja asustelen siellä, kolistelen putkia ja huokailen keskellä yötä. Käyn varastamassa ruokaa ja säikyttelen vieraita.

Ja ihan kaverit juoksi. Varmaan kuudetta kertaa. Kattellaan missä Harlekiini juoksee kun päästään linjamatkalla risteilylle...

(kai täällä allekirjoituskuvat on muuten sallittuja?)
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 13:00

Pysykää kaikki kaukana Harlekiinin risteilyltä. Luvassa viuhahduksia.
Kai.

Ja on AK kuvat sallittuja - kuten koosteessa lukee köhköh - , kunhan ne ei oo liian isoja. Maalaisjärjellä mennään tässä hommassa. Mut jos AK kuvia alkaa lisääntymään, niin si laitetaan niihinkin rajat.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 09 Helmi 2012, 17:04

Siistit kuvat Harlekiini :)

On se sitten kiva, kun pitää sumuttaa öljyä nenään ja sitten se valuu sieltä ulos ajan mittään niin että nenänalunen on ihan noh öljynen. En edes tiedä auttaako tuo ongelmaani vai ei.

Ja rakastan savitöitä! Niihin menee vaan hirveästi aikaa ja revin kohta hiukset päästäni kun työ on puolessavälissä ja tänään oli periaatteessa viimenen tekokerta. Ens kerralla pitänee saada valmiiksi. Eli toinen ukkeli ja ensimmäisessä kesti 3X2h15min :S

En jaksa odottaa huomista. Mennään muuten huomenna viikonlopuksi kaveripariskunnalle pelaamaan x-boxia XD Eli en ole maisemissa silloin.

Ei viuhahtelussa sinänsä ole mitään pahaa, mutta on se aika järkyttävää kun menet asuntoon sisään ja ensimmäisenä tulee eteisessä vastaan alaston mies, jota et todellakaan tunne. Siinä tuli mietittyä, että kannattaisiko kääntyä takaisin.
No en sitten tiedä, onko se parempi kun miehen kaveri tulee kännissä meidän nukkumatilaan kun yritetään mennä vähäksi aikaa nukkumaan ja kysyy miten ois kimppakivaa. Jeesus minä tunnen outoja ihmisiä XD

Haluaisiko joku tehdä minulle ruokaa? En millään jaksaisi...
Ylva

ViestiKirjoittaja jester » 09 Helmi 2012, 18:30

Ihmiset pitää kaappikivaa ilman alkoholia ja käytävillä on viuhahtelijoita. Jotain kanssa totorosta ja sateenvarjoista, eli olen aika hyvin perillä keskustelusta? Tai sitten en :'D

Todettaan samalla ettei meillä ole mitään kahvihyvää, joten äiti alkaa tekemään pullataikaa samaan aikaan ku mä yritän syödä sitä 8D

Mä voin heitellä Ylvaa pullilla sitte ku ne on valmiita, menee hyvin ruuasta!
jester

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Helmi 2012, 18:55

Totoro <3 ja Ghibli ylipäätään <3

Tänään täällä kävi Aseistakieltäytyjäliiton setä vähän puhumassa kyseisestä ja järjestöstä ja tämän toiminnasta. Ei ole ihan minun heiniäni leimautua niin vakasti kieltäytyjäksi aseista, mutta mielenkiintoa kuitenkin oli ja luennon lopuksi ostin kaksi pinssiä jotka tukevat liiton toimintaa. Toisessa on perinteisesti punaisella taustalla oleva rauhanmerkki ja toisessa on ylös nostettu nyrkki joka pitelee porkkanaa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Helmi 2012, 18:57

toisessa on ylös nostettu nyrkki joka pitelee porkkanaa.

DO WANT!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Helmi 2012, 19:02

haluan nostaa keskustelun säästä, koska se on suuri osa elämäämme tällä hetkellä, kun räkäkin tuntuu jäävän jääpuikoksi. Ja kun räkätautihan tällä ilmalla on jo melkeinpa pakollinen, niin tuntuu, että kohta alkaa jokaisella vastaantulijalla olla räkäjääpuikot nenässä.
Näin.
Tarttukaa aiheeseen, tai jatkakaa porkkanoistanne ^^
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 09 Helmi 2012, 19:21

Juu, tsekkasinkin tuon koosteen, mutta halusin nyt varmistaa. Sanokaa jos ovat turhaan silmiinpistävät niin pienennetään hiukan.
Ylva kirjoitti:Siistit kuvat Harlekiini :)

Kiitos =D Itekin tykkään.

Meidän opistolla on juu vähän häiriintynyttä väkeä =D Mutta loistavaa. Olen lähestulkoon parantunut masennuksestani sinä aikana kun olen täällä ollut, joten satunnainen viuhahtelu ja japanese lesbian massage videoiden bongailu kaverin iPodilta (tämä ei ollut vitsi) ovat loppuviimein suhteellisen terapeuttista toimintaa ='D
Ylva, et ole nähnyt vielä mitään.

Miksei mulla ole porkkananyrkkipinssiä?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Helmi 2012, 19:34

Oh my god ! Vähänkö on komiat kuvat miehistä =D

Aaaah, tänään on ollu niin kiireinen päivä etten jaksa tehä enään mitään =(
8-13 koulua, siitä kävellen taidetalolle ja 14-15.45 kuvista, sitten vartti ajomatkaa heppatallille ja autossa kamat niskaan (housujen ja takin vaihto, ja kenkien vaihto ofc) sitten vihdoista viimein puolisen tuntia sitten selvisin kotiin.
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Helmi 2012, 19:51

Niitä porkkanapinssejä voitte vissiin tilata AKL:n sivuilta tai jostain.
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut