Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Zaubares » 10 Marras 2008, 17:11

Ihan sama juttu mulla. Kone ei mennyt eilen nettiin koko päivänä. Kuulemma oli elisalla jotain vikaa tai semmosta. No mää yritän vastata tänään kaikille.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2008, 20:40

jep jep, eilen kuulemma neljästä kuuteen piti vaan olla poikki mutta olikin sitten vähän pidempään... äiti tänään sitä korjaili ja netti kyllä alko toimimaan heti kun äiti meni haukkumaan elisan asiakaspalvelun :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Marras 2008, 21:59

Vai että nettiongelmia... Meilläkin oli hetki sitten, mutta äkkiäkös meikä sen korjasi *lesolesoleso*

Kipeänä oon ollu nyt torstaista asti ._. toipumiseen päin on ollu kyllä sunnuntaista asti mutta blaablaablaa. Voi jestas kun kiviäki kiinnostaa. Tämmöstä tällä kertaa, kävin vaan tasaamassa tilanteen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Zaubares » 11 Marras 2008, 22:11

Äkkiä korjasit vai? Ettei olisi ollut sama korjaustemppu kuin meidän serkulla...
Niitten modeemi hajos, kun se putos pöydältä. Pari tuntii myöhemmin serkkua pänni kun se ei toiminut enää, joten se heitti sen seinää päin. Sitten se rupes toimiin taas.

Kipeenä oot ollu? Mulla on ollu 37 ja ½ astetta kuumetta. Ei ihan tarpeeksi, että voisin jäädä pois koulusta (sääli).
Zaubares

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Marras 2008, 13:25

Meillä pääsisi pois koulusta, kun ei haluta oppilaan pahentuvan jaa muuten. Sen lisäksi täytyisi olla kuumeen jälkeen yhden päivän ero, kun ei ole kuumetta. Ainakin meillä oli sillein.
Hitsi paikat ovat ihan jumissa, kun eilen oli kahden tunnin ratsastus peräkkäin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2008, 13:30

Aksu haluaa olla kipee kanssa T_T ei jaksais mennä työharjotteluun ku siellä kuolee tylsyyteen aamusin..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 17 Marras 2008, 16:38

Minulla alkaa talli viikkoa. Aamulla talliin sitten kouluunn ja illaksi talliin. Jee Jau Juu
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Marras 2008, 22:38

No johan on menny epäaktiiviseksi Agna, herra siunatkoon! ._.
Johtuu kai siitä että on ollu kokeita ja olin kipeenä, ja sitten vielä tämä koneen yhteistyöhaluttomuus.

Pitäisi taas kerätä ittensä kasaan, ja vähintään näihin Keskustelu-viesteihin rustailla, mutta eiköhän tämä tästä n__n tilannetasausta jälleen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Marras 2008, 23:49

AGNA you're alive!
btw, se sun hahmos kuva minkä lupasin piirtää on tuolla gallerian puolella nyt.. tosin teen varmaan toisen version siitä >_>

jahas, enää tää ja ens viikko työharjottelua \o/ sitten pitää palata koulun penkille =_= ei jaksais, kyl mä mieluummin tuolla töissä olisin!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Marras 2008, 22:33

Aijaahas, täähän pisti Agnaan eloa 8) mennäänpäs tarkistamaan...
...Juu kyllä mie hengissä oon toistaiseksi. ^_^

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Marras 2008, 09:08

Ja se on sitten vuosi täynnä!

kiitos kaikille ^^ TNF on nyt virallisesti ollut pystyssä vuoden.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Miwra » 22 Marras 2008, 23:30

Wautsi, missasin tärkeen päivän -.-"

Miksi mie oon nyt koneella mutta kukaan muu ei!? O.o' *paniikki*
Oon kiertäny ties mitkä foorumit eikä ketään muuta oo näkyny!! :O
Joko ne alienit nyt hyökkäs ja söi kaikki muut?
((Tosin onhan tuossa omat kittamaut viel kaverina<3 :D))
Miwra

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Marras 2008, 11:27

neeeh, mä ihmettelen tota samaa välillä, ku missään päin nettiä ei tunnu olevan ketään elossa :D ainakaan näin aamusin.. eikä kauheen myöhään illalla. Anyway, tänään pitäis päästä kotiin \o/ täällä isällä on huono dataa ku isän näppäimistö on niin outo ja sitten meidän kannettava on niin pirun hidas.. kyllä se on niin että oma kone, paras kone.
omg, mulla on nyt menossa aarnikotka villitys *_* pakko tehdä yks aarnikotka hahmo.. niitä on niin kiva piirtää >w<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Marras 2008, 18:12

Nähtävästi minäkin olen missannut juhlapäivän. On ollutkin hieman väsyttävä viikko.
Tänään olimme tropikaariossa katsomassa ekso eläimiä. Todella upeita käärmeitä oli. Sielä oli jopa kaksi verkkobytonia vai boa, mutta kuiten, jotka pystyvät syödä ihmisen. sen lisäksi oli Kallioboa, joka pystyy myös syödä ihmisen.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Marras 2008, 09:50

Tässä missasi tärkeän päivän itse kukin -.- johan nyt.
Tropikaariot O__o eihän teidän "isompien" jutuista tajua yhtään mitään. Aika masentavaa :D

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna